Citat:
Ursprungligen postat av
Fenjal888
Ja, ynglingar har vi alla varit.

Men lite mer respekt borde du ha för preparaten, det är inte hallonbåtar precis. Mitt tips är att gå av helt och hållet och låta din kropp stabilisera sig. När du känner dig redo så kan du gå på en konventionell kur, en helt vanlig testo-only. Testosteron är otroligt potent och man ska inte vara rädd att man "inte får nog med resultat" bara för det är enbart testo. Man kommer riktigt jävla långt med bara testo om man sköter resten. Billigt och välbeprövat också, så alla biverkningar kommer vara hyfsat lätta att veta hur man agerar mot.
Efter en eller några sådana kurer kommer du ha lite mer erfarenhet, då är det läge att möjligtvis trappa upp med ytterligare ett preparat, så du stegvis lär dig hur just Din kropp reagerar på olika substanser.
Jag har tänkt många gånger att det hade varit bättre att veta vad varje prep gör med kroppen, men började försiktigt och efter ett tag hoppade jag på flera nya samtidigt.
Testo var något jag testade först efter jag prövat andra saker.
Har alltid trott/känt att jag haft högt testo och därför aldrig kört en testo onlykur, har kanske felaktigt sätt det som gym dopning.
Sarms och pro-hormoner var ju hallonbårtar trodde jag.
Nu tror jag det är dem som skapat mitt problem och inte testot.
Men det är sant allt du säger.
Tävla mot sitt dopade jag är kanske inte så smart, bitch tits kanske inte är det jag ska oroa mig mest för.
Jag väger mig nästan aldrig men gjorde det häromdagen och blev nästan chockad hade gått upp 10kg samtidigt som jag tappat 5% fett på 8v
Cykling, löpning och kroppsövningar för att behålla symmetri och inte bli en omvänd diskogymmare.
Det tog mig nästan 3 år att göra samma viktökning ren i gymmet.
Jag borde vara nöjd nu ett tag känner jag efter din tillrättavisning
Känner mig rätt trött och sliten men när jag sätter igång och tränar blir jag som en annan person som aldrig är nöjd och alltid vill ha mer men samtidigt njuter jag av träningen.
Har jag lite känningar i hjärtat som ororar mig kan jag kontra det med en liten lina kola innan jag beger mig ut med cykeln, dör gör man oavsett tänk.
Det är konstigt för på högvarv funkar kroppen utmärkt men stilla och lugn i soffan är inte alls lika bekvämt.
Satt på en dålig bio häromdagen och kände jag ville springa där ifrån, var fan värre än charterplanet på vägen hem i december!
Sen ibland då och då kommer en skräcknatt, när jag skulle vilja ge över kopplet och krypa upp i famnen på någon av tjejerna som blivit bortvalda till fördel för träningen och mitt lilla doping knarkande.
Men på morgonen dagen efter står jag ändå med handen i kakburken
Bara för jag började i fel ordning finns det ju inget mer än mitt begär efter mer som hindrar mig från att börja i rätt ände och det är nog dax att starta där nästa gång.
Citat:
Ursprungligen postat av
Tony_Tedeschi
Allt östrogen går upp till baseline när du väl slutar och beroende på hur mycket du stör IGF/testosteron desto större risk att du får en obalans och då kommer problemen. Det viktiga är egentligen inte hur mycket östrogen du har utan HUR mycket som krävs för att du ska få biverkningar. Därav vikten med försäkringar mot obehagliga överraskningar då 99% av alla problem är relaterat till östrogenet.
Tack för infon!
Jag tar letro och försöker få ett test på måndag så ser jag hur allt ligger till sen trappar jag ner och låter kroppen återhämta sig.
Tänkte jag kunde bidra med lite bro broscience.
Hade det inte varit för min låga fetthalt hade jag aldrig kunnat upptäcka knölarna jag fått och ömmandet hade jag lätt misstolkat som träningsvärk eller liknande.
Men på mig började det som knölar utanför bröstvårtan, lätta att känna ut mot armhålan, men finns även åt andra håll.
Rätt säker på att det är lobules som växt till sig lite. Under bröstvårtan finns inget än, ärtan som alla snackar om måste vara när ductsen förstorats.