Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-11-04, 17:25
Medlem
ziracorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blim
Pratar hon verkligen engelska?

indicated? Vad menas med det?

Trumpens brutta verkar va en fin människa. Att hon bryter betyder nada.
Själv pratar jag väst-sverige-svengelska.
2016-11-04, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziracorn
Trumpens brutta verkar va en fin människa. Att hon bryter betyder nada.
Själv pratar jag väst-sverige-svengelska.

På vilket sätt märker man att hon är fin?
2016-11-04, 17:33
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pazuzu80
Alternativt är vi betrodda med datorer och slipper pilla ner kort i stämpelklockor på bruket i Fisens Mosse, Härjedalen.
Du visar med en enda mening varför människor är trötta på globalism och elitism.
2016-11-04, 17:34
Medlem
ziracorns avatar
Den formidable John King på CNN (TV) ger Trumpen 204 del. i nuläget. Samtidigt argumenterar han för att det blir väldigt krångligt för the Donald att nå över 270. Han gav honom 263 som bäst. Allt gick väldigt snabbt på hans "magic wall", så fatta inte riktigt hur han fick fram den siffran.
2016-11-04, 17:41
Medlem
ziracorns avatar
Citat:

Mrs Trump verkar "snäll" (en omskrivning av "fin"). Ett intryck jag har fått av hennes sätt bara.
Inget konstigt med det.

Hillary visar gång på gång på motsatsen. När man ler/skrattar så kan man inte ha uppspärrade ögon, går liksom inte ihop... Testa själv framför spegeln.
2016-11-04, 17:45
Medlem
Citat:

Jag tycker att hon framstår som en rätt snäll och vänlig människa. Lite lost och bortkommen ibland, men det är väl inte så underligt. Tvärtom snarare sympatiskt i sammanhanget. Känns onödigt att slänga allt för mycket skit på henne bara i förhoppning att Donald ska få lite stänk på sig.
2016-11-04, 17:59
Medlem
ziracorns avatar
Är det här oroväckande nyheter för Trumpen?

Michelle Obama har enligt CNN (TV) åkt runt till populära afro-radiostationer i North C./Florida och
självklart pushat dem att gå & rösta.

Radio är underskattat i Sverige, men i USA... ?
Tänk bara på Rush Lim/Howard Stern/Pat Robertson
Senast redigerad av ziracorn 2016-11-04 kl. 18:01.
2016-11-04, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziracorn
Är det här oroväckande nyheter för Trumpen?

Michelle Obama har enligt CNN (TV) åkt runt till populära afro-radiostationer i North C./Florida och
självklart pushat dem att gå & rösta.

Radio är underskattat i Sverige, men i USA... ?
Tänk bara på Rush Lim/Howard Stern/Pat Robertson

Svarta kvinnor tror jag orkar gå ut och rösta.

Men att svarta män ska resa sig ur ghettot och ut för att rösta för en vit kvinna som de gjorde hos Obama har jag svårt att se.
2016-11-04, 18:10
Medlem
0rganets avatar
Citat:
indicated? Vad menas med det?
Melania lovade efter det publicerades lite modellbilder på henne att hon hade ett arbetsvisum och hon skulle visa upp det, men istället valde att anlita (och betala) en advokatbyrå som sedan intygade att hon hade rätt visum och därför behövde hon inte visa upp det, det är som när Donald visade sitt "hälso"-intyg där doktorn i ett kort brev konstaterade att Donald var den friskaste presidenten genom alla tider.

Inte för att någon skulle bry sig om hon haft ett turistvisum på 80-talet och jobbat då många gjorde det om det inte vore för hennes makes uttalanden om illegala invandrare och hur de våldtar och tar in droger.

Eller som en annan användare uttrycker det i en annan tråd:
Citat:
Ursprungligen postat av PilotHockey
Illegala invandrare är just illegala och således kriminella. De har enligt mig ingen rätt att försvara sig. De har förbrukat sin rätt genom att inte lyda lagarna och ställa sig snällt bakom de som faktiskt lyder lagarna i kön.
2016-11-04, 18:13
Medlem
PilotHockeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Melania lovade efter det publicerades lite modellbilder på henne att hon hade ett arbetsvisum och hon skulle visa upp det, men istället valde att anlita (och betala) en advokatbyrå som sedan intygade att hon hade rätt visum och därför behövde hon inte visa upp det, det är som när Donald visade sitt "hälso"-intyg där doktorn i ett kort brev konstaterade att Donald var den friskaste presidenten genom alla tider.

Inte för att någon skulle bry sig om hon haft ett turistvisum på 80-talet och jobbat då många gjorde det om det inte vore för hennes makes uttalanden om illegala invandrare och hur de våldtar och tar in droger.

Har du något bevis på att Melania var illegal?

Angående hälsointyget så var ju inte direkt Hillarys så mycket bättre. Doktorn sa att hon var frisk som en nötkärna samtidigt som hon hade lunginflammation. Trovärdig doktor där eller?
2016-11-04, 18:25
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PilotHockey
Har du något bevis på att Melania var illegal?

Angående hälsointyget så var ju inte direkt Hillarys så mycket bättre. Doktorn sa att hon var frisk som en nötkärna samtidigt som hon hade lunginflammation. Trovärdig doktor där eller?
Denna tråd handlar inte om Hillary eller hennes hälsa utan om Donald och därför kommer även Melania in då hon nu kanske börjar sitt på första riktiga jobb som First Lady och blir visserligen samma sak som tidigare hemmafru.
Du påstod tidigare i denna tråd att Melania har drivit företag och tjänat massor av pengar, vilket/vilka företag menar du hon har drivit?
Donald meddelade redan efter sin första fru att han inte vill se detta hända igen (att frun jobbar).
2016-11-04, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet

Så ... Melania är illegal och kriminell dårå. Men hon är ju fin och snäll så det gör nog inte så mycket då. Hennes pappa var kommunist har jag hört men oklart hur hon reagerat på det. Om man ser på äldre hudvisande bilder på henne så hade hon såna där läskiga läppar förut som såg ut som en anal på en apa. Dock fixade hon till det någonstans på vägen. Men engelska vet jag inte om hon talar.

Transparansen var inte så stor från hennes sida heller. Hon vill nog inte flytta till Vita Huset heller. Och även om Donald maken blir vald så tror jag inte att någon av dem tänker bo där.

Eller är det någon som tror att Donald när han är president kommer att flytta till Vita Huset?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in