Citat:
Ursprungligen postat av
Aristides
Det du nämner gäller för bevakningen av Trump, där inget är för litet eller obetydligt för att dras upp. En bild från 1988 där han råkat hamna på samma foto som en gangster blåser man upp till en världshändelse.
Hillarys och demokraternas brottslighet sker dock i nutid, det visar sig även i valrörelsen: trots att man avslöjats med att syssla med birddogging fortsätter man med det, såsom var fallet häromdagen med den falske republikanen
Austin Crites. Man drar sig inte ens för att sätta skräck i publiken och ha folk utplanterade som skriker om vapen som inte finns där.
Det uppenbara valfusket, till och med sanktionerat av Obama, ska vi inte ens prata om.
Jag vill inte dividera för mycket med någon av motsatt politisk åsikt, och för att jag tycker att både HRC och Trump är clowner - men:
1 källa/or till Obamas valfusk tack
2 Trump har gång på gång dragit upp de urgamla Benghazi mailen som Hillary t o m gått igenom en rättegång för.
Hon bedömdes oskyldig, har du glömt det? Hennes mail ansågs inte ha medfört något hot mot någon.
På den tiden hade för fan alla möjliga statsanställda Hotmail. Jag tilläts inte ha Hotmail för att min arbgiv förstod riskerna med det. Ändå hade jag inget "viktigt/uppsatt" jobb då. Man var mest orolig för virus.
3 Hillary kan knappast hållas ansvarig för vad några enstaka överradikala människor gör. Den idén är väl hämtad ur SJW-världen när någon de inte gillar ska hålla tal på deras universitet och liknande. Olaglig vänsteraktivism.
Och slutligen - JA Hillary's sida är lika ful som drar upp något Trump sa off camera på en talk show för över ett decennium sen.
Man borde sluta med sådant fulspel en gång för alla. Från båda sidorna. Det är sånt som gör att jag tycker synd om amerikanerna som måste välja mellan dessa.