TV4 folket ser ut som dom vill hänga sig. Förutom killen som redovisar rösterna, han är glad och neutral i sin förhållning. Han verkar dessutom tro på Trumpseger!
Och detsamma till alla er kämpar i tråden som har hållt humöret högt och inte tappat hoppet för ljugmedia säger att nu är det kört.
Kolla vilka det är som sitter och gråter. Inte fan är det vi!
Res er upp, sträck på ryggen och skjut ut bröstet. Tiden är inne för förändring. På våra villkor.
Tillsammans kan vi. Tiden då alla sitter hemma måste få ett slut.
Ut på gatorna och delta i demostartioner. En bra början är demostartionen i Stockholm nu den 12 november. Även om ni inte delar NMRs åsikter i allt (vilket jag inte gör till 100%) eller inte är medlemmar eller har planer på att bli (vilket jag inte har) så borde ni ändå sluta upp.
Det handlar om så mycket mer än skillnader i åsikter. Vi måste ena oss för att krossa etablissemanget. T.ex. Sossarna samarbetar med Vänstern "för dom måste".
Så måste vi också göra.
I slutändan har vi alla samma mål. Ett tryggt land som tillhör vårt egna folk där vi inte behöver ha lagar som förtrycker oss som har blodsband till landet. Detta är vårat och ingen annans. Det är ingen åsikt vi behöver skämmas över. Alla folk har rätt till sitt eget land, punkt. Och Sverige tillhör svenskarna, inte invandrare mitt i livet som en Gris en gång uttryckte det.
Ta initiativ och stå upp mot galenskaperna, globalisterna och deras giriga fingrar.
Dessa makter vill oss inte vill. Vi måste visa vår missnöje. En röst på SD vart fjärde år räcker inte.
Vi måste visa folket som fortfarande känner sig förtryckta och inte vågar yttra sina synpunkter att det finns en hel rörelse vi kan ansluta oss till. Tillsammans är vi starka och kan förändra.
Desto mer vi slutar ursäkta oss ("jag är inte rasist men...") desto seriösa kommer folk ta oss och våra åsikter. Vissa kommer inse att det vår världsbild, våra åsikter som är dom sunda och elitens är skadliga. Folk är trötta på att känna sig förtryckta och mindre värda i sitt eget land.
Allt som behövs är att folk ser att dom inte är ensamma. Desto fler vi är desto fler kommer ansluta sig.
Så istället för att bara sitta och kriga bakom skärmen så, snälla, aktivera er i nationella organisationer som passar er och era åsikter. Vi måste ena den sverigevänliga rörelsen och jobba tillsammans mot ett bättre Sverige, inte klistra nedsättande epitet på varandra.
Detta är vad som har hänt i USA, om än lite annorlunda. Vi måste bara ta "trump-train" till Sverige.
Allt kommer för att folk engagerade sig, var aktiva, spred flygblad, debettarde, stog upp för det dom tror på och backade inte. tio tusentals människor slöt upp i rallies dagligen.
Detta är vad USA-valet har handlat om. Folket har enats bakom en kanditat och är påväg att göra något historiskt.
Historia skrivs inatt och vi måste fortsätta skriva. Annars förlorar vi i långa loppet om vi blir bekväma och tror att Trump magiskt kommer förändra Sverige och Europa. Vi måste också sluta förlita oss på att andra gör jobbet åt oss.
Menar du Fp kärringen? Birgitta Olsson tror jag hon heter. Hon och Östros är patetiska när de ska "analysera" att det blev tvärt om mot vad de trodde. BO: nu måste "vi" börja lyssna på folk. Östros lever på hoppet och tror ändå att HRC vinner.
Hedenmo ser lite trumpen ut men försöker ändå säga emot Olsson och Östros barnatro på HRC.
Enligt reportern KAN Trump ha en chans i Florida. När prognosen är 95% chans att vinna.
Precis hon. Blä...
Alltså man undrar om dom är tröga på riktigt eller om dom fortfarande tror att dom kan vinna folks åsikter genom att låtsas som att det dom säger är det rätta.