Citat:
Ursprungligen postat av
ApanBapan
Per heter han, ja. Tack.
Jo, vet du. Jag ska ta mig tusan bege mig ut på djupt vatten här och säga att Annelie kanske till och med kan vara hans bästa chans.

Jag har sett mer än en gång att lugna och lite blyga män av Pers kaliber verkar trivas med att ha ett rejält rivjärn vid sin sida. Kanske är det lite bekvämt att ha nån som drar upp tempot lite och sätter fart på grejerna, jag vet inte. Men jag får en känsla av att det kanske inte skulle vara så helt åt helvete för honom som många tycks tänka här inne. We'll see.

Ja det är mycket möjligt att du kanske är inne på nåt, har tänkt den tanken till och från men har väl velat att han inte ska välja Annelie. Men man vet ju aldrig hur det kan utvecklas. Och kanske Per tänker i samma banor, att han måste ha en kvinna med klös som kan styra lite.

. Ofta i en relation är ju den ena mer på och drivande.
Och när man såg glimtarna inför veckans program så var det ju pussar mellan Per och Annelie....och vad var det han sa på slottet..."hon ser ut som en godispralin"

.
Anette på hans gård som man inte sett så mycket av..undrar ifall hon har en drivande sida och nåt av Annelie i sig?!