2016-11-05, 21:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av vivalaboeg
250mg nandro deca i veckan kommer inte ge dig ett skit. Lite mjukare leder på sin höjd. 500mg är en vettig startsdos.

Skulle dock rekomendera NPP om du pallar sticka 3ggr i veckan. Nandrolon i kortare ester. Läs på, du kommer inte ångra dig.

Du är ute och cyklar min son. Du blir inget monster men det ger bra effekt och är inte bortkastat.
Citera
2016-11-05, 22:33
Medlem
SpaceMonkey1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Du är ute och cyklar min son. Du blir inget monster men det ger bra effekt och är inte bortkastat.

Så vad har vi kommit fram till? Ska jag köra på 250mg eller 500mg Deca? Jag har läst och forskat men de som sägs är att, vissa får bra effekt vid 250mg medans andra får bättre runt 300-500mg

Men det är den skalan som anges om man ska dosera vid deca (lång ester). Så hur vet jag vilken dos som passar mig? Hur gör ni?
Citera
2016-11-05, 22:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceMonkey1
Så vad har vi kommit fram till? Ska jag köra på 250mg eller 500mg Deca? Jag har läst och forskat men de som sägs är att, vissa får bra effekt vid 250mg medans andra får bättre runt 300-500mg

Men det är den skalan som anges om man ska dosera vid deca (lång ester). Så hur vet jag vilken dos som passar mig? Hur gör ni?

Högre dos mer effekt och biverkningar. Har du aldrig använt nandrolone tidigare börja smått och se hur det känns typ 250-300mg.

Du kan sätta det e7d tillsammans med testo så slipper du krångla till det.
Citera
2016-11-05, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Ja, ynglingar har vi alla varit. Men lite mer respekt borde du ha för preparaten, det är inte hallonbåtar precis. Mitt tips är att gå av helt och hållet och låta din kropp stabilisera sig. När du känner dig redo så kan du gå på en konventionell kur, en helt vanlig testo-only. Testosteron är otroligt potent och man ska inte vara rädd att man "inte får nog med resultat" bara för det är enbart testo. Man kommer riktigt jävla långt med bara testo om man sköter resten. Billigt och välbeprövat också, så alla biverkningar kommer vara hyfsat lätta att veta hur man agerar mot.

Efter en eller några sådana kurer kommer du ha lite mer erfarenhet, då är det läge att möjligtvis trappa upp med ytterligare ett preparat, så du stegvis lär dig hur just Din kropp reagerar på olika substanser.

Jag har tänkt många gånger att det hade varit bättre att veta vad varje prep gör med kroppen, men började försiktigt och efter ett tag hoppade jag på flera nya samtidigt.
Testo var något jag testade först efter jag prövat andra saker.
Har alltid trott/känt att jag haft högt testo och därför aldrig kört en testo onlykur, har kanske felaktigt sätt det som gym dopning.
Sarms och pro-hormoner var ju hallonbårtar trodde jag.
Nu tror jag det är dem som skapat mitt problem och inte testot.
Men det är sant allt du säger.
Tävla mot sitt dopade jag är kanske inte så smart, bitch tits kanske inte är det jag ska oroa mig mest för.
Jag väger mig nästan aldrig men gjorde det häromdagen och blev nästan chockad hade gått upp 10kg samtidigt som jag tappat 5% fett på 8v
Cykling, löpning och kroppsövningar för att behålla symmetri och inte bli en omvänd diskogymmare.
Det tog mig nästan 3 år att göra samma viktökning ren i gymmet.
Jag borde vara nöjd nu ett tag känner jag efter din tillrättavisning
Känner mig rätt trött och sliten men när jag sätter igång och tränar blir jag som en annan person som aldrig är nöjd och alltid vill ha mer men samtidigt njuter jag av träningen.
Har jag lite känningar i hjärtat som ororar mig kan jag kontra det med en liten lina kola innan jag beger mig ut med cykeln, dör gör man oavsett tänk.
Det är konstigt för på högvarv funkar kroppen utmärkt men stilla och lugn i soffan är inte alls lika bekvämt.
Satt på en dålig bio häromdagen och kände jag ville springa där ifrån, var fan värre än charterplanet på vägen hem i december!
Sen ibland då och då kommer en skräcknatt, när jag skulle vilja ge över kopplet och krypa upp i famnen på någon av tjejerna som blivit bortvalda till fördel för träningen och mitt lilla doping knarkande.
Men på morgonen dagen efter står jag ändå med handen i kakburken

Bara för jag började i fel ordning finns det ju inget mer än mitt begär efter mer som hindrar mig från att börja i rätt ände och det är nog dax att starta där nästa gång.

Citat:
Allt östrogen går upp till baseline när du väl slutar och beroende på hur mycket du stör IGF/testosteron desto större risk att du får en obalans och då kommer problemen. Det viktiga är egentligen inte hur mycket östrogen du har utan HUR mycket som krävs för att du ska få biverkningar. Därav vikten med försäkringar mot obehagliga överraskningar då 99% av alla problem är relaterat till östrogenet.

Tack för infon!
Jag tar letro och försöker få ett test på måndag så ser jag hur allt ligger till sen trappar jag ner och låter kroppen återhämta sig.

Tänkte jag kunde bidra med lite bro broscience.
Hade det inte varit för min låga fetthalt hade jag aldrig kunnat upptäcka knölarna jag fått och ömmandet hade jag lätt misstolkat som träningsvärk eller liknande.
Men på mig började det som knölar utanför bröstvårtan, lätta att känna ut mot armhålan, men finns även åt andra håll.
Rätt säker på att det är lobules som växt till sig lite. Under bröstvårtan finns inget än, ärtan som alla snackar om måste vara när ductsen förstorats.
Citera
2016-11-05, 22:56
Medlem
SpaceMonkey1s avatar
Citat:
Högre dos mer effekt och biverkningar. Har du aldrig använt nandrolone tidigare börja smått och se hur det känns typ 250-300mg.

Du kan sätta det e7d tillsammans med testo så slipper du krångla till det.

Tack! E7D låter rimligt och bra. Precis det jag ville höra! Nu är jag nöjd. Mvh ..
Citera
2016-11-05, 23:01
Medlem
SpaceMonkey1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vivalaboeg
250mg nandro deca i veckan kommer inte ge dig ett skit. Lite mjukare leder på sin höjd. 500mg är en vettig startsdos.

Skulle dock rekomendera NPP om du pallar sticka 3ggr i veckan. Nandrolon i kortare ester. Läs på, du kommer inte ångra dig.

Hej jag var inne och nosade på NPP först, men då den är en kort ester så fick det bli orginal deca. Är inte så förtjust i att sticka mig så frekvent.

Plus att jag fick ett bra pris på lång Deca av en kompis. Från ett riktigt apotek i ampuller.
Citera
2016-11-05, 23:40
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cardaosta
Jag har tänkt många gånger att det hade varit bättre att veta vad varje prep gör med kroppen, men började försiktigt och efter ett tag hoppade jag på flera nya samtidigt.
Testo var något jag testade först efter jag prövat andra saker.
Har alltid trott/känt att jag haft högt testo och därför aldrig kört en testo onlykur, har kanske felaktigt sätt det som gym dopning.
Sarms och pro-hormoner var ju hallonbårtar trodde jag.
Nu tror jag det är dem som skapat mitt problem och inte testot.
Men det är sant allt du säger.
Tävla mot sitt dopade jag är kanske inte så smart, bitch tits kanske inte är det jag ska oroa mig mest för.
Jag väger mig nästan aldrig men gjorde det häromdagen och blev nästan chockad hade gått upp 10kg samtidigt som jag tappat 5% fett på 8v
Cykling, löpning och kroppsövningar för att behålla symmetri och inte bli en omvänd diskogymmare.
Det tog mig nästan 3 år att göra samma viktökning ren i gymmet.
Jag borde vara nöjd nu ett tag känner jag efter din tillrättavisning
Känner mig rätt trött och sliten men när jag sätter igång och tränar blir jag som en annan person som aldrig är nöjd och alltid vill ha mer men samtidigt njuter jag av träningen.
Har jag lite känningar i hjärtat som ororar mig kan jag kontra det med en liten lina kola innan jag beger mig ut med cykeln, dör gör man oavsett tänk.
Det är konstigt för på högvarv funkar kroppen utmärkt men stilla och lugn i soffan är inte alls lika bekvämt.
Satt på en dålig bio häromdagen och kände jag ville springa där ifrån, var fan värre än charterplanet på vägen hem i december!
Sen ibland då och då kommer en skräcknatt, när jag skulle vilja ge över kopplet och krypa upp i famnen på någon av tjejerna som blivit bortvalda till fördel för träningen och mitt lilla doping knarkande.
Men på morgonen dagen efter står jag ändå med handen i kakburken

Bara för jag började i fel ordning finns det ju inget mer än mitt begär efter mer som hindrar mig från att börja i rätt ände och det är nog dax att starta där nästa gång.

Ja, du har nog tagit några vågade beslut. Din kropp låter väldigt stressad. Nu kommer jag låta tråkig men testa att låta bli alla droger i ett år åtminstone. Du kommer se att även efter ett år så kommer kroppen bli mer och mer pigg, för det tar LÅNG tid att komma tillbaka 100%. Efter ett längre tag skulle du kunna köra testo-only om du känner dig mogen. Och ja, det ger riktigt bra resultat.

Jag körde själv enbart testo-only från och till, rätt låga doser också. Några få år tillbaka lade jag till ett preparat extra i kurerna. Jag har för ett tag sedan tagit ett längre break på ca 18 månader och fysiken behåller man, mycket sitter i huvudet. +100 kg med rutor ändå så det där med "genetiskt max" och sådant struntprat kan man glömma. Det handlar inte om att du kommer gå i graven tidigare, det handlar om att din kropp åldras snabbare om du inte sköter om den. Den kommer ge vika, och av det jag läser så börjar den redan göra det. Mår kroppen bra ska man kunna sova gott varje natt, kunna sitta och koppla av och ändå köra kroppen hårt på träningen.

Gör dig själv en tjänst och låt kroppen återhämta sig. Ät och sov väl, fri från droger så kommer kroppen fixa resten i tid.
Citera
2016-11-06, 00:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceMonkey1
Tack! E7D låter rimligt och bra. Precis det jag ville höra! Nu är jag nöjd. Mvh ..

Inga problem och NPP kan du sticka 2 gånger i veckan utan problem typ måndag och torsdag. Lycka till!
Citera
2016-11-06, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Ja, du har nog tagit några vågade beslut. Din kropp låter väldigt stressad. Nu kommer jag låta tråkig men testa att låta bli alla droger i ett år åtminstone. Du kommer se att även efter ett år så kommer kroppen bli mer och mer pigg, för det tar LÅNG tid att komma tillbaka 100%. Efter ett längre tag skulle du kunna köra testo-only om du känner dig mogen. Och ja, det ger riktigt bra resultat.

Jag körde själv enbart testo-only från och till, rätt låga doser också. Några få år tillbaka lade jag till ett preparat extra i kurerna. Jag har för ett tag sedan tagit ett längre break på ca 18 månader och fysiken behåller man, mycket sitter i huvudet. +100 kg med rutor ändå så det där med "genetiskt max" och sådant struntprat kan man glömma. Det handlar inte om att du kommer gå i graven tidigare, det handlar om att din kropp åldras snabbare om du inte sköter om den. Den kommer ge vika, och av det jag läser så börjar den redan göra det. Mår kroppen bra ska man kunna sova gott varje natt, kunna sitta och koppla av och ändå köra kroppen hårt på träningen.

Gör dig själv en tjänst och låt kroppen återhämta sig. Ät och sov väl, fri från droger så kommer kroppen fixa resten i tid.

Av någon anledning väger dina ord mer än allas i min omgivning, det är kanske dags att ta ett break som du säger.
Låta kroppen återhämta sig, träna för nöjets skull och njuta av det jag har.
Igår körde jag ett riktigt brutalt pass först 1.5h på cykel sen 45 min på Thoraxtrainer sen efter det blev det ett till pass på cykeln, får passa på när det fortfarande går.
Men idag har jag haft lite krämpor här och där i överkroppen.
Huvudet har jag, klarar nästan prestera lika bra off som jag gjorde on men fan va mycket tyngre det är!
Kosten har jag alltid skött till punkt och pricka och drogerna klarar jag mig utan, har aldrig haft ett begär men samtidigt aldrig förståt varför jag inte skulle röra dem.
Jag gör som du säger, slutar med allt utan letron nu för tillfället, tar prover på måndag och därefter bestämma hur jag fortsätter med min minigyno.
Min pappa blev sjuk för några år sedan och dog för en tid sedan, jag han spåra ur rätt ordentligt under den tiden men det är nog på tiden att dra handbromsen när flashback säger till en
Citera
2016-11-06, 06:20
Medlem
Trots en snart 10v kur på Enante lyckas man inte bli av med det fettet som sitter på sidan av magen.
Sköter kosten så gott det går i princip så jag börjar misstänka att för högt östro är boven i detta fall.
Vad tror du om det Tony? (Test E 250 e5d)
Citera
2016-11-06, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mista.mista
Trots en snart 10v kur på Enante lyckas man inte bli av med det fettet som sitter på sidan av magen.
Sköter kosten så gott det går i princip så jag börjar misstänka att för högt östro är boven i detta fall.
Vad tror du om det Tony? (Test E 250 e5d)

Ligger du på minus på kcal?
Isf har du gått ner något?
Citera
2016-11-06, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrlittle
Ligger du på minus på kcal?
Isf har du gått ner något?

Cirka 500 över
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera