Citat:
Ursprungligen postat av
LBX
Har spelar FUT i flera år men inte riktigt förstått grejen i år med SBC?!
Är det värt mödan eller går man minus om man tex fixar Giovinco eller Lacazette?
SBC kan vara värt mödan, en del hybrid/nation SBC som kommit går det att komma undan ganska lindrigt. Sen vet man ju inte om det är värt det förrän efter man öppnat paketen
Även Marquee Matchup om man är förberedd och köpt på sig dem matcher som folk på förhand tror. Beror helt på vad man får i paketen som är belöningen.
Angående SBC-ligor så är det nog inte värt det just nu. MLS (Giovinco) och Liga NOS (...minns ej namnet på gubben man får där, brasseforward) har folk vad jag läst, lagt mellan 150-200k på att slutföra. Priserna är sjukt höga, speciellt på många eftertraktade silverspelare. Tveksamt om det är värt det.... har man bra packluck så kanske. Men det kan man inte lita på. Sedan är som någon skrev, spelarna man får som belöning är Untradable och går inte att sälja vidare.
Vet inte riktigt vad Ligue 1 och Pro League kan gå på, dem släpptes ju igår. Men kan tänka mig att Ligue 1 blir riktigt dyrt. Jag har klarat två lag där (Lyon, Nice). Blev en del jobb efter att ha snipat spelare och då klarat mig undan med ca 15k. Det är nog bland de billigare. En del lag där ligger bara silvermittbackarna på 7-10k/st.....