Citat:
Hoppet är ju som sagt det sista som överger människan och jag tror många Hillary-ivrare fortfarande leverpå hoppet, precis som en del av de som stödjer Joe Bidens kandidatur 2020. Men kom samtidigt ihåg att Hillary då kommer vara runt 75 år gammal och "old news". Det fanns många som tyckte att Al Gore skulle köra igen i valet 2004 som "revansch" mot GWB, men som vi alla vet så fanns det många andra intressenter och Gore hade vid det laget redan hittat annat att göra och var inte längre intresserad. Jag tror det kommer finnas många, betydligt yngre och mer karriärstinna, förmågor bland demokraterna som mer än gärna skulle vilja svinga mot Trump och jag tror inte dessa bara lägger ned allt bara för att vara Hillary till lags. Nej, det är nog lättare sagt än gjort för Hillary att köra igen i valet 2020.
Hillary Clinton dök upp en natt i februari och skrämde skiten ur mig. Alldeles SpirtitCookad och höll ett riktigt skumt "tal"
"Stay focus on the Election we must win this year, and next" ..?? Är det något val i USA i år eller vad svamlar hon om? - tycker fan den är obehaglig på riktigt: https://youtu.be/KNsTuvoNnaI ..är det några skumma effekter eller ser hon ut sådär?
Hennes första framträdande efter hon förlorat valet är kul, kanske har länkats innan men värd att länkas igen, hon dyker upp i skogen med en hund:
http://russia-insider.com/en/politics/looks-hillary-clinton-just-staged-her-first-post-election-photo-op-hilarious/ri17541
Här i mellan dök de upp artiklar om hon skulle försöka bli borgmästare i USA och ställa upp valet 2020 (hon är ju fan svingammal)..
18 April: Zero Hedge skriver att detta var hennes sista val.
Hillary Clinton: 2016 Election was my last race:
http://www.zerohedge.com/news/2017-04-18/hillary-clinton-2016-election-was-my-last-race
Men så dyker de upp sånt här, skitblaska HuffPost, från igår:
Making The Case For 2020 Hillary Clinton
http://www.huffingtonpost.com/entry/making-the-case-for-2020-hillary-clinton_us_5900f9ace4b00acb75f18443
"Stay focus on the Election we must win this year, and next" ..?? Är det något val i USA i år eller vad svamlar hon om? - tycker fan den är obehaglig på riktigt: https://youtu.be/KNsTuvoNnaI ..är det några skumma effekter eller ser hon ut sådär?
Hennes första framträdande efter hon förlorat valet är kul, kanske har länkats innan men värd att länkas igen, hon dyker upp i skogen med en hund:
http://russia-insider.com/en/politics/looks-hillary-clinton-just-staged-her-first-post-election-photo-op-hilarious/ri17541
Här i mellan dök de upp artiklar om hon skulle försöka bli borgmästare i USA och ställa upp valet 2020 (hon är ju fan svingammal)..
18 April: Zero Hedge skriver att detta var hennes sista val.
Hillary Clinton: 2016 Election was my last race:
http://www.zerohedge.com/news/2017-04-18/hillary-clinton-2016-election-was-my-last-race
Men så dyker de upp sånt här, skitblaska HuffPost, från igår:
Making The Case For 2020 Hillary Clinton
http://www.huffingtonpost.com/entry/making-the-case-for-2020-hillary-clinton_us_5900f9ace4b00acb75f18443
Ragatan gör nu comeback med en snarlik slogan: "Onwards Together"
"No time like the present", som de säger!