2016-11-07, 23:12
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghana
För en stackars sate som jobbar är det tyvärr omöjligt att vara uppe hela natten för detta spektakel. För viktigt för att missa helt dock. Tror ni att man är garanterat att komma i tid innan vinnaren utsetts om man går upp kl 4?

Hillary kommer garanterat att vinna. Du behöver inte bara vaken.
2016-11-07, 23:13
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrStreamer
Trump vinner.
I USA värderas nationalism högre än i de flesta andra länder. Något jag tror bli avgörande.

Du har fel. Han kommer inte vinna.
2016-11-07, 23:17
Medlem
Hur kan vi få reda på svaren på onsdag morgon? Det är väl en hyffsad skillnad på tidzoner? Och med så mycket folk kan väll valet ej vara över på 5-6 timmar?
2016-11-07, 23:19
Medlem
Hillary gör allt för att vinna använder sig av iliumanti kändisar, Obama familjen och media för att vinna.

Oklart om Trump klarar de här..
2016-11-07, 23:20
Medlem
Tjaba jag kommer ihåg från tidigare val att det är ett valdistrikt/countie nån stans i New England? där alla regristerade väljare (runt 20 pers) , samlas vid Midnatt och då efter 12 slaget röstar och sedan stänger vallokalen då alla registrerade har röstat. Sedan räknas rösterna och media brukar vara dja kvicka att publisera detta som en.....sen Poll. Nån som vet nått mer om detta?
2016-11-07, 23:29
Medlem
Fizzlors avatar
Trump vinner, bara så att ni vet.
2016-11-07, 23:31
Medlem
Matärgotts avatar
Jag älskar CNN men de är verkligen på krigs-stigen nu mot de illegala streamerna. Jag skulle kunna betala för att se CNN live på nätet men de går ju fan inte. Hoppas de finns någon bra imorgon som inte går ner.

EDIT: Finns det någon bra amerikansk/internationell kanal som kommer sända live gratis på nätet?
2016-11-07, 23:32
Medlem
santacls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kofotskenta
Styxhexenhammer är en intelligent politisk kommentator med en bakgrund inom ockultism m.m
Han kommer hålla en liten livestream med valanalyser omkring 7:30 eller 8:30 EST:

Liten förinformation:
https://youtu.be/Vudv07PQ0Y0

Kommer helt klart följa Styx & Fox i morgon.Han röstar Trump men verkar vara helt ointresserad av partipolitiken vilket är skönt.
Senast redigerad av santacl 2016-11-07 kl. 23:34.
2016-11-07, 23:38
Medlem
Filip och Fredrik på kanal 5 har valvaka.

Ni som tycker om dem.
2016-11-07, 23:38
Bannlyst
Personligen plockar jag ut en månadslön om Trump vinner detta.
Spännande natt framför mig.

Räknar iskallt med att förlora mina pengar såklart.
En klen tröst är väl att börsen inte halverar lika fullständigt vid det scenariot.
2016-11-07, 23:42
Medlem
saggesalivs avatar
Även om Trump lyckas ta Ohio och Florida så har han väl ändå en riktigt tuff väg att gå? Michigan har det ju rapporterats om i veckan som gått att Trump fått ökat stöd i, om Trump tar både Flroida & Ohio tillsammans med Michigans 16 elektorer så lär väl vägen därvidare vara hyfsat lätt för honom?

Tror ni att vi kommer få se Brexit-liknande resultat som går emot polls och MSM? Eller är det raka vägen för den lilla lögnaren att statuera in på sina klackar till vita huset?
2016-11-07, 23:44
Medlem
Sababas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rydsgubben
Tjaba jag kommer ihåg från tidigare val att det är ett valdistrikt/countie nån stans i New England? där alla regristerade väljare (runt 20 pers) , samlas vid Midnatt och då efter 12 slaget röstar och sedan stänger vallokalen då alla registrerade har röstat. Sedan räknas rösterna och media brukar vara dja kvicka att publisera detta som en.....sen Poll. Nån som vet nått mer om detta?

Det låter som något som en missuppfattning av premiärvalen i New Hampshire.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in