2016-11-08, 20:04
Medlem
Vem fan vill ha en cm från danska ligan, han har ju helt ok stats men vad ska man använda för lag??? Om man vill ha specialcards så kanske dt är kul
Citera
2016-11-08, 20:29
Medlem
megaman9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FIFAjaha
Vem fan vill ha en cm från danska ligan, han har ju helt ok stats men vad ska man använda för lag??? Om man vill ha specialcards så kanske dt är kul

Han är inte från danska ligan
Citera
2016-11-08, 20:33
Medlem
mikki1102s avatar
Citat:
Kommer själv använda honom som en supersub. Ser ut som en bättre version av renato sanchez som jag just nu använder som supersub.

Skulle vara intressant att höra vem ni använder som supersubs? Själv kör jag med Batshuayi,Inaki Williams, SBC Gaspar och nu även med SBC Jensen.
Citera
2016-11-08, 20:40
Medlem
Citat:
Kul med fler kort för mindre ligor imo. Inväntar nu att kungen av Allsvenskan, aka Markus Rosenberg, får ett liknande
Citera
2016-11-08, 20:41
Medlem
megaman9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikki1102
Kommer själv använda honom som en supersub. Ser ut som en bättre version av renato sanchez som jag just nu använder som supersub.

Skulle vara intressant att höra vem ni använder som supersubs? Själv kör jag med Batshuayi,Inaki Williams, SBC Gaspar och nu även med SBC Jensen.

SBC Sterling köttar sönder i 70+ minuten med sin pace mot trötta spelare, sen har jag IF Mane som ST super sub, Asamoah på mittfältet, Rudiger ifall jag får gult kort på mittback, Brosinski ifall jag behöver byta ut LB/RB.
Citera
2016-11-08, 21:24
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guap
Kul med fler kort för mindre ligor imo. Inväntar nu att kungen av Allsvenskan, aka Markus Rosenberg, får ett liknande
Inte en chans att han blir årets spelare i allavenskan...

Frågan är nu om man ska köpa på sig lite allsvenska spelare? Ifall det kommer en liknande SBC för årets allsvenska spelare. Köpt alla DIF-spelare tidigare år men struntade i det i år. Hade tjänat typ 100k om jag gjort det med tanke på SBC som fanns förut
Citera
2016-11-08, 21:56
Medlem
Vad tror ni om att man någon gång i framtida sbc kommer behöva använda sig av en tidigare sbc untraideble reward?
Citera
2016-11-08, 23:14
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Fel tråd
Senast redigerad av IWannaBeAdored 2016-11-08 kl. 23:19.
Citera
2016-11-09, 00:22
Medlem
Dontpressmybutts avatar
Har ni koll på bra twitter-konton för Ultimate Team?
Citera
2016-11-09, 08:19
Medlem
Har alltid gillat små smidiga spelare som ST - exempelvis Griezmann. Då inte han gett någon större framgån köpte jag lewandowski, säger bara wow. Han behöver inte ens vara "snabb" och kunna göra kvicka dribblingar när han hela tiden bara vräker sig fram eller redan är i rätt position och gör mål på i stort sett alla lägen. Fick verkligen mersmak, så är det någon som har tips på någon mer liknande striker? Har inte råd med t.ex zlatan.
Citera
2016-11-09, 10:06
Medlem
SBC

snart dags för Turkisk derby Fenerbahce vs Galatasaray

vad ska man köpa tro?
Citera
2016-11-09, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CK031
SBC

snart dags för Turkisk derby Fenerbahce vs Galatasaray

vad ska man köpa tro?
Jag skulle köpt spelare på centrala positioner. MV, MB, CM, Forward. Det är positioner som varje lag inte kan vara utan.
Senast redigerad av sluggern375 2016-11-09 kl. 10:57.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in