2016-10-30, 12:37
Medlem
Morriisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dagg i gräset
Gulligt att JT läser och kommenterar ett inlägg om My. Rätt avslöjande.

Ja.. tycker dom är fega hela bunten! MM kanske är förtjänt av en del kritik hon får men alla dom som i olika bloggar sitter o antyder en massa skit utan utan att komma till sak månad efter månad måste nästan vara mer psyksjuka än vad MM är... MM mörkar inte att hon är blåst vilket kan ses som positivt men dom andra? dom fattar inte att dom tar sig själva till en mkt sämre nivå än den MM befinner sig på...
Citera
2016-10-31, 11:19
Medlem
Citat:
Det verkar vara ett av alla sätt att hålla lågan vid liv utan att använda sin egen portal och därmed slippa vara "inblandad" och fortsätta se sådär "bra ut". Hon (och säkert hela (tant)ligan) hänger nog rätt duktigt i dessa trådar och den där bloggen (vad den nu heter) verkar onekligen populär bland de "fina hatarna".
Citera
2016-10-31, 12:00
Medlem
Citat:

Vad kommenterade hon?
Citera
2016-10-31, 12:34
Medlem
Dagg i gräsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blondinibland
Vad kommenterade hon?
Johanna Toftby skriver:
29 Okt 2016 kl. 19:38
Ursäkta mig, MOLLY 10?
Vill jag säga något skriver jag det i mitt namn.
Mitt namn är Johanna. Du heter tydligen Gråterskan.
Jag vet precis allt vad som hänt, en jävla soppa och det är skönt att inte vara inblandad.

Och JT svarar sen på en till kommentar som uppmanar till att hon ska berätta vad som hänt:
Johanna Toftby skriver:
29 Okt 2016 kl. 21:34
Kommer jag aldrig göra men lovar det kommer fram tids nog.
Ingen mobbar, ingen näthatar men det finns en förklaring till allt som hänt.
Bättre låta tiden utvisa
Citera
2016-10-31, 16:24
Medlem
Hur vet man att det är JT som skriver?
Citera
2016-11-01, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blondinibland
Vad kommenterade hon?

Citat:
Johanna Toftby skriver:
29 Okt 2016 kl. 19:38
Ursäkta mig, MOLLY 10?
Vill jag säga något skriver jag det i mitt namn.
Mitt namn är Johanna. Du heter tydligen Gråterskan.
Jag vet precis allt vad som hänt, en jävla soppa och det är skönt att inte vara inblandad.

Och JT svarar sen på en till kommentar som uppmanar till att hon ska berätta vad som hänt:
Johanna Toftby skriver:
29 Okt 2016 kl. 21:34
Kommer jag aldrig göra men lovar det kommer fram tids nog.
Ingen mobbar, ingen näthatar men det finns en förklaring till allt som hänt.
Bättre låta tiden utvisa

Haha intressant
Citera
2016-11-01, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molly10
Haha intressant

JT vill alltså inte sammankopplas med någon som vill framställe My i dålig dager. Betyder det att det är oförtjänt att JT blir utmålad som en mobbare eller är det bara ett spel av JT för att verka god?
Citera
2016-11-02, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morriiss
Varför i hela världen är det ingen som vågar berätta vad som hänt? vad tror ni ska hända om ni berättar? ut med skiten el lägg ner skiten mot MM, känns sjukt omotiverat med alla hat utan någon förklaring. Här inne är man anonym så bring it on..

Dessa antydningar utan förklaring, alla dom som säger sig veta utan att avslöja... Patetiskta är ni o väldigt barnsliga! Tissel tassel på lågstadienivå..

http://blogg.ng.se/bloggbevakning/2016/10/hej-vad-det-svanger

Jag gillar inte MM o det står jag för.. men jag börjar även ogilla alla andra bloggar oxå för dom är lika falska som dom påstår att MM är för att dom inte vågar stå för vad dom satt igång!

Det har väl sagts flera gånger? Hon har svikit förtroenden och hon har legat med andra kvinnors män.
Citera
2016-11-02, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna
har väl sagts flera gånger? Hon har svikit förtroenden och hon har legat med andra kvinnors män.

Har en kvinna som är singel legat med en upptagen man: bli arg på mannen! HAN har gjort fel! I detta fall vet nog de flesta vilken man det är som bedragit sin kvinna... Ja, upptagna män/kvinnor ska man förstås låta bli, men fy fasiken för de som inte kan stå emot frestelsen! Svaga karlar!
Citera
2016-11-03, 05:42
Medlem
kunghcs avatar
Vilket antiklimax det varit att följa denna tråd!
Har som tur va gjort det på arbetstid så ingen värdefull tid som gått till spillo.

Hade hoppats på nåt riktigt saftigt men det är ju egentligen ingenting som kommer fram. Allt är ju bara enligt uppgift så har hon gjort "det och det". Ingenting konkret i hela tråden!

Kan nån åtminstone avslöja om hon tar den i skruven?
Citera
2016-11-03, 08:36
Medlem
Morriisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna
Det har väl sagts flera gånger? Hon har svikit förtroenden och hon har legat med andra kvinnors män.

Jaha? men det finns fortf inga bevis på det... bara en massa snack som lika gärna kan vara falskt.
Citera
2016-11-03, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morriiss
Jaha? men det finns fortf inga bevis på det... bara en massa snack som lika gärna kan vara falskt.

Det finns väl inga bevis för någonting här, det är ju därför denna avdelning heter Skvaller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in