2016-11-09, 11:06
Medlem
Avon.Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mega_tech
Wow, jag har verkligen ingen ide om hur jag ska reagera på Trumps seger. Att folk röstar in honom bara för att ge en kick åt eliten är så himla fel. Trump har ingen politisk erfarenhet och beter sig som en omogen barnunge. Folk tar verkligen det seriöst.

Mina förhoppningar är verkligen att han gör bra ifrån sig och inser att han leder världens mäktigaste land, Och inser att världen behöver USA som en stabil Partner. Om det skapas sprickor i Nato kommer Ryssland inte att tveka för att utnyttja det utrymmet. Världen har aldrig varit så stabil som den har varit under dessa 60- 70 åren med fred (Även om det var kukmätningar i bakgrunden). Ska bli en intressant fyra år fram till 2020.

Ytterligare en tomte som bygger sin uppfattning på vad AB eller DN skriver. Kolla på intervjuver med Trump från 80-talet och se att han inte är nån maktgalen dåre.
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PilotHockey
Bernad Law, vet inte om du kommer läsa detta men jag tycker det är hedrande av dig att gå ut och erkänna att du hade fel. Självklart tycker vi alla olika men tycker det är strongt av dig att erkänna detta till skillnad från de som bara trollar hela tiden som Xelious, Zergrush, Fitz-Hume etc.

Förstår varför du har privilegiet att vara moderator. Ha en trevlig dag!

Skicka det till hans låda. Det är nog många av oss som håller med.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Det måste vara riggad. Det är omöjligt att han vinner. :/

Hahah, jag väntade på din reaktion här i tråden. Oslagbart. Gråter du?
2016-11-09, 11:07
Medlem
Triremers avatar
Tips: köp caterpillar. Satsningar på infrastrukturen kommer gynna bolaget.
2016-11-09, 11:07
Medlem
EarlTurners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ricardo22
Jag tycker vi ska hålla hög höjd nu, men var är alla cucks som så att valet var över varje dag. Ola Schubert, han fjanten med den vita gubben som avatar,Lucas 49. Ni kan ta och suga min 30 cm flashbackkuk.

De håller nog på att packa resväskorna just nu.
2016-11-09, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av waggazee
TACK som fan!!!

1500 i vinst på bettingen och alla tårar i morgonsofforna är så jävla underbart.
Slutade jobbet klockan 7 och har druckit öl hela morgonen för att fira. Det bästa är när alla säger att "iiiingen kunde se det här" .Hahaha nä verkligen inte en enda jävel kunde se Trump vinna..host.. Så sjukt värdelösa experter.

Trump är snart president. Fy fan va underbart!!

+1
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mega_tech
Trump har ingen politisk erfarenhet och beter sig som en omogen barnunge. Folk tar verkligen det seriöst.

Byt ut det till Stefan "Svetsaren" Löfven så har du Sverige.
Medlem
Stig-Britts avatar
Har HRC hållit tal än? Inte varit hemma på någon timme.
2016-11-09, 11:09
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clappen
Hahah, jag väntade på din reaktion här i tråden. Oslagbart. Gråter du?

Eh nej. Ni ska inte få dricka mina tårar.

Äsh, vem bryr sig. Alla kommer vara missnöjda med honom när de 4 åren är över och ingen politiker kommer ta honom seriöst.
Medlem
Nostradumbasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Popshuv1t
Subban skickade alltså sin kampanjchef som i stort sätt bara bad alla gå hem. Sjukt respektlöst och ett bevis på vilket förakt hon har för dom under henne och hur lite hon faktiskt bryr sig.

En sak hade den gode Jonas Sjöstedt rätt i imorse när han tjurade i TV, att det här är slutet på Clintons politiska gärning. Kärringen är politiskt död nu. Hon kan inte resa sig och bli "hög politiker" igen.
Klart det svider.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Partiet styrs fortfarande av otäcka globalister som aldrig ville att Trump skulle bli deras kandidat. George W Bush, som står nära dessa globalister, röstade på Hillary och det är väldigt talande. Med andra ord så återstår många strider för Trump.

Snarare så att Trump inte är en "riktig" republikan, Trump har även varit och vänt hos demokraterna två gånger.
Medlem
cerealtubemans avatar
Maggan Wallström. Vi har aldrig tagit avstånd från Trump Hans uttalande som Wallström och Löfvén tagit avstånd ifrån.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in