Citat:
Ursprungligen postat av
AlexandraIda
Tror inte att Annelie bryr sig så mycket om Per, ärligt talat. Hon lär nog tröttna ganska snart om han inte rycker upp sig och bjuder till lite mer. Det lär ju andra också göra, förra veckans avsnitt kändes så deppigt när Per bara gick för sig själv och knappt ville umgås med dem andra.
Jennifer har ju berättat att hon varit med om svåra saker i tidigare förhållande och kanske skulle hon behöva prata med någon om det så att hon kan gå vidare och våga släppa på sitt kontrollbehov. Annars är risken stor att hon förblir ensam.
Ja, tydligen så hade Sigrid och Bertil träffats en gång tidigare men det ser inte jag som en bra anledning till att låta honom stanna på gården. Om han nu inte gillar lantliv, varför ska han då bli tillsammans med en bonde?
Nej Annelie är nog bra på att spela intresserad, hon tittar kärleksfullt på Per men tycker nog samtidigt att han ska tycka upp sig och börja uppvakta henne ,er och ta för sig mer av henne. Man har ju redan sett när dem satt på fyrhjulingen och pratade att hon tyckte Per skulle bli bättre på att uttrycka sig. "Prata så man förstår karl!" sa hon ju. Tror du Per kommer fortsätta med sitt deppande på onsdag när hon kommer tillbaka??
Ja jag tror Jennifer skulle behöva gå till en kurator eller psykolog alternativt KBT-terapi snarare än att vara med i BSF. Hon har ju mycket att jobba på när det gäller tillit, kontrollbehov och så.
Nej precis, är ju ingen egentlig anledning till att låta Bertil komma till gården. Jag tror han bara attraherades av hennes yttre och som kvinna och struntade i att hon är bonde och bor på en gård. Att han körde på attraktions delen från början och nu inser...."ja just det, detta handlade om bönder som söker kärleken...vill jag bo på en gård...njae..vet inte".