2013-05-01, 08:28
Medlem
Körde alkohol + tjack hela dagen igår. Sista linan runt 22 tiden tror jag. Poppade en valium vid 03 och sov fint 4-5h, jävla kort halveringstid på dem bara :/

När vågar jag ta tram som tidigast? Brukar alltid köra det på bakfyllan behöver ta typ 3-500mg under dagen för å må fint. Vet att man ej skall mixa men måste man vänta tills tjacket är ur kroppen helt, dvs inte syns på piss ens? Säg att jag tog 1-1.5g utspritt över dagen. Troligtvis runt 200-400mg i mig just nu
om man räknar på halveringstiden men känner inga effekter förutom sömnlösheten och hyfsat hög puls.
Citera
2013-05-01, 11:46
Medlem
PurpleOranges avatar
Hej!
Jag tog 50 mg Tramadol i lördags. När är kisset rent? Kissade igår nämligen och sitter och nojjar. Hilfe bitte :/
Citera
2013-05-01, 11:48
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danne796
Svar ja om det är depot tabletter.

skit i trammet, sitter du inte i ett tram beroende så avråder jag dig att skaffa ett, fan tramadol är både underskattat och överskattat beroende på hur man ser det, ger ett inte så kraftfullt rus men ger ett väldigt kraftigt beroende.
Vill du köra opioider skulle jag tipsa dig om att gå till farbror doktor med ''migrän'' och ''ryggvärk'' och be om citodon (kodein)
Inte samma beroenderisk.
kommer ihåg tillfällen för 2 år sen då jag gått på 300-600 mg kodein om dagen och kunde vänta med att använda opiater under helgen för att dra ned toleransen en aning och sedan börja om en måndags-fredagsrutin.
Men visst kodein och tram är ju verkligen inte samma sak, Tramadol är ju den mest energiska opioiden(under det akuta ruset) som jag testat å då har jag testat alla opioider förutom fentanyl.
Men jag hade nog satsat på Kodein, tyvär så sitter jag i både tram å kodein träsket.

EDIT: min läkare har en gång sagt att Tramadol var framställt för att motsvara Kodein på ett syntetiskt vis, någon som kan bekräfta detta ?
Om så är fallet så har dem ju misslyckats totalt då substanserna inte är lika för fem öre
Har gått på Tramadol dagligen i ca 3 år nu, så ett beroende har ja lyckats att bygga upp.
Tycker inte om Citodon om det inte är rent Kodein. Ja om dom skulle få det att motsvara Kodein så har dom ju misslyckats

Mvh.
Senast redigerad av Stone.. 2013-05-01 kl. 11:52.
Citera
2013-05-01, 11:54
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PurpleOrange
Hej!
Jag tog 50 mg Tramadol i lördags. När är kisset rent? Kissade igår nämligen och sitter och nojjar. Hilfe bitte :/
Ja det borde det vara, 50mg är inte mycket.
Citera
2013-05-02, 06:10
Medlem
Danne796s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freakydyky
Körde alkohol + tjack hela dagen igår. Sista linan runt 22 tiden tror jag. Poppade en valium vid 03 och sov fint 4-5h, jävla kort halveringstid på dem bara :/

När vågar jag ta tram som tidigast? Brukar alltid köra det på bakfyllan behöver ta typ 3-500mg under dagen för å må fint. Vet att man ej skall mixa men måste man vänta tills tjacket är ur kroppen helt, dvs inte syns på piss ens? Säg att jag tog 1-1.5g utspritt över dagen. Troligtvis runt 200-400mg i mig just nu
om man räknar på halveringstiden men känner inga effekter förutom sömnlösheten och hyfsat hög puls.

Så vad är det du vill veta ?
Om du kan pissa rent efter tram eller om det är säkert att ta substansen?
Har du ingen kunskap om tram så ska du testa dig fram, det är det bästa man kan göra, testa sig fram lugnt och försiktigt.
Citera
2013-05-03, 16:02
Medlem
Gabogibos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etizopapaya
Narkotikaklassat, alltså inte lagligt utan recept.

Citat:
Ursprungligen postat av snoken1976
Narkotiklassat sen några år tillbaka.

Jo, fick tag på det via andra vägar, det funkade bra för mitt ryggskott när jag kombinerade med maxdos Alvedon vart fjärde timme, någon annan som får skumma drömmar på det?

Iaf så är jag klar med det nu, ryggen är nästan återställd, inget som inte lite Ipren/Alvedon klarar av. Tack för svar.
Citera
2013-05-03, 19:52
Medlem
vargenbaras avatar
Hejj

Har en konstig fråga, någon som har en karta 50mg tramadol, av märket DOLOL,
som kan ta en bild på hur en karta och lägga upp? Skulle vara oerhört tacksamt!!
Citera
2013-05-03, 20:50
Medlem
YngreHerres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vargenbara
Hejj

Har en konstig fråga, någon som har en karta 50mg tramadol, av märket DOLOL,
som kan ta en bild på hur en karta och lägga upp? Skulle vara oerhört tacksamt!!
äre något tjall med dina? Har beställt sånba så informera gärna! Mvh
Citera
2013-05-04, 10:19
Medlem
Sjalvastefans avatar
Syns det som opiater på analysprover? Dom testar alltså inte för tram enskilt utan standard drogerna som amfetaminer, opiater, cannabis, kokain, bensodiazepiner. Dom skickar det till lab för analys.
Uppskattar alla svar, helst någon som verkligen vet och inte bara gissar men också egna erfarenheter.
Citera
2013-05-04, 12:02
Medlem
Stone..s avatar
Hur ligger det till med klassningen av tramadol? hade för mig det va narkotika klassat, men en polare påstår att han läst i en metro tidning att dom tog bort klassningen för inte alls längesedan.
Citera
2013-05-04, 13:40
Medlem
qleks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone..
Hur ligger det till med klassningen av tramadol? hade för mig det va narkotika klassat, men en polare påstår att han läst i en metro tidning att dom tog bort klassningen för inte alls längesedan.
Det är svårt att veta de där med klassningen, man jag tror det är helt klassat till och med under 400mg eller pulver form men jag är inte säker
Citera
2013-05-04, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stone..

Narkotiaklassat om du inte har recept sedan ett par år tillbaka, såg att någon skrivit 400 mg men det är bara rekommenderad högsta dos. Så har du inte recept så är det narkotika klassat.

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in