2016-11-13, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JudasKiss77
Tack kommer vänta tills han går upp över 800k. Blev lite panik.hahaha.. vad tror du om en spelare som Neymar.. han går för 469 ! Vad kommer han gå för om du får gissa på black F ??

Ca 390-410k brukar vara lägst nån dag innan BF när alla säljer av
Citera
2016-11-14, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joh89
Det går inget vidare för våra Gomis-kort du. 😂
EA som spelar en ett spratt med dessa movember kort. Ska nog avvakta och hålla i dom då jag ändå inte ska köpa mig ett lag tills black friday kraschen.

Dom nationerna som valdes ut var ju enbart till landskamperna så de måste vara någon slags trolling från EA.
Dom följer typ reddit/fifa eller nånting.
Citera
2016-11-14, 00:16
Medlem
Vadå är man direktkvalificerad om man kommer på guld 3?? 😬
Citera
2016-11-14, 00:18
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoOffence
21 vinster för mig. Hur gick de för er i champions ?

Kom till silver 1 igår med 16 matcher kvar att spela innan jag la av. Tar upp det idag igen och börjar med en förlust. Vinner sedan 3 matcher på raken och det fattas bara en till guld 3. Och då hände det..... allt gick helt åt fucking helvete. Hade 12 matcher på mig att vinna en gång för att nå guld 3... vann inte en enda. Helt jävla sjukt hur dåligt det började gå. IF Ronaldo börjar missa lätta lägen (som jag annars sätter i 110 fall av 100), spelare som springer in i varandra, spelare som springer in i skott banan när jag skjuter, spelare som springer in i mig när jag försvarar, fick en jävla massa aids mål mot mig och fan vet vad.

Sista matchen är värst av allt. Helvete vad arg jag blev. Har 2 skott på stolpen, någon mirakelräddning av Butland lite här och var och Lukaku missar öppet nät med nick från sned vinkel som vanligtvis ska vara mål. Sen så börjar kuksugaren sluta attackera trots att vi är i mitten av andra halvlek. Han väntade antaligen på att jag skulle köra hög press + total offensiv, men jag gav fan i att pressa så att han inte skulle kunna skicka långbollar, så jag la mitt lag i ptb istället. Andra halvlek tar slut. Han fortsätter på samma sak i första förlängningen. Passar hem och leker där. Precis innan slutet börjar han attackera. Han springer med Firmino som självaste CR7 tydligen inte kan hinna ifatt , hinner komma in i närkamp med Casemiro, LYCKAS TOM BRYTA, men tro på FAN att det ändå är han som slutar med bollen och klart som fan att han gör mål.

Kastar handkontrollen allt jag har i golvet och sparkar den mot väggen. Tar upp den och gnider den händerna tills grejer börjar lossna vilket resulterar i några små svidande och blödande sår på handflatorna. Helvetes jävla fittspel. Har fan lust att köpa ett vapen och dra in på ett EA kontor
Citera
2016-11-14, 01:02
Medlem
Stjerna7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoOffence
21 vinster för mig. Hur gick de för er i champions ?

Silver 2, alltså 11 vinster. Inledde knackigt men tog sedan 8 vinster på de 9 sista.
Hade tyvärr inte möjlighet att spela mer än 18 matcher dock.
Citera
2016-11-14, 01:25
Medlem
EA-servern nere nu?!?
Citera
2016-11-14, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krokofant12
EA-servern nere nu?!?

tror hela PSN dog...flög ut ifrån ett annat spel...mycket strul på PSN senaste tiden
Citera
2016-11-14, 01:35
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krokofant12
EA-servern nere nu?!?
Är så jävla trött. Men håller mig uppe för har 17 vinster. Om servrarna börjar strula för mig nu...
Citera
2016-11-14, 01:54
Medlem
nu funkar det igen.

är på 18 vinster, ska försöka hinna till 21.
Citera
2016-11-14, 02:02
Medlem
blir överraskad varje gng över hur korkade folk är på detta spelet..sålt närmare 40 av samma kort nu för SBC...får hem dom för 1k-1700..säljer för 2800-3k
Citera
2016-11-14, 02:17
Medlem
Hur fan gör man för att vinna på straffar på detta fifat...

Torskat 3 av 3 i champions........................................
Citera
2016-11-14, 02:20
Medlem
m4staSWE:

Kolla PM.

Krokofant12:
Lär dig se hur motståndarna kommer placera sina skott på sina straffar. Finns klipp på Youtube som visar hur du gör. Sedan är det bara att anamma teknikerna när du själv ska skjuta, att göra vice versa gentemot hur du räddar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in