Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
1) Um, min mor och min mormor byggde ett hus åt min far när hon var ung. De murade väggarna. Min mor jobbade extra som grovis när hon studerade.
2) Kvinnor är mycket bättre på att jobba än män (om de blir tvingade). Så det makes sense att de (vi) sköter det eller hur?
1) Vad är det som kvinnor inte kan göra? Med undantag för några få jobb.
2) Det är en rättvisefråga också män har gjort de tunga jobben och tagit ansvaret för försörjningen i flera 100 år. Nu är det kvinnors tur.
3) Det här är framtiden brahs,
U.S. Women on the Rise as Family Breadwinner
det är dags att män kräver att bli försörjda (eller som minimum att kvinnan tjänar mer än dem) på samma sätt som kvinnor alltid har gjort.
1) Om jag var en man som försörjde en kortväxt, fet, arbetslös kvinna hade ingen klagat.
2) Du är bara avundsjuk för att ingen kvinna älskar dig tillräckligt för att vilja försörja dig.
1) Uh-huh,
Varje man tvingas ge kvinnor 1 miljon
2) Jag föder och uppfostrar nästa generation höginkomst-tagare. Jag gör det på min familjs pengar så det påverkar inte någon annan.
Ljug ihop vilka stories du vill. Ingen tror på det ändå.
Du brukar ju säga att kvinnor är fullständigt värdelösa, lata, efterblivna och inkompetenta och att det är därför det blir så dåliga resultat inom sjukvården t.e.x. Du har flera gånger sagt att kvinnor bara sitter och fikar, skvallrar, att de är på arbetsplatser för att ragga män etc. Helt bisarra påståenden.
Ska du med dina 46 kg börja jobba som byggnadsarbetare, asfaltsläggare, betongarbetare, murare, flyttgubbe etc? Lycka till med det tunga arbetet.
Jag är inte intresserad av att bli försörjd eller bo ihop med någon. Jag försörjer mig själv och klarar mig själv alldeles utmärkt.
Du uppfostrar nästa generations våldtäktsmän och kvinnomisshandlare menar du? Men det var ju ingenting nytt.