Citat:
Ursprungligen postat av
Fabulator
Tilbakemelding på hva da?
"staalisen" er VGDs største troll - en som hater alt norsk og norske idrettsutøvere. Jeg er overhodet ikke overrasket over at han blir brukt som referanse i Sverige. Noen videre diskusjoner om dette begir jeg meg ikke inn på.
Tiril Eckhoff, ja hva skal jeg kommentare, egentlig? Veldig søt jente

Registrerte hun hadde fått en slags diagnose, som i tilfellet Halvfarsson. Synd sporten påfører dem slike skader i luftrørene, man kan nærmest regne det som en yrkesskade. Men på grunn av all hetsen mot nordmenn som bruker astmamedisin, så vil hun avstå fra å bruke det. Synd for henne. Hadde hun vært svenske eller finsk, så hadde det ikke vært noe problem- men det er ikke OK med astmamedisin om man er nordmann, da blir man mistenkeliggjort.
Hur jag än vrider och vänder på det känns fnisset (00.50-00.59) som en "Unnskyld -for noe jeg ikke tenkte på...!?)"
"Staaalisen" kanske är ett troll, ok.., men statskanalen NRK visar en och en halv minut om skidskytten utan att nämna någon orsak etc.
Klart det sätter griller i huvudet på en och annan om astma-problematiken. Eller hur?
TJ, tror och hoppas jag är ett offer för läkarslarv.
Men hennes pojkvän är läkarkandidat och sitter med tidtagar-ur vid intervju.., men kan inte ge råd vid svåra läppsår?
Det hela verkar så otroligt dumt att det kanske är sant?