Flashback bygger pepparkakshus!
2016-11-09, 20:45
Medlem
Jag har inte läst FUPEN,men den ger mej en info att den inte håller för en rättegång annars har man väck åtal.Bo o Marks teori,hävdar jag att det ger inget nytt för åtal som HÅLLER.Frågan som jag inte förstod,kaan du nu ställa för du har inte ställt någon fråga. Logiskt tänkande gäller FUPEN O Bo o Marks teorier.
Citera
2016-11-09, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av echoesofglory
Det ska ha skett på lördagen, vid 13-tiden. Fast någon borde väl märkt att Ps knogar var blodiga, kanske döljer någon något..?
Än en gång skitsnack Mr P h
ar blodiga knogar lördag kl1300,de är en sån sjuklig kommentar att man borde inte kritikisera.
Citera
2016-11-09, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pontsiuspilatus
ar blodiga knogar lördag kl1300,de är en sån sjuklig kommentar att man borde inte kritikisera.

Snarare sjukligt att gå in i en diskussionstråd och ifrågasätta människors rätt att diskutera saker, är det något du är rädd för ska komma fram? Nej jag påstår inte att Mr P hade blodiga händer kl 13 på lördagen, jag ifrågasatte om det var möjligt utan att undgå upptäckt!
Citera
2016-11-09, 21:08
Medlem
olovpalmes avatar
Citat:
En översikt:
https://dacostarkivet.wordpress.com/...till-kramfors/
När Eva hittas ringer systern som åker med bil till föräldrarna, han stannar bilen exakt vid brottsplatsen och springer in. Enligt systern hade hon inte berättat var Eva hittats, ändå fann P Eva direkt. Efter mordet blir P familjens talesman, han tar hand om Evas saker i hennes lägenhet och är med på begravningen, där han lägger en handskriven dikt på Evas krans.

Kan Per-Arne J* den då 31 årige brevbäraren verkligen vara så oberörd och iskall?

Är han undersökt om han har någon diagnos eller någon allvarlig störning?
Citera
2016-11-09, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olovpalme
När Eva hittas ringer systern som åker med bil till föräldrarna, han stannar bilen exakt vid brottsplatsen och springer in. Enligt systern hade hon inte berättat var Eva hittats, ändå fann P Eva direkt. Efter mordet blir P familjens talesman, han tar hand om Evas saker i hennes lägenhet och är med på begravningen, där han lägger en handskriven dikt på Evas krans.

Kan Per-Arne J* den då 31 årige brevbäraren verkligen vara så oberörd och iskall?

Det framgår nog bara i FUP, som ingen får tillgång till...Det finns många fall där gärningsmannen tröstat och umgåtts med den mördades familj.
Se tex Rigmor-fallet:
(FB) Mordet på Rigmor Andersson, Köping, 1966.
Senast redigerad av echoesofglory 2016-11-09 kl. 21:13.
Citera
2016-11-09, 21:17
Medlem
Jag vill ha källa till dom liftande flickorna som har sett en chaufför med blodiga knogar?
Citera
2016-11-09, 21:19
Medlem
Citat:
Jag vill ha källa till dom liftande flickorna som har sett en chaufför med blodiga knogar?

Västernorrlands Allehanda, 19870930.
Citera
2016-11-09, 21:25
Medlem
olovpalmes avatar
Citat:
Det framgår nog bara i FUP, som ingen får tillgång till...Det finns många fall där gärningsmannen tröstat och umgåtts med den mördades familj.
Se tex Rigmor-fallet:
(FB) Mordet på Rigmor Andersson, Köping, 1966.
Har läst om många fall där en person som letat och sökt efter mordoffret och hjälpt till på olika sätt.
Sen visar det sig att den personen själv mördat offret och grävt ner eller gömt kroppen.Eller bara låtit den ligga.
Kan mycket väl vara samma i det här fallet.

Men varför gömde inte mördaren Evas kropp?

Kan anledningen vara tidsbrist eller vad kan de bero på?
Senast redigerad av olovpalme 2016-11-09 kl. 21:33.
Citera
2016-11-09, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olovpalme

Vilken version 1.0. 2.0 3.0.? Version 1.0 finns borde finnas i fupen.Vilken version är det här?
Citera
2016-11-09, 21:33
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:

Skitsnack från dig Pontuspilatius din kommentar om någon är sjuklig, DU vet ingenting om hur Mr P:s händer eller knogar såg ut dagen efter mordet.
Senast redigerad av Pudelfrillan 2016-11-09 kl. 21:36.
Citera
2016-11-09, 21:39
Medlem
Citat:
Snarare sjukligt att gå in i en diskussionstråd och ifrågasätta människors rätt att diskutera saker, är det något du är rädd för ska komma fram? Nej jag påstår inte att Mr P hade blodiga händer kl 13 på lördagen, jag ifrågasatte om det var möjligt utan att undgå upptäckt!
Jag ifrågasätter inte din rätt att diskutera.Men du måste acceptera att dina påståenden blir utsatt för hård granskning.Snart kommer du att skylla vädret som förstörde brottsplatsen på Mr P. Man blir inte trovärdig om man ljuger o inte vill inse fakta. Vill du att människor skall tycka gott om dig, sluta ljug.
Citera
2016-11-09, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pudelfrillan
Skitsnack från dig Pontuspilatius din kommentar om någon är sjuklig, DU vet ingenting om hur Mr P:s händer eller knogar såg ut dagen efter mordet.
Någon hade sett blodig knogar, och dragit den slutsatsen att det vat Mr P. o det var det jag tyckte var sjukligt.Nöjd
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in