Citat:
Ursprungligen postat av
BenHorne
Instämmer. Båda kandidaterna gör mig ungefär lika spyfärdig. Jag tror detta är ett mycket bra exempel på hur systemet i USA är utdaterat och inte längre fungerar. En ändlös kampanj för enorma summor, och folket måste välja mellan två kandidater. Varför kan inte vicepresidenten utses efter valet? Det är trots allt en vanligtvis meningslös position. Släng istället in att varje parti har två kandidater vardera. Inte perfekt, då vi skulle behöva lyssna på Cruz igen, men ett steg på vägen. Fan, vi har åtta partier exklusive F! att välja på, och alla förefaller mig och många fler som så undermåliga att vi hellre röstar blankt.
Är du verkligen så blåögd och rent ut sagt dum i huvudet att du inte förstår varför du röstar blankt eller varför du blir "ungefär lika spyfärdig" av båda kandidaterna? Du har en kandidat som är under utredning av FEDERAL BUREAU OF INVESTIGATION och det säger dig inget? Du blir bara lite mer spyfärdig så du är lika nära att spy som när du hör Donald Trump? Du ser, hör och citerar det du ser på tvn och tycker du tillför något, du är likt en tumör något som måste bort, din dumhet och naiviet gjorde oss alla precis lite dummare, varför skrev du ditt inlägg? "men men Daniel501.. mina känslor då? jag har väl rätt att yttra mig?"
Fuck Your Feelings - DonaldTrump2016