2016-11-04, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cykeltratt
Beställt från blandshoppen som sa jag skulle få det dagen efter vilket inte kom och nu svarar dom inte på mail, men lite tidigt att uttala sig redan men utifrån vad jag läst så har allt hopp grusats och några hundra fattigare. Återkommer med vidare gröning/röding under den kommande veckan på dom shoppar jag beställt ifrån (4st olika shoppar).

Däremot så kunde man som vanligt lita på den hederliga kranen som hade rosa fint klettjack som jag smetat i mig plus lite rc från http://hydrachems.se/ = GRÖN
Vad jag vet så är blandshoppen röda. Testa keminsenkla eller snabbaskor. Nytt rekord för mig, en dags leverans från keminsenkla (kom idag, skickades igår). Kanonservice och hade en trevlig tjatt på wickr med keminsenkla. Gröna.
2016-11-04, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fantasysun
Måste gröna snabbaskor för trevligt bemötande på mail, då dom även kommer göra en "reship" på min beställning som inte kom fram då dom litar på mig och att jag beställt därifrån utan problem tidigare.

Även en gröning till keminsenkla för trevligt bemötande på wickr och för att deras rosa tjack är dunderbra. Hoppas min nya beställning kommer i morgon, då blir det chips, coca cola och några linor till nya Call of duty som jag får i natt kl.24:00 till ps4
Keminsenkla kom idag så nu blir det CoD och tjack med lite annat gott
Snabba skor kommer nog på måndag om inte p****n segar. Nää dax och spela lite
2016-11-05, 13:21
Medlem
Ghurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
vet inte om ni läst detta.

https://polisen.se/Halland/Aktuellt/Nyheter/2016/Oktober/Tusentals-kopare-av-droger-pa-natet-identifierade/

3000 användare låter ganska maffigt för enbart vara darknet..
någon som vet varför 24an är nere?
rätt kört om 24an åkt dit för oss som handlat där då våra uppgifter finns kvar i orderhistoriken.

aja är jätte nyfiken på om det är shoppar utanför darknet som åkt dit?
2016-11-05, 13:23
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghurp
3000 användare låter ganska maffigt för enbart vara darknet..
någon som vet varför 24an är nere?
rätt kört om 24an åkt dit för oss som handlat där då våra uppgifter finns kvar i orderhistoriken.

aja är jätte nyfiken på om det är shoppar utanför darknet som åkt dit?
är ju tull inblandad också så har väll klippt utlandspaket med med diverse och då blir de fort stora mängder då en order på tex 25 gram ibland skickas 5/5/5/10
2016-11-05, 13:33
Moderator
Morfar-52s avatar
Tråd finns att diskutera beslag (FB) Tusentals köpare av droger på nätet identifierade
2016-11-06, 20:42
Bannlyst
Citat:
Dom är gröna. Kontakta dom och kolla läget tycker jag.

Har kontaktat dom, tyvärr så gjorde de ingen återbetalning. Svenskcentralstimulans är röda i min bok och jag har gått vidare
2016-11-07, 11:59
Medlem
Kemisten.org är tvär grön. Snabb smidig grym kontakt från säljarens sida. Rekomenderas utan tvekan.
2016-11-07, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wpas
Kemisten.org är tvär grön. Snabb smidig grym kontakt från säljarens sida. Rekomenderas utan tvekan.
Och bra produkter 😉
2016-11-07, 16:28
Medlem
Fet gröning till snabbaskor.com Skickades i fredags och kom idag. Fint vitt klettjack och generös sample på MDMA följde med
Grymt bra förpackat i dubbla vacuumpåsar=luktfritt.
Så nu har jag mina två favoritshoppar som levererar det jag vill ha: snabbaskor.com och kemisten.org
2016-11-07, 16:43
Medlem
Cykeltratts avatar
Håller på å flummar runt på olika sidor, någon som har någon erfarenhet av sweshoppen?

BTW blandshoppen svarade idag och sa det var skickat, vart jätteglad, men vet inte vad jag ska tro utifrån andra kommentarer.
Senast redigerad av Cykeltratt 2016-11-07 kl. 16:51.
2016-11-07, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cykeltratt
Håller på å flummar runt på olika sidor, någon som har någon erfarenhet av sweshoppen?

BTW blandshoppen svarade idag och sa det var skickat, vart jätteglad, men vet inte vad jag ska tro utifrån andra kommentarer.
Ingen erfarenhet av någon av dom, vet bara att man ska vara försiktig med blandshoppen.
Testa snabbaskor.com eller kemisten.org (båda är bra och levererar).
2016-11-07, 17:07
Medlem
Cykeltratts avatar
Citat:
Ingen erfarenhet av någon av dom, vet bara att man ska vara försiktig med blandshoppen.
Testa snabbaskor.com eller kemisten.org (båda är bra och levererar).

absolut tack så mycket för tipset!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in