Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-11-04, 18:26
Medlem
PilotHockeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Denna tråd handlar inte om Hillary eller hennes hälsa utan om Donald och därför kommer även Melania in då hon nu kanske börjar sitt på första riktiga jobb som First Lady och blir visserligen samma sak som tidigare hemmafru.
Du påstod tidigare i denna tråd att Melania har drivit företag och tjänat massor av pengar, vilket/vilka företag menar du hon har drivit?
Donald meddelade redan efter sin första fru att han inte vill se detta hända igen (att frun jobbar).

Hon var dels modell men också smyckedesigner. Nu är hon dock hemmafru.
2016-11-04, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PilotHockey
Hon var dels modell men också smyckedesigner. Nu är hon dock hemmafru.

Nää men vad har hon någonsin jobbat med?

Att hon skaffat pengar genom att visa sin hud och så är nog sant men ... ??? företag???
2016-11-04, 18:31
Medlem
PilotHockeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blim
Nää men vad har hon någonsin jobbat med?

Att hon skaffat pengar genom att visa sin hud och så är nog sant men ... ??? företag???

Smyckesdesigner.
2016-11-04, 18:31
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Har du något bevis på att Melania var illegal?

Angående hälsointyget så var ju inte direkt Hillarys så mycket bättre. Doktorn sa att hon var frisk som en nötkärna samtidigt som hon hade lunginflammation. Trovärdig doktor där eller?
Sorry missade första delen:
Jag har inte påstått utan bara dragit en slutsats.
Melania lovade publicera men valde att en advokat skulle intyga att hennes visum var korrekt, varför publicerade hon inte bara? Det är inte så att ett visum är som Donalds påstådda 12000 sidor långa deklaration.
2016-11-04, 18:34
Medlem
PilotHockeys avatar
Citat:
Sorry missade första delen:
Jag har inte påstått utan bara dragit en slutsats.
Melania lovade publicera men valde att en advokat skulle intyga att hennes visum var korrekt, varför publicerade hon inte bara? Det är inte så att ett visum är som Donalds påstådda 12000 sidor långa deklaration.

Det kan varken du eller jag svara på. Jag är ärligt talat inte så sjukt påläst angående just Melania.

Men jag är övertygad att om hon kommit illegalt så hade tidningarna matat oss med dynga om detta redan nu eftersom Trump starkt kritiserar illegal invandring. Eftersom man knappt inte nämnt något om Melania överhuvudtaget förutom hennes tal på RNC så tror jag inte att något illegalt har existerat utan att storyn hon hävdat stämmer.
2016-11-04, 18:36
Medlem
ziracorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blim
Så ... Melania är illegal och kriminell dårå. Men hon är ju fin och snäll så det gör nog inte så mycket då. Hennes pappa var kommunist har jag hört men oklart hur hon reagerat på det. Om man ser på äldre hudvisande bilder på henne så hade hon såna där läskiga läppar förut som såg ut som en anal på en apa. Dock fixade hon till det någonstans på vägen. Men engelska vet jag inte om hon talar.

Transparansen var inte så stor från hennes sida heller. Hon vill nog inte flytta till Vita Huset heller. Och även om Donald maken blir vald så tror jag inte att någon av dem tänker bo där.

Eller är det någon som tror att Donald när han är president kommer att flytta till Vita Huset?

WTF is your problem? Jag & nån till beskriver Melania Trump, gift med en presidentkandidat, som vi uppfattar som trevlig - och du hostar ur dig läppar "som en anal på en apa"! Och nu talar hon inte engelska heller, för att hon bryter!?

Skärp dig.
2016-11-04, 18:37
Medlem
groovesnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illuminati4Real
Trump kommer år 2019 på statsbesök i Sverige. S och SD samarbetar i den svenska regeringen. EU är under upplösning. Relationerna med Ryssland är goda. NATO har dragit sig tillbaka från Europa. IS har raderats. Fred råder i mellanöstern.

Inte konstigt att du har det nick du har. Jobbigt med alla vanföreställningar? 2019 är Forrest Trump i konkurs (igen!) eller möjligen död. 70 bast och snortar för mkt (hörs under debatterna).
2016-11-04, 18:44
Medlem
ziracorns avatar
Mrs Trump har förutom lyxlivet säkerligen inte haft det så lätt - med en dominerande make, svärsöner/döttrar, problem med språket, "att ses som en BIMBO". Ska hon få SKIT för det!?
Hon gör så gott hon kan, & jag upprepar - hon verkar juste!
2016-11-04, 18:47
Medlem
Citat:
Melania lovade efter det publicerades lite modellbilder på henne att hon hade ett arbetsvisum och hon skulle visa upp det, men istället valde att anlita (och betala) en advokatbyrå som sedan intygade att hon hade rätt visum och därför behövde hon inte visa upp det, det är som när Donald visade sitt "hälso"-intyg där doktorn i ett kort brev konstaterade att Donald var den friskaste presidenten genom alla tider.

Inte för att någon skulle bry sig om hon haft ett turistvisum på 80-talet och jobbat då många gjorde det om det inte vore för hennes makes uttalanden om illegala invandrare och hur de våldtar och tar in droger.

Eller som en annan användare uttrycker det i en annan tråd:

Men frågan är om en första dam får vara född utomlands? med tanke på Trumps tjat om att Obama inte är född i USA, här har vi en pararell med Trumps fru som defintivt inte är född i USA.
2016-11-04, 18:50
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Det kan varken du eller jag svara på. Jag är ärligt talat inte så sjukt påläst angående just Melania.

Men jag är övertygad att om hon kommit illegalt så hade tidningarna matat oss med dynga om detta redan nu eftersom Trump starkt kritiserar illegal invandring. Eftersom man knappt inte nämnt något om Melania överhuvudtaget förutom hennes tal på RNC så tror jag inte att något illegalt har existerat utan att storyn hon hävdat stämmer.
De enda som bryr sig om frågan om någon olagligt jobbat på ett tursitvisum på 80-talet skulle vara Donald och hans anhängare och den skyldige var demokrat/latino/afroamerikan/muslim eller i Hillarys närhet.
Pressen hade ett kort och litet intresse (utom några engelska skandaltidningar), men de inser att ingen bryr sig då det rörs om en vit import.
Kanske kommer det något mer om detta längre fram om Donald blir president och han fått twitter förbud i en vecka och det skapar en nyhetstorka.
2016-11-04, 18:56
Medlem
Citat:
Smyckesdesigner.

Du tror på allvar att hon designat smycken hahaha!!

Det är ju såna där grejer de hittar på för att det ska se ut som om hon inte var prostituerad från början. Men visst hon kan prata lite engelska och le och se lite allmänt trevlig ut. Skulle väl tro att hon är passivt aggressiv och låter maken stå för attackerna. Så ... hon har läst otäcka saker om sin son Barron och därför vill hon "jobba" mot nätmobbning. Att anonyma skriver elaka saker om barn är ett problem hon vill ta itu med för att visa att Mini-Don har problem med det. Så bra då. Men allvarligt så förstår man nog vad hon går för.

Det att hon inte visat sina papper säger väl allt.
2016-11-04, 18:57
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Mr
Men frågan är om en första dam får vara född utomlands? med tanke på Trumps tjat om att Obama inte är född i USA, här har vi en pararell med Trumps fru som defintivt inte är född i USA.
Enligt Donald så har han ju inte varit inblandad in frågan om Obamas födelseland utan han är ju den som satt stopp för detta.
Man kan ju faktiskt kalla hela följetongen om Obama och födelseland "net buling". Melania kommer nu ju att fixa detta, så allt blir bra igen.

Hoppas Oldsmobile uppstår igen när Donald blir president och alla ler och är glada som på 60-talet, fast utan cigaretterna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in