2016-11-05, 16:24
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cardaosta
Jaa, jag är väl en jävla yngling i era ögon, med lite dålig inställning på livet efter tråkiga omständigheter.
Jag tar till mig av vad han och ni andra säger!
Men det känns som att provtagning är det rätta att göra för mig i nuläget.

Ja, ynglingar har vi alla varit. Men lite mer respekt borde du ha för preparaten, det är inte hallonbåtar precis. Mitt tips är att gå av helt och hållet och låta din kropp stabilisera sig. När du känner dig redo så kan du gå på en konventionell kur, en helt vanlig testo-only. Testosteron är otroligt potent och man ska inte vara rädd att man "inte får nog med resultat" bara för det är enbart testo. Man kommer riktigt jävla långt med bara testo om man sköter resten. Billigt och välbeprövat också, så alla biverkningar kommer vara hyfsat lätta att veta hur man agerar mot.

Efter en eller några sådana kurer kommer du ha lite mer erfarenhet, då är det läge att möjligtvis trappa upp med ytterligare ett preparat, så du stegvis lär dig hur just Din kropp reagerar på olika substanser.
Citera
2016-11-05, 16:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Cardaosta
Tack för svar Tony.
Kan jag verkligen fått så mycket östrogen redan 1v efter att jag slutat 5v med 50mg letro.
Eller har letrozolen bara inaktiverat östrogenet och det kommit tillbaka aktivt nu?
Kanske behöver få ner nivåerna med en suicidal.

Ska försöka få provtagning på måndag, kan meddela resultaten här sedan och sluta gissa mig runt.
Går till en privatläkare, kan låta denna kolla på knölarna.
Tror jag tar ett pass på lokala "byggargymmet" och snackar lite med gubbarna där med.

Allt östrogen går upp till baseline när du väl slutar och beroende på hur mycket du stör IGF/testosteron desto större risk att du får en obalans och då kommer problemen. Det viktiga är egentligen inte hur mycket östrogen du har utan HUR mycket som krävs för att du ska få biverkningar. Därav vikten med försäkringar mot obehagliga överraskningar då 99% av alla problem är relaterat till östrogenet.
Citera
2016-11-05, 19:10
Medlem
SpaceMonkey1s avatar
En snabb fråga, Deca (lång ester)har en halveringstid på 14 dagar, stämmer det?
Isåfall bör jag injicera E7d, eller hur? Kan jag då köra enbart 250mg/ml --> E7d ?

Kommer även att använda Testo E --> E5d.. 500mg

Är jag på rätt spår? Det börjar närma sig nu nästa kur. Så all hjälp skulle uppskattas.
Citera
2016-11-05, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceMonkey1
Isåfall bör jag injicera E7d, eller hur? Kan jag då köra enbart 250mg/ml --> E7d ?

Är jag på rätt spår? Det börjar närma sig nu nästa kur. Så all hjälp skulle uppskattas.

Ja fast det blir lite onödigt att sätta e5d och e7d bättre då att sätta decan samtidigt som testot.
Citera
2016-11-05, 19:23
Medlem
SpaceMonkey1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dqdqd
Ja fast det blir lite onödigt att sätta e5d och e7d bättre då att sätta decan samtidigt som testot.

Ok, kan jag köra båda på E6D ?
Citera
2016-11-05, 19:24
Medlem
Gustav2adolfs avatar
Citat:

Du är på helt rätt spår.
Skulle gjort exakt desamma !
Citera
2016-11-05, 19:28
Medlem
SpaceMonkey1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gustav2adolf
Du är på helt rätt spår.
Skulle gjort exakt desamma !

Tack för återkopplingen, vill att denna kur ska bli så perfekt och bra som möjligt. Men jag vet fortfarande inte om jag ska köra 250 eller 500 mg deca. Har fastnat där..
Citera
2016-11-05, 19:33
Medlem
Citat:
Ok, kan jag köra båda på E6D ?

Ja det kan du göra även om jag själv inte skulle rekommendera att sätta test E mer sällan än e5d. Men har själv använt test C ihop med deca e7d med framgång, man vill dock undvika obalans så gott det går.
Citera
2016-11-05, 19:35
Medlem
Gustav2adolfs avatar
Citat:
Tack för återkopplingen, vill att denna kur ska bli så perfekt och bra som möjligt. Men jag vet fortfarande inte om jag ska köra 250 eller 500 mg deca. Har fastnat där..

Deca är otroligt potent. Jag skulle aldrig gå över 400 mg. Efter det kommer biverkningarna som ett brev på posten.
Många tycker att man kan bomba på rätt friskt med deca, men jag ser ingen anledning till att lägga på sig en jäkla massa vatten!
Senast redigerad av Gustav2adolf 2016-11-05 kl. 19:40.
Citera
2016-11-05, 19:43
Medlem
SpaceMonkey1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gustav2adolf
Deca är otroligt potent. Jag skulle aldrig gå över 400 mg. Efter det kommer biverkningarna som ett brev på posten.
Många tycker att man kan bomba på rätt friskt med deca, men jag ser ingen anledning till att lägga på sig en jäkla massa vatten!

Ok, jag förstår. Grejjen är att ampullerna jag har ligger på 250mg/ml.. Då får det bli 250mg för jag vågar nu inte riskera 500mg som du har förklarat! Men hoppas att jag får bra resultat på 250mg (?)
Citera
2016-11-05, 20:10
Medlem
250 mg deca ew är en relativt låg dos, att det skulle vara dramatiskt mer biverkningar med 500 mg än 400 mg i veckan eller att gränsen skulle ligga där (för alla eller ens en majoritet av användarna) är enbart absurt.

Hur mycket man ska ta beror helt på mål och tidigare erfarenheter, har man inga tidigare erfarenheter så är det bra att börja låg, men 100 mg mer eller mindre ew har ingen större betydelse.
Citera
2016-11-05, 20:36
Medlem
Citat:
Ok, jag förstår. Grejjen är att ampullerna jag har ligger på 250mg/ml.. Då får det bli 250mg för jag vågar nu inte riskera 500mg som du har förklarat! Men hoppas att jag får bra resultat på 250mg (?)

250mg nandro deca i veckan kommer inte ge dig ett skit. Lite mjukare leder på sin höjd. 500mg är en vettig startsdos.

Skulle dock rekomendera NPP om du pallar sticka 3ggr i veckan. Nandrolon i kortare ester. Läs på, du kommer inte ångra dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in