Citat:
Ursprungligen postat av
Prepper
Nej man ska hjälpa de lojala kvinnorna mest och de kvinnor som är elak ska man hjälpa minst.
1) Så var är alla lojala kvinnor som hjälper män? Det måste gå åt båda hållen eller hur?
2) Eller menar du att män ska hjälpa kvinnor gratis utan att få någonting i utbyte?
3) Vi kan börja med att män redan idag ger kvinnor 1 miljon kronor,
Varje man tvingas ge kvinnor 1 miljon
Citat:
Det visar sig nämligen att gruppen ”män” har ett negativt livsnetto gentemot den offentliga sektorn på 1 miljon kronor. Gruppen ”kvinnor” har ett positivt livsnetto på lika mycket.
Alltså: I genomsnitt överför varje man 1 miljon kronor till gruppen kvinnor. Och varje kvinna får i genomsnitt 1 miljon kronor från gruppen män.
varför kan inte kvinnor betala tillbaka det här genom att ställa upp på sex? Vi kan ha en statlig bordell där varje kvinna får jobba gratis i 1 år för att göra rätt för sig.
Citat:
Ursprungligen postat av
Prepper
Babianen:
Jag tror du gör en felberäkning när du tror att kvinnorna ska klara sig själva,
De som inte klarar sig själva får försvinna ur genpoolen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Prepper
De kommer behöva män som hjälper dem och män kommer hjälpa dem och de kommer även hjälpa till med barnen,
1) Feminist detected.
2) Varför skulle en man behöva hjälpa en kvinna och hennes barn? Kvinnor klarar sig själva eller hur?
3) Om man som kvinna inte klarar av att ta hand om sig själv är det rimligt att man är myndig då?
Citat:
Ursprungligen postat av
Prepper
Din kille kommer att behöva hjälpa dig med.
Det är inte säkert att staten kan hjälpa heller.
Kvinnor och män kommer vara tvungna att kämpa mer.
1) Nej om jag behöver hjälp har jag kvinnliga släktingar och vänner. Min mans jobb är att ge mig sex.
2) Nej kvinnor får gå ihop och hjälpa varandra. Män ska inte behöva göra någonting.