2016-11-05, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uh-huh
Nej hoppa tramadolen ett par dagar annars blir de krampanfall deluxe
Tack för svar. Du verkar ju å sidan ha väldigt lätt för att få kramp, något jag aldrig varit i närheten av under liknande omständigheter som nu fast med 3h sömn extra kanske. En annan person sa att det absolut inte var några problem så det står väl klart att det är individuellt hur krampbenägen man är. Tänkte mest röra mig mellan soffan o sängen idag (inte springa i trappor etc) och käka en rejäl måltid innan så tror jag tar mina chanser. I värsta fall får jag bjuda på en obehaglig upplevelse för sällskapet (vilket jag tvivlar på efter tidigare erfarenhet). Har mer klonazepam att tillgå också så ska se till att det finns nära tillhands. Kanske sätter på mig cykelhjälmen och en gagball också
Senast redigerad av Enfant 2016-11-05 kl. 14:52.
Citera
2016-11-05, 14:50
Medlem
Citat:
Men tack för input som sagt, det bästa vore såklart att följa ditt råd. Rapporterar tillbaka när jag får tid.
Citera
2016-11-05, 15:53
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enfant
Men tack för input som sagt, det bästa vore såklart att följa ditt råd. Rapporterar tillbaka när jag får tid.
Vill du inte lyssna på mig så kanske du lyssnar på andra använder på Bluelight eller Drugs.com
Citera
2016-11-05, 16:08
Medlem
Relentless666s avatar
Saknar att ta lite tramadol efter ha kommit hem från jobbet och njuta i soffan. Men nu förtiden så ger det mig kramp 9 av 10 gånger, om jag inte tar muskelavslappnande... T o m 150 mg ger mig kramp. Förut låg jag över ett gram. Jag antar att jag har fuckat min kramptröskel.
Senast redigerad av Relentless666 2016-11-05 kl. 16:10.
Citera
2016-11-05, 19:58
Medlem
GlennGBGs avatar
Citat:

Lyssna och ta det på allvar, tjack före tram är verkligen riskabelt. Enda gången jag fått kramp på 5-6 år av trammande var när jag hade tagit tjack dagen innan.
Citera
2016-11-05, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GlennGBG
Lyssna och ta det på allvar, tjack före tram är verkligen riskabelt. Enda gången jag fått kramp på 5-6 år av trammande var när jag hade tagit tjack dagen innan.
Tack för omtanken. Har många vänner som tagit tjack för att sedan käka tram kort inpå. Gått bra för dom och jag sitter nu med 400mg i mig utan problem... So far. Men jag håller med om att det är extremt puckat, hade inte gjort det om jag inte visste att jag skulle ligga i sängen hela dagen och planerar inte att göra om det.
Citera
2016-11-05, 21:30
Medlem
Pallestroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Relentless666
Saknar att ta lite tramadol efter ha kommit hem från jobbet och njuta i soffan. Men nu förtiden så ger det mig kramp 9 av 10 gånger, om jag inte tar muskelavslappnande... T o m 150 mg ger mig kramp. Förut låg jag över ett gram. Jag antar att jag har fuckat min kramptröskel.

Menar du kramp som i EP anfall?
På så lite som 150mg?
Citera
2016-11-06, 08:37
Medlem
rainbow319s avatar
Är det normalt att vara supertrött av Tramadol? Så man knappt kan hålla sig vaken? Brukar ta 100 mg x 3 per dag.
Citera
2016-11-06, 17:04
Medlem
Citat:
Klarade mig helt utan problem, så det där med kramp verkar högst individuellt. Rekommenderar ingen att göra som jag gjorde dock. Dumt att ta risken.
Citera
2016-11-06, 17:12
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Klarade mig helt utan problem, så det där med kramp verkar högst individuellt. Rekommenderar ingen att göra som jag gjorde dock. Dumt att ta risken.
Lyckost
Citera
2016-11-07, 08:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rainbow319
Är det normalt att vara supertrött av Tramadol? Så man knappt kan hålla sig vaken? Brukar ta 100 mg x 3 per dag.

Man blir ju lite dåsig/trött/seg av opiater/opioider så ja det är helt normalt. Somnar du till mitt i allt så är de det som kallas att nodda
Citera
2016-11-07, 08:57
Medlem
Fjantors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rainbow319

Citat:
Ursprungligen postat av Cannabusinez
Man blir ju lite dåsig/trött/seg av opiater/opioider så ja det är helt normalt. Somnar du till mitt i allt så är de det som kallas att nodda

Fast är väl rätt olika det där..
Ibland då jag tar tram så är jag så trött att jag knappt kan hålla mig vaken och ibland kan jag lätt vara vaken ett dygn...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in