2016-11-09, 16:21
Medlem
Kanske lika bra att detta skedde. Nu har alla som hatar makten fått som dom ville. Förhoppningsvis slipper vi nu spekulationer om valfusk, korruption och att det bara är eliten som styr och allt annat jävla BS. Men nu är jag kanske som vanligt sådär naivt optimistisk i min tro på mänskligheten. Man trodde ju nånstans att folk faktiskt såg igenom hans populism.

Att en jättebebis som Trump dessutom skulle kunna styra skutan bättre än någon annan tvivlar jag starkt på. Han kan ju inte ens driva ett eget företag. Bara skrävla och låta käften gå och skapa rubriker och marknadsföra sig själv är vad han tycks vara kapabel till. Men går det däremot åt helvete för honom kan det ju förhoppningsvis drabba ett parti som SD också.
2016-11-09, 16:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HoochLemon
När han fick reda på att han vann Florida.

https://pbs.twimg.com/media/CwzMaELVIAA-twz.jpg:large

Riktigt ALPHA.

Tror inte han andades ut än där.
Medlem
Cryotechers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RogerRoger
Mycket bra poäng som man funderar kring när man börjar dyka ner i siffrorna. Men svaret är väl att det är rasistiskt att förknippa dessa utsatta grupper med något negativt.

Precis. Ett typexempel på medias hat mot dom som inte har samma åsikt.
Medlem
Rovdjurskossans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jamienoble
Jag hatar muslimer, är anti PK men skulle aldrig rösta på en idiot som Trump. Sorgligt det som sker nu

Typ som att du väljer att sova på golvet trots att sängen är det skönaste du vet? Noterat.
Medlem
237s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rovdjurskossan
Du kan trösta dig med att vore det inte för de oetiska smutskastningskampanjerna som tredje statsmakten sysslade med hade Trump passerat 80% i popular vote.

För att inte tala om att hela kändis-USA med över-privilegierade skådisar och artister gick ut och kampanjade mot honom, som om de kunde något om politik i sina mansions. Tror de lyckades lura många unga tjejer att rösta mot Trump.
Bannlyst
Nigel farage sitter redan på ett plan till Amerika och ska fråga om han kan bli ambassadör. Mr. Brexit
Medlem
Untz20s avatar
Någon mer än jag som tänkte på hur instabil Trumps son såg ut? Var rädd att han skulle svimma närsomhelst.

https://www.youtube.com/watch?v=66fYtwRkLoU
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schering
TV 4 visade nyss ett bra tal av Le Pen. Tyvärr slutade textningen att fungera så de bröt sändningen.

Tror de tog bort textningen med avsikt. Någon som vet om man kan se talet någonannanstans med engelsk text?
Medlem
Y2Ws avatar
Min Hillary-älskande moster säger att det blir krig mellan USA och Mexico nu.

I Sverige röstar hon på Miljöpartiet, men det kanske inte behöver tilläggas?
Medlem
Detta bevisar om och om igen att svensk media är rena sandlådan då inget stämmer överens med verkligheten
Medlem
whosyourdaddys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Eh nej. Ni ska inte få dricka mina tårar.

Äsh, vem bryr sig. Alla kommer vara missnöjda med honom när de 4 åren är över och ingen politiker kommer ta honom seriöst.
Lär av dina misstag nu, du kommer få äta upp dina ord om 4år
2016-11-09, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Untz20
Någon mer än jag som tänkte på hur instabil Trumps son såg ut? Var rädd att han skulle svimma närsomhelst.

https://www.youtube.com/watch?v=66fYtwRkLoU

Han såg pissnödig ut som fan!! Han plågades rejält om man studerar hela segertalet

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in