2016-11-08, 11:37
Medlem
Marcus Oscarsson tv4: Det regnar i USA kommer gynna Trump.

Rekommenderar alla att titta på Marcus Oscarsson på TV4 riktig jävla flashback kille.
2016-11-08, 11:38
Medlem
Hade velat se trump vinna just for shits & giggles, hade varit en spark på smalbenen på alla medier som suger hillary tutte var och varannan minut, inklusive vår kära expressen.
Underligt att man inte kunde hitta kandidater som inte är yrkeskriminella.
2016-11-08, 11:38
Medlem
bddts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tcfmog
De första öppnar 06.00, dvs 12 i Sverige.

Edit; tydligen öppnar några lokaler redan 5.

Tack. Det var tidigt, måste vara någon morgontidig fiskeby i Maine...
2016-11-08, 11:39
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Butch.Cassidy
CNN, bara för att se tårarna i deras ögon?
Det också, men framförallt för att de faktiskt är bäst. FOX t.ex. har inte en suck.

För att verkligen få njuta av vänsterns desperation så bör man även ha på en svensk kanal i bakgrunden, även om de aldrig har någonting av värde (rent val-, siffer- och analysmässigt) att komma med.
2016-11-08, 11:40
Medlem
Ska tydligen regna i Detroit mellan 11 AM - 6 PM

Kanske kan gynna Trump i Michigan.
2016-11-08, 11:41
Medlem
RadioDDR1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av James-Michael-Michaels
vi får se, är dock tveksamt.

Haha, marknaden har ofta fel och vad exakt menar du med marknaden? Tittar du på betting-market så är de alltid "balanserade", 75% Clinton - 25% Trump eller liknande. Klart en marknad inte kan ha fel om den kan "betta" på båda.

Tycker du marknaden var korrekt innan IT-krashen?

Marknaden hade tokfel om Brexit. Uppenbarligen rör vi oss i nya territorier där det blir allt svårare att förutse politiska händelser på grund av den nyfunna polariseringen som bidrar till att opinionsundersökningar helt enkelt inte längre stämmer. Vi ser samma fenomen här hemma med SD t ex.

För övrigt så har jag för mig att Bremain ledde med nio procentenheter på valdagen om jag inte missminner mig. Brexit vann sedan med 52 mot 48.
2016-11-08, 11:42
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Jag har personligen aldrig påstått att brexit inte skulle hända. Men jag är garanterat säker på att hon kommer vinna. Så mycket att jag skulle satsa mitt liv på det.
Satsa livet du så får vi se imorgon bitti
2016-11-08, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sang
Strålande. Vi kan se att valdeltagandet gått ned och att Rep ökat från 47 till 56 procentenheter.
Just att demokraterna stannar hemma har ju förutspåtts och ansetts som ett viktigt element i Trumps kommnde seger.

Och nu kommer OU för en några delstater

Till och med Expressen erkänner nu under galgen

att i Florida är OU alldeles jämt ( I praktiken alltså har Trump vunnit där)
att I Ohio så leder Trump betryggande
att Clinton har en knapp ledning i Pennsylvania ( Penn tas alltså av Trump)

Det här är nog bara början.
2016-11-08, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Popshuv1t
Jag vet inte exakt hur det fungerar där borta men ja, röstfusk med folk som röstar flera gånger har ju hänt.

Tror inte man röstar i samma namn varje gång dock.

Handlar väl om att man inte behöver ha något ID för att rösta i vissa stater (det är rasistiskt och klassförakt för alla har inte råd med ID )

Så dom tar helt enkelt någon annans röstlapp (eller vad man nu får) och går och röstar flera gånger på det sättet.
Men om de kan skaffa, som icke amerikaner, papper som gör att de kan registrera sig för att rösta. Så borde amerikaner kunna göra samma sak, dvs minst dubbelrösta. När man applicerar teorin och anklagelserna på vanliga amerikaner så blir det hela väldigt tunt.
2016-11-08, 11:44
Medlem
Trump tar hem detta!!
Trump for president så kan Hillary ägna sig åt att rehabilitera sin pedofilmake och förbättra sina #spiritcooking skills när hon inte springer sionisternas ärenden.
Medlem
svallerbyttans avatar
Gillar Trumps tv-reklam som rullar i USA nu sista dagarna:
https://www.youtube.com/watch?v=vST61W4bGm8

Han kan nog locka röster från en och annan demokrat med den.
Medlem
NygammalValss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaggillarcrack
När öppnar lokalerna?

(FB) USA:s presidentval 2016 / Valvaka

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem