2016-11-04, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Litar du på Fox news
Foxnews är konservativt och anti-Trump. Det gör dem till de hittills mest objektiva bevakarna av USA-valet hittils, eller du kanske fortfarande tror att Clinton News Network och Aftonbladet förmedlar en heltäckande bild av USA-valet, som knappt ens nämnt Wikileaks?
Senast redigerad av scrollock 2016-11-05 kl. 00:01.
2016-11-04, 23:21
Medlem
Citat:
Fast "mutan" var innan han ens tillträtt?
Tror du att man är vänligare eller mer fientligt inställd mot någon som gett dig en drös med pengar tidigare? Om inte muta så är det i vart fall jäv så det skriker om det!
2016-11-04, 23:30
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hogdal
Det relevanta vore väl att fråga om han litar på NY Post eftersom det är källan

http://nypost.com/2016/11/02/obama-aides-want-comey-out-after-clinton-email-controversy/

Dock Murdoch news hur man än ser på det.
Tänkte efter denna som rör deras påstående från igår om att Clinton kommer åtalas angående FBI och e-mailen. Fox är desperata just nu.
https://www.youtube.com/watch?v=y1ikfeW5P-g
2016-11-04, 23:32
Medlem
Citat:
Litar du på Fox news
Litar du på CNN (Clinton News Network)? Senast i morse bytte de relativt snabbt ut en bild på Hillary och Donald på löpet, jag antar pga protester, eftersom Hillary på bilden tittade rakt in i kameran i närbild med ett segervisst leende, medan Ronald porträtterades ngt suddigt på avstånd och från sidan, bakom Hillary, som om han var på väg att vända sig om och lämna scenen. Som en förlorare.

Dvs CNN försöker med suggestiva bilder påverka väljarkåren. Vidrigt!
2016-11-04, 23:36
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weseeyou
Litar du på CNN (Clinton News Network)? Senast i morse bytte de relativt snabbt ut en bild på Hillary och Donald på löpet, jag antar pga protester, eftersom Hillary på bilden tittade rakt in i kameran i närbild med ett segervisst leende, medan Ronald porträtterades ngt suddigt på avstånd och från sidan, bakom Hillary, som om han var på väg att vända sig om och lämna scenen. Som en förlorare.

Dvs CNN försöker med suggestiva bilder påverka väljarkåren. Vidrigt!
Varför tar du upp CNN?
Jag litar inte på CNN men jag som i länken i inlägget ovan visar varför det finns själ att misstro Fox
2016-11-04, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Foxnews är konservativt och anti-Trump. Det gör dem till de hittils mest objektiva bevakarna av USA-valet hittils, eller du kanske fortfarande tror att Clinton News Network och Aftonbladet förmedlar en heltäckande bild av USA-valet, som knappt ens nämnt Wikileaks?
Fox News verkar ändå ha slutit upp lite kring den republikanska kampanjen efter att FBI återupptog utredningen. De flesta av reportrarna är distanserade till Trump (och några tar avstånd), men är på samma våglängd som Pence, Guiliani och KellyAnne och all kommunikation sker via dem. Mig veterligen är Breitbart det enda medianätverket som helhjärtat verkar backa upp Trump.
2016-11-04, 23:58
Medlem
Citat:
Varför tar du upp CNN?
Jag litar inte på CNN men jag som i länken i inlägget ovan visar varför det finns själ att misstro Fox
CCN är helt galna och ingår i Globalisternas informationskrig. Tyvärr kommer Adolph Hitlary förlorar valet pga att hennes korrupta agerande har kommit upp till ytan. Troligtvis kommer Obama, Bush och andra idioter följa med i fallet.

Ska alla med kommer hela jävla sjuklövern åka med i fallet eftersom dom har låtit sig styras av globalisternas skitmedia som sprider sin dynga över hela jorden 24/7.
2016-11-05, 00:12
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UltraMind
CCN är helt galna och ingår i Globalisternas informationskrig. Tyvärr kommer Adolph Hitlary förlorar valet pga att hennes korrupta agerande har kommit upp till ytan. Troligtvis kommer Obama, Bush och andra idioter följa med i fallet.

Ska alla med kommer hela jävla sjuklövern åka med i fallet eftersom dom har låtit sig styras av globalisternas skitmedia som sprider sin dynga över hela jorden 24/7.
Ujjj det låter illa men du är nog lite mer påverkad än mig och jag kan inte tolka ditt svar, om jag efter ett par till öl förstår dig så svarar jag!
2016-11-05, 00:13
Medlem
DaddyD2s avatar
Man har hittat starka kopplingar mellan Hillary och den bisarra satanistkärringen Marina Abramovic.

https://www.reddit.com/r/The_Donald/comments/5b6d9u/breaking_new_state_department_emails_contain/

http://www.vanityfair.com/news/politics/2013/02/hillary-clinton-art-embassies

BY HILLARY CLINTON
photographed on the balcony of the U.S. State Department, in Washington, D.C.

Illa
Senast redigerad av DaddyD2 2016-11-05 kl. 00:19.
2016-11-05, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sacramento
Fox News verkar ändå ha slutit upp lite kring den republikanska kampanjen efter att FBI återupptog utredningen. De flesta av reportrarna är distanserade till Trump (och några tar avstånd), men är på samma våglängd som Pence, Guiliani och KellyAnne och all kommunikation sker via dem. Mig veterligen är Breitbart det enda medianätverket som helhjärtat verkar backa upp Trump.
Sant, de gillar Pence, men samtidigt så är ju den Republikanska kandidaturen lite av en "one-man-show" (men det är ju Hillarys också för den delen). Gällande Trump-vänliga medier så har du Breitbart, som du nämner, men även New York Observer är givet Trum-vänlig (vilket inte är så förvånande i och med att den ägs av hans svärson). Även Boston Herald brukar i regel vara väldigt Trump-vänlig. Washington Examiner är tidvis Trump-vänlig. Washington Times är i första hand Hillary-fientlig men i andra hand Trump-vänlig. Detsamma gäller även Washinton Examiner. I Sverige är det väl i princip bara Fria Tider som är uttalat pro-Trump.

Hillary har i princip alla andra medier.
2016-11-05, 00:17
Medlem
Citat:
Varför tar du upp CNN?
Det är bra, eftersom CNN är så sjukt partiska att en normalbegåvad sjuåring ser igenom det... och vad Fox News beträffar, så tja... nobody's perfect, men de är ju kritiska mot Hillary, vilket jag ger dem credit för. Alla krafter som försöker stoppa trollpackan/ww3 ska ha credit.

Kolla t ex på detta klipp från 2 november i år, där Fox News Megyn Kelly "Destroys Hillary Clinton, Bill [...]", i samtal med en "blindfolded", totalt världsfrånvänd Hillary-supporter (3:55 )

https://www.youtube.com/watch?v=_6tQgbRN9io
Senast redigerad av weseeyou 2016-11-05 kl. 00:21.
2016-11-05, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaddyD2
Man har hittat starka kopplingar mellan Hillary och den bisarra satanistkärringen Marina Abramovic.

https://www.reddit.com/r/The_Donald/comments/5b6d9u/breaking_new_state_department_emails_contain/
Fast är hennes koppling med "äckel-konstären" brottslig i någon bemärkelse? Mao. tror jag inte FBI är intresserade, men det är ju klart, kan man kabla ut kopplingen mellan dem så kanske man kan få fler karibier att ta avstånd från Hillary och stanna hema på valdagen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in