2017-05-01, 16:09
  #5569
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Hillary Clinton dök upp en natt i februari och skrämde skiten ur mig. Alldeles SpirtitCookad och höll ett riktigt skumt "tal"
"Stay focus on the Election we must win this year, and next" ..?? Är det något val i USA i år eller vad svamlar hon om? - tycker fan den är obehaglig på riktigt: https://youtu.be/KNsTuvoNnaI ..är det några skumma effekter eller ser hon ut sådär?

Hennes första framträdande efter hon förlorat valet är kul, kanske har länkats innan men värd att länkas igen, hon dyker upp i skogen med en hund:
http://russia-insider.com/en/politics/looks-hillary-clinton-just-staged-her-first-post-election-photo-op-hilarious/ri17541

Här i mellan dök de upp artiklar om hon skulle försöka bli borgmästare i USA och ställa upp valet 2020 (hon är ju fan svingammal)..

18 April: Zero Hedge skriver att detta var hennes sista val.
Hillary Clinton: 2016 Election was my last race:
http://www.zerohedge.com/news/2017-04-18/hillary-clinton-2016-election-was-my-last-race

Men så dyker de upp sånt här, skitblaska HuffPost, från igår:
Making The Case For 2020 Hillary Clinton
http://www.huffingtonpost.com/entry/making-the-case-for-2020-hillary-clinton_us_5900f9ace4b00acb75f18443
Hoppet är ju som sagt det sista som överger människan och jag tror många Hillary-ivrare fortfarande leverpå hoppet, precis som en del av de som stödjer Joe Bidens kandidatur 2020. Men kom samtidigt ihåg att Hillary då kommer vara runt 75 år gammal och "old news". Det fanns många som tyckte att Al Gore skulle köra igen i valet 2004 som "revansch" mot GWB, men som vi alla vet så fanns det många andra intressenter och Gore hade vid det laget redan hittat annat att göra och var inte längre intresserad. Jag tror det kommer finnas många, betydligt yngre och mer karriärstinna, förmågor bland demokraterna som mer än gärna skulle vilja svinga mot Trump och jag tror inte dessa bara lägger ned allt bara för att vara Hillary till lags. Nej, det är nog lättare sagt än gjort för Hillary att köra igen i valet 2020.
2017-05-01, 16:30
  #5570
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Clinton kommer nog försöka ställa upp i valet 2020, men hon kommer få motstånd emot Dem, pga hennes ålder, skandaler och att hon förlorare stort emot Trump.

Men hon kanske lyckas ändå kandidera, men inte går vidare. Alla får ju kandidera. Sedan är det folket som väljer.
2017-05-01, 18:02
  #5571
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Hoppet är ju som sagt det sista som överger människan och jag tror många Hillary-ivrare fortfarande leverpå hoppet, precis som en del av de som stödjer Joe Bidens kandidatur 2020. Men kom samtidigt ihåg att Hillary då kommer vara runt 75 år gammal och "old news". Det fanns många som tyckte att Al Gore skulle köra igen i valet 2004 som "revansch" mot GWB, men som vi alla vet så fanns det många andra intressenter och Gore hade vid det laget redan hittat annat att göra och var inte längre intresserad. Jag tror det kommer finnas många, betydligt yngre och mer karriärstinna, förmågor bland demokraterna som mer än gärna skulle vilja svinga mot Trump och jag tror inte dessa bara lägger ned allt bara för att vara Hillary till lags. Nej, det är nog lättare sagt än gjort för Hillary att köra igen i valet 2020.

Men finns de verkligen så många "Hillary-Ivrare" i USA?
Hon verkade inte så populär innan valet i november.. även bland de som skulle rösts på Demokraterna, och hade gång på gång lika mycket publik som ett Death Metal band i en frikyrka typ.
Sen när hon förlorade mot Donald Trump så fick jag känslan av att hon var ÄNNU mindre populär.. men MSM är ju tveklöst hennes supportrar, även efter valet

Jag tror Chelsea Clinton kan bli nästa i Clinton-Familjen att anspela på makten över USA
Har varit många Pro-Chelsea artiklar för typ ingenting.. denna är väldigt tydlig:
HeatSt: Chelsea Clinton Gets Lifetime Achievement Award for Doing Nothing
https://heatst.com/politics/chelsea-clinton-gets-lifetime-achievement-award-for-doing-nothing/

Men drömmen vore att hon ställer upp men förlorar mot Tulsi Gabbard.
2017-05-01, 18:48
  #5572
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Men finns de verkligen så många "Hillary-Ivrare" i USA?
Hon verkade inte så populär innan valet i november.. även bland de som skulle rösts på Demokraterna, och hade gång på gång lika mycket publik som ett Death Metal band i en frikyrka typ.
Sen när hon förlorade mot Donald Trump så fick jag känslan av att hon var ÄNNU mindre populär.. men MSM är ju tveklöst hennes supportrar, även efter valet

Jag tror Chelsea Clinton kan bli nästa i Clinton-Familjen att anspela på makten över USA
Har varit många Pro-Chelsea artiklar för typ ingenting.. denna är väldigt tydlig:
HeatSt: Chelsea Clinton Gets Lifetime Achievement Award for Doing Nothing
https://heatst.com/politics/chelsea-clinton-gets-lifetime-achievement-award-for-doing-nothing/

Men drömmen vore att hon ställer upp men förlorar mot Tulsi Gabbard.
Chelsea har en lång kvar att gå innan hon kan hoppas på några politiska ambitioner. Hon är alldeles för oerfaren politiskt och måste vandra genom senaten eller dylikt först. Kanske i valet 2028 eller dylikt men inte till nästa val.

Hillary, jo hon har en högljödd skara som stödjer henne i vått och tort, och håller henne som en galjonsfigur, speciellt bland butt-hurt feminister och "liberals". I och med att "lock her up" kraven verkar ha tystnat så är det väl mer eller mindre fritt fram för Hillary att visa sin nuna offentligt igen.
2017-05-02, 23:11
  #5573
Medlem
Hillary har börjat öppna käften igen, givetvis i en intervju hos "Clinton News Network". Nu för hon fram konspirationsteorier om att det egentligen var FBI och Rysslands fel att hon förlorade valet, och meddelar att hon försöker kasha in på eländet genom att skriva en bok om hur hon kuppades bort. Det enda lilla positiva man kan glädjas åt är att hon fastslår att hon ej länge har politiska ambitioner:

http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/utrikes/article24802908.ab
2017-05-02, 23:16
  #5574
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Hillary har börjat öppna käften igen, givetvis i en intervju hos "Clinton News Network". Nu för hon fram konspirationsteorier om att det egentligen var FBI och Rysslands fel att hon förlorade valet, och meddelar att hon försöker kasha in på eländet genom att skriva en bok om hur hon kuppades bort. Det enda lilla positiva man kan glädjas åt är att hon fastslår att hon ej länge har politiska ambitioner:

http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/utrikes/article24802908.ab

Var inte så säker.., kanske hon måste göra en comeback på "allmänhetens begäran", eller något annat liknande medialt skitprat !

Räkna inte ut denna korrupta människa innan hon har lämnat jordelivet !
2017-05-16, 13:16
  #5575
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Var inte så säker.., kanske hon måste göra en comeback på "allmänhetens begäran", eller något annat liknande medialt skitprat !

Räkna inte ut denna korrupta människa innan hon har lämnat jordelivet !
Ser ut som om din profetia slog in snabbare än väntat! Ragatan gör nu comeback med en snarlik slogan: "Onwards Together"

http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/utrikes/article24854402.ab
2017-05-16, 15:21
  #5576
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Ser ut som om din profetia slog in snabbare än väntat! Ragatan gör nu comeback med en snarlik slogan: "Onwards Together"

http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/utrikes/article24854402.ab

Skrattretande. Onwards with Big corporations är det rätta för Hillary. Tokan har ingen som helst självinsikt och försöker rida på Bernies våg, Bernie som hon gjorde absolut allt för att stoppa. Hillary är ungefär lika vidrig som Trump, vilket inte säger lite.
2017-05-16, 15:41
  #5577
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=26-VzfBZg1w
2017-05-16, 18:20
  #5578
Medlem
Quorthons avatar
Kanske hör hemma i konspirationsteorier men en privatdetektiv ska släppa en rapport där Seth Rich kopplas ihop med WikiLeaks.
2017-05-16, 21:07
  #5579
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Ser ut som om din profetia slog in snabbare än väntat! Ragatan gör nu comeback med en snarlik slogan: "Onwards Together"

http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/utrikes/article24854402.ab


Yeah.., är faktiskt inte överraskad.

Makt korrumperar, och absolut makt korrumperar absolut.

Givetvis kommer hon att stödja de ekonomiskt som hon anser är "progressiva krafter". Hon har säkert några senatorer och kongressledamöter i bakfickan ännu. Likaså återhämtar sig det demokratiska partiet fortfarande efter valchocken..

Nu börjar jakten på kronprinsen/prinsessan.., finns ingen given kandidat för stunden.

Familjen Clinton vill ha med ett stort ord på laget..(o ta bra betalt för det i slutändan)
__________________
Senast redigerad av Snapcount 2017-05-16 kl. 21:11.
2017-05-16, 21:50
  #5580
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Yeah.., är faktiskt inte överraskad.

Makt korrumperar, och absolut makt korrumperar absolut.

Givetvis kommer hon att stödja de ekonomiskt som hon anser är "progressiva krafter". Hon har säkert några senatorer och kongressledamöter i bakfickan ännu. Likaså återhämtar sig det demokratiska partiet fortfarande efter valchocken..

Nu börjar jakten på kronprinsen/prinsessan.., finns ingen given kandidat för stunden.

Familjen Clinton vill ha med ett stort ord på laget..(o ta bra betalt för det i slutändan)
Om nu ändå ska rensa ut och sparka FBI-chefen mm.kan han inte lika gärna passa på att äntligen slå slag i saken och bura in Hillary som han lovade förra året? "No time like the present", som de säger!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in