2016-11-08, 16:48
Medlem
Axis.bold.as.loves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kontakt112
Vilken svensk kanal kommer vara mest neutral i natt?
Man vill ju helst slippa se någon propaganda för pedofilhäxan.
Jag rekommenderar utan tvekan att du kikar på utländsk media via youtube.

Infowars kör hela natten: https://www.youtube.com/watch?v=JOe_RP1s65M

Där får du garanterat info som inte är vinklat till Clintons fördel.

Sen finns det med största sannolikhet live-stream från FOX på youtube senare när det börjar bli intressant. Bara att söka. FOX är ju mer höger och bör således, antar jag, inte vara lika pro Clinton.
2016-11-08, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Y2W
Alltid lika roligt när politiskt oinsatta människor ville delge sin åsikt i en fråga de inte kan något om. Tack för humorn, mycket betydelsefull information från dig.
Hur uppvisade jag denna "politiska oinsatta" sida för dig med det jag sa?

Det är inga nyheter med hur Donald Trump är.
2016-11-08, 16:49
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Högt valdeltagande, gynnar det Trump lr Clinton?

Själv trodde jag det skulle bli lågt valdeltagande för att många hatar båda kandidaterna.

Iom att Trumps fans är mer engagerade så vinner han på ett lägre deltagande överlag (beroende på grupp). Clinton vinner på om de politiskt oinsatta massröstar.
Bannlyst
Får bli någon häftig stream från USA då. Gärna någon pro Trump så man får jubla ikapp med kommentatorerna när han vinner.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ziaya
Driver Svenskarnas parti någon kanal. Avpixlat?

Ser ut som att galningen Trump har en chans. Vi får väl se hur det går med The Swing Sates.
Verkar rätt jämnt än så länge.
Säkert redan besvarad, orkar inte leta.

Men red ice TV sänder på youtube.
Medlem
Popshuv1ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whogivesafuck
Medalj ?
Det har jag missat. Vad var det för medalj han fick ?
För det handlar väl inte om den gamla fejksaken ? - http://www.huffingtonpost.com/entry/donald-trump-naacp_us_580ac881e4b000d0b156e6e2

Du kanske ska läsa artikeln du själv har länkat till?

"No, Donald Trump Did Not Win A Medal From The NAACP" är rubriken.

"(Left to Right) Joe DiMaggio, Victor Borge, Anita Bryant, Muhammad Ali, Rosa Parks, and Donald Trump pose for a photograph after receiving the Ellis Island Medal of Honor October 27, 1986 in New York City." står under bilden med Muhammad Ali, Rosa parks och Trump.

Så det är alltså en grov fuling av skämtet till "tidning" kallad Huffington Post.

The Ellis Island Medals of Honor embody the spirit of America in their celebration of patriotism, tolerance, brotherhood and diversity.
Medlem
Havremopedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axis.bold.as.love
Jag rekommenderar utan tvekan att du kikar på utländsk media via youtube.

Infowars kör hela natten: https://www.youtube.com/watch?v=JOe_RP1s65M

Där får du garanterat info som inte är vinklat till Clintons fördel.

Sen finns det med största sannolikhet live-stream från FOX på youtube senare när det börjar bli intressant. Bara att söka. FOX är ju mer höger och bör således, antar jag, inte vara lika pro Clinton.

Vad jag fått reda på är att FOX ska vara lite mer pro-trump än något annat bolag.. tydligen har trumpen vänner på FOX...

Who knows
2016-11-08, 16:50
Medlem
Vad tror ni det blir? Clinton eller Trump?
2016-11-08, 16:50
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandmussla
Hur uppvisade jag denna "politiska oinsatta" sida för dig med det jag sa?

Det är inga nyheter med hur Donald Trump är.

Din "analys" av Trump var på en tioårings nivå, så det var det jag utgick ifrån.
2016-11-08, 16:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Groenman
Förklara.

Demokraterna har fokuserat på att få ut väljarna tidigt för att förtidsrösta. Vanliga rösterna gynnar Trump
Medlem
dot1qs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kontakt112
Får bli någon häftig stream från USA då. Gärna någon pro Trump så man får jubla ikapp med kommentatorerna när han vinner.

Jag hoppas innerligt att Clinton vinner. Det är för att jag bor i Sverige och inte i USA. Tyvärr så vill majoriteten på det här forumet spela übermanliga och tänker däför inte långsikligt. Clinton är bra för Sverige och framtida invandringspolitk som kommer att råda här, inte där. Djävla miffon. GO Hillary.
Medlem
Sillberskys avatar
Ingen amerikanare kommer få det bättre med någon av kandidaterna, förtom den topp en procenten, båda kommer att vända uppmärksamhete till något land på andra sidan jordklotet som måste jämnas med marken "to protect America from terrorism".
KrigsHillary har lovat att bomba skiten ur Syrien, Trump kommer säkert att göra något liknande, naturligt så måste amerikanarna göra uppoffringar för "sin egen säkerhet".

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in