Citat:
Ursprungligen postat av
SvartChili
Skämtar du nu eller lever du i en liten platsbubbla någonstans? Vet du ingenting? Det är för fan inte påståenden det är fakta. Det är hans jävla politik. Vet du inte hur hans politik ser ut? Vet du inte att ecaudor stängde ner Assanges internet för risken att han skulle hjälpa Trump att vinna.
Är du imbecill?
Nu tappar jag tålamodet med dig. Du vet ju uppenbarligen ingenting om Trump. Bara det lilla du har läst i dina högerextrema propaganda-tidningar.
Dig kan man ju inte ta på allvar.
Citat:
Muren? Utvisningarna? Relationen till Mexico, och det amerika som ligger bortom. Förstår du verkligen inte att han redan är hatad där?
Handelsavtalet? Kina.
Beundran för Putin? Ukraina och alla andra länder i forna Sovjet. Sverige. Ja, Precis alla som Ryssland visar aggressioner emot.
Rasismen mot svarta? Åk tillbaka till Afrika, som han sa. Tror du att han är omtyckt av svarta människor någonstans?
Hetsen mot muslimer? Obama höll igång diplomatin. Den här mannen har inte många vänner i länder med muslimsk befolkning och färre lär det bli.
Motståndet mot offentlig sjukvård, abort och Kvinnosynen? Moderna invånare i alla liberala länder utanför USA föraktar honom för detta.
Du påstod att han beundrade Putin jag vill ha bevis på det, sen vill jag ha bevis på att han gjort sig hatad av Mexiko också ett påstående jag vill ha bevis på.
Rasismen mot svarta också jävla pajaserier ifrån dig som du hämtat ifrån sagobladet annars...
Du menar Saudiarabien och Qatar? som finansierar terrorister? näe det har du nog rätt i där är han nog inte så populär.
Javisst

du tillhör väl samma idiotfalang som tycker man skall få abortera bort ungen i 9månaden bara den inte fötts eller hur? liberala invånare i alla länder? Du kanske skall ta och kolla på andra ställen utom sagobladet din jävla pajas...
Det är dig man inte kan ta på allvar ditt fån då det enda du gör är att sprida lögner men så är du en feminist också och intelligens där är ju inget att hurra för precis.
Citat:
Ursprungligen postat av
SvartChili
Här kom bevisen

på att du läser propaganda media... Stalin skulle varit stolt över dig