2016-11-08, 11:50
Medlem
Havremopedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oilkink
Jag har trott alltmer på Trump under de senaste veckorna, särskilt sedan opinionen visat att han närmat sig Clinton. Sedan vet man inte hur FBI-utredningen mot Clinton har påverkat: negativt eftersom hon blev utredd, eller positivt eftersom hon friades?

Jag tror dock inte på kalkylerna i tidningarna som säger att Trump har ca 30 % chans att vinna; det är såklart mycket jämnare än så!

Tror inte heller på MSM kalkylerna, Har kommit bevis om att media är uppköpta av clinton och det är där dom har sin trygghet, naturligtvis kommer dom slänga på siffror osm inte stämmer överens..

Det är exakt likadant här i Sverige :/

HEJA TRUMP! <3
2016-11-08, 11:50
Medlem
Butch.Cassidys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Det också, men framförallt för att de faktiskt är bäst. FOX t.ex. har inte en suck.

För att verkligen få njuta av vänsterns desperation så bör man även ha på en svensk kanal i bakgrunden, även om de aldrig har någonting av värde (rent val-, siffer- och analysmässigt) att komma med.

Tycker att Fox har hållt rätt bra standard veckan innan valet. Någon som kört en fulstream på YT senaste veckorna om man söker på Fox news live.

Kommer nog slå på Aftonbladets livesändning om jag märker att det går Trumpens väg.
2016-11-08, 11:51
Medlem
Trump

Florida
Ohio
Iowa
North Carolina

Clinton

Nevada
Colorado

Clinton vinner med hjälp av Mexikanerna.

Kom ihåg var ni hörde det först.
2016-11-08, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Jag vill inte dividera för mycket med någon av motsatt politisk åsikt, och för att jag tycker att både HRC och Trump är clowner - men:

1 källa/or till Obamas valfusk tack

2 Trump har gång på gång dragit upp de urgamla Benghazi mailen som Hillary t o m gått igenom en rättegång för.
Hon bedömdes oskyldig, har du glömt det? Hennes mail ansågs inte ha medfört något hot mot någon.

På den tiden hade för fan alla möjliga statsanställda Hotmail. Jag tilläts inte ha Hotmail för att min arbgiv förstod riskerna med det. Ändå hade jag inget "viktigt/uppsatt" jobb då. Man var mest orolig för virus.

3 Hillary kan knappast hållas ansvarig för vad några enstaka överradikala människor gör. Den idén är väl hämtad ur SJW-världen när någon de inte gillar ska hålla tal på deras universitet och liknande. Olaglig vänsteraktivism.

Och slutligen - JA Hillary's sida är lika ful som drar upp något Trump sa off camera på en talk show för över ett decennium sen.

Man borde sluta med sådant fulspel en gång för alla. Från båda sidorna. Det är sånt som gör att jag tycker synd om amerikanerna som måste välja mellan dessa.

Googla Obama och Ohio fraud. Ohio hade stora problem med röstfusk pga demokraterna
2016-11-08, 11:55
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NygammalVals
Självklart vinner Trump detta och det förstår alla som känner till minsta lilla om Bradley-effekten.
Är inte säker på att han vinner, men jag håller med om att Bradley-effekten har en avgörande betydelse. Man kan lägga majoriteten av de obestämda och oberoende rösterna på Trump, vilket förändrar opinionen helt och hållet.
2016-11-08, 11:55
Medlem
baggebo1s avatar
Politico har en rätt snygg rösträkningssajt. Lättöverskådlig och användarvänlig, men under primärvalen tyvärr ganska långsam:

http://www.politico.com/2016-election/results/map/president
2016-11-08, 11:56
Medlem
Lindanzarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Trump

Florida
Ohio
Iowa
North Carolina

Clinton

Nevada
Colorado

Clinton vinner med hjälp av Mexikanerna.

Kom ihåg var ni hörde det först.

Det räcker inte. Vilka fler stater tar Trump? Pennsylvania?
2016-11-08, 11:56
Medlem
bddts avatar
Minnet är kort

Trump och trumparna trumpetar ut ett missnöje med media.

I vart fall jag har ett starkt minne av att samme trump skryta att han får så mycket gratisreklam i TV. Han behövde minnsan inte köpa reklam. Nu är det annat ljud i lådan... hahaha

Ser fram emot många trumpna trumpare imorn.
2016-11-08, 11:57
Medlem
Sillberskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bddt
Det är oerhört beklämmande att upptäcka mängden av Flashbackare som hoppas på Trump-seger - bara för skadeglädjens skull. Trodde det endast var vita outbildade rednecks som tycker världen är skyldig dem något. Att svenska snuttjullar med nappflaskan i mun inte kan tänka längre fram än näsan kan nå hyllar denna Hitler-replika övergår allt förstånd. Jag har stött på psykopater och kan med bestämdhet påstå att Donald Trump passerar som sådan på ALLA punkter.

Hoppas verkligen det finns tillräckligt med vettiga röstare i USA som räddar oss från ett gigantiskt bakslag.

Det är ju ett betyg åt de "vanliga" politikerna och deras totala misslyckande.
De har krattat manegen åt Trump, skyll inte på väljarna!
2016-11-08, 11:57
Medlem
bddts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havremopeden
Snälla för guds skull, sluta länka huffingtonpost, finns bevis på att fittan som äger "bloggen/tidningen" är i clintons ficka.

Dom vill att hon ska stanna utanför deras krets för att kunna förmedla en bild som dom vill till befolkningen via huffpost... SNÄLLA
Ähum, vi har faktiskt åsikts och pressfrihet i Sverige.
2016-11-08, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bddt
Det är oerhört beklämmande att upptäcka mängden av Flashbackare som hoppas på Trump-seger - bara för skadeglädjens skull. Trodde det endast var vita outbildade rednecks som tycker världen är skyldig dem något. Att svenska snuttjullar med nappflaskan i mun inte kan tänka längre fram än näsan kan nå hyllar denna Hitler-replika övergår allt förstånd. Jag har stött på psykopater och kan med bestämdhet påstå att Donald Trump passerar som sådan på ALLA punkter.

Hoppas verkligen det finns tillräckligt med vettiga röstare i USA som räddar oss från ett gigantiskt bakslag.
Kanske för att Flashbackare är mestadels "vita" som majoriteten av medborgarna är i det här landet är.
Citat:
White voters who identify most strongly with their German or Italian heritage strongly support Trump, whereas those who self-identify as Irish, English, or Scottish are more evenly split between Trump and Hillary Clinton.
https://www.buzzfeed.com/peteraldhous/trump-and-the-white-vote?utm_term=.nkVEXMPqP#.ttg67ErRr
2016-11-08, 12:00
Medlem
Olegskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svallerbyttan
Gillar Trumps tv-reklam som rullar i USA nu sista dagarna:
https://www.youtube.com/watch?v=vST61W4bGm8

Han kan nog locka röster från en och annan demokrat med den.

Se där, den kan nog ge honom segern. A

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in