Citat:
Ursprungligen postat av
Bruce_Lee
Jag har precis börjat med Voxra och har inte märkt av något över huvudtaget än sålänge. Det jag väntar på är att bli så pigg som många nämner. När började ni märka av det?
Har plöjt igenom sjukt mycket info om Voxra då jag själv börjat med det för en vecka sen, och det verkar påverka folk så himla olika, men vissa saker har varit gemensamma. Många har pratat om den jobbiga insättningsperioden men sen att det blivit super mycket bättre. Jag blev pigg och glad på en gång och hade superenergi ett par timmar. Sen började jag må illa, fick huvudvärk, blev torr i munnen och så sjukt tung i kroppen. Sen började humörsvängningarna. Asså gråter av att se någon bli utröstad i mästerkocken (som jag aldrig tidigare ens sett), sen typ vilja gå ut och shoppa, sen stänga av telefonen för jag ska aldrig mer prata mes någon. Heeelt ur spår mao. Men på morgonen är det bättre än mitt liv varit på länge så kag hoppas på att det är där jag ska landa! Är bipolär 2 diagnostiserad och Voxra kan kicka igång hypomanierna så i mitt fall kan det ju vara det. Äter även 300 mg, lamotrigin och imovan nästan varje kväll.