2016-11-08, 12:33
Medlem
Koettbullens avatar
Rosanna Dinamarca sitter i TV4:s valvaka och spyr ut identitetspolitik. Svensk media är ett skämt.
2016-11-08, 12:33
Medlem
Xeliouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rovdjurskossan
Om det är vad du tror så förstår jag att du tycker att Trump är korkad. Det kloka, med den ambitionen, hade givetvis varit att ställa sig bakom etablissemanget och donera pengar till Clinton. Det hade varit den enkla och snabba vägen till inflytande i USA (vilket ju är anledningen till att Wall Street och majoriteten av miljardärer kämpar med näbbar och klor för att få till en Clinton-seger).

Jag förstår ditt resonemang, även om det är lite väl mycket foliehatt för min smak.
Trump är miljardärernas kandidat. Att inte de satsar på Trump beror på att de känner honom som en clown i affärsvärlden. En simpel bedragare. Carl Icahn är en av få bakom Trump, han har hoppats på att få skörda men det ser ut som om han återigen får sopa upp efter Trumps misslyckande. Sök på Icahn Trump
2016-11-08, 12:35
Medlem
bddts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alipo
Kanske för att Flashbackare är mestadels "vita" som majoriteten av medborgarna är i det här landet är.

https://www.buzzfeed.com/peteraldhous/trump-and-the-white-vote?utm_term=.nkVEXMPqP#.ttg67ErRr

Tack för meddelandet - jag tycker att verkligheten är mer komplicerad än så. Man kan iofs generalisera
om nöden så kräver. Dock består grupper av människor med mycket olika personligheter, talanger, utbildningar, drömmar, ambitioner osv.
2016-11-08, 12:36
Medlem
Popshuv1ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xelious
Trump är miljardärernas kandidat. Att inte de satsar på Trump beror på att de känner honom som en clown i affärsvärlden. En simpel bedragare. Carl Icahn är en av få bakom Trump, han har hoppats på att få skörda men det ser ut som om han återigen får sopa upp efter Trumps misslyckande. Sök på Icahn Trump

Vad får dig att tro att Trump kommer att misslyckas?

Svara gärna på ett av mina andra inlägg också: (FB) USA:s presidentval 2016 / Valvaka
Skulle vara kul om iallafall en Hillary supporter kunde komma med sina 2 cents.
2016-11-08, 12:38
Medlem
bddts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av climasol
Hillary är gift med en före detta president. Av mer än 300 miljoner människor råkade det bli den gamle presidentens fru. Sedan har vi ju till exempel familjen Bush. Skulle inte bli förvånad om Michelle Obama kommer att kandidera till nästa val.

Politiskt kommer hon naturligtvis fortsätta på samma väg som Obama, fast bara ännu värre. Mer Obamacare, högre skatter, mer pengar till jihadister, mer företagsflyttar och mer illegala invandrare. Dessutom kommer hon att vilja skärpa vapenlagstiftningen vilket de flesta amerikaner tycker oerhört illa om.
Absolut sjukt att det bildas politiska klaner. Du kan säkert lägga till fler namn, Kennedy är ett.

Alltså, det borde finnas någon bättre än HILLARY. Fast, man får leta mycket noga för hon är otroligt lämplig.
2016-11-08, 12:38
Medlem
Koettbullens avatar
Alltså om man inte är helt övertygad om hur sjuk svensk media är, gör er själva en tjänst och slå igång TV4. Enligt dem är valet redan avgjort: Clittan har vunnit och blir "världens mäktigaste kvinna", hävdar programledaren och myser till tanken.
2016-11-08, 12:39
Medlem
Sillberskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MASSAGATTI
Nja.. Skulle vara trevligt att följa en vaka där det inte tas någon sida. Nu står något feminstkräk och spyr galla över Trump och bara vill se en kvinna styra just för att det är en kvinna.

Och där kom kommunisten Dinamarca in i bild *MUTE*

Ta det inte på för stort allvar, inget dramatiskt kommer att hända vem som än vinner.
Det har blivit "The greatest show on earth" i god amerikansk anda och till journalisternas stora belåtenhet.
2016-11-08, 12:39
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fizzlor
Trump vinner, bara så att ni vet.

Trots att han helt saknar Hillarys ground game? Det är svårt att besegra det maskineriet, och Trumps kampanj verkar ju inte ens försöka.
2016-11-08, 12:40
Medlem
AkeTheSnakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bddt
Det är oerhört beklämmande att upptäcka mängden av Flashbackare som hoppas på Trump-seger - bara för skadeglädjens skull. Trodde det endast var vita outbildade rednecks som tycker världen är skyldig dem något. Att svenska snuttjullar med nappflaskan i mun inte kan tänka längre fram än näsan kan nå hyllar denna Hitler-replika övergår allt förstånd. Jag har stött på psykopater och kan med bestämdhet påstå att Donald Trump passerar som sådan på ALLA punkter.

Hoppas verkligen det finns tillräckligt med vettiga röstare i USA som räddar oss från ett gigantiskt bakslag.
Amish People och Native Americans stöder Donald J Trump. Ja det ska bli kul att se alla tårar
Native Americans For Trump #OpNoDapl Donald Trump And Republicans please help us!
https://www.youtube.com/watch?v=wa15D75p7aE

Amish for Trump!
https://www.youtube.com/watch?v=42oFny16DOI
Medlem
bddts avatar
========
PRESSTOP
======

Första valkretsen räknad!

Clinton 4 röster
Trump 2
Johnson 1
Mitt Romney 1 (write in - vad det nu betyder :-D)
Medlem
Jag hatar både Trump och clinton men på någotvis vill jag att Trump ska vinna bara för att se chocken i korridoren på svensk media
2016-11-08, 12:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Trots att han helt saknar Hillarys ground game? Det är svårt att besegra det maskineriet, och Trumps kampanj verkar ju inte ens försöka.

Det var därför han höll typ 10 rallyn igår och i förrgår medans Hillary låg och sov?

Det är det här jag menar, dom här demonerna lever på en annan planet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in