2016-10-27, 20:34
Medlem
Ja och vara avundsjuk på hennes fina affärer, alla fina relationer,hennes psykiska hälsa och naturligtvis hennes utseende. Ja det finns säkert mer att vara avundsjuk på.
Citera
2016-10-28, 07:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gilli
Ja och vara avundsjuk på hennes fina affärer, alla fina relationer,hennes psykiska hälsa och naturligtvis hennes utseende. Ja det finns säkert mer att vara avundsjuk på.

Ja, just det. Ni är alla avundsjuka mobbare om ni gör nåt annat än bara applåderar henne.
Citera
2016-10-28, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna
På hennes framgångar, hennes glamorösa liv, hennes utseende, alla kändisar hon känner. Det finns mycket att vara avundsjuk på.

Avundsjuk på att bomma igen butiker?
Glamorösa liv? Att plugga? Njaa...
Utseende är en tolkningsfråga. Jag tycker inte MM har ett utseende som tilltalar.
Alla kändisar hon känner?! Upp till var och en vad man blir impad av men kändisskap är inget jag blir avundsjuk på iallafall.
Citera
2016-10-28, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molly10
Avundsjuk på att bomma igen butiker?
Glamorösa liv? Att plugga? Njaa...
Utseende är en tolkningsfråga. Jag tycker inte MM har ett utseende som tilltalar.
Alla kändisar hon känner?! Upp till var och en vad man blir impad av men kändisskap är inget jag blir avundsjuk på iallafall.

Hon känner Gert Fylkings och Gert Fylkings exfru. Hon känner Richard Herreys fru. Hon har varit på dejt med Niclas Wahlgren. Hon verkar komma jättebra överens med många festfixare. Gör du det? Känner du dessa människor? Får du gå på galakvällar som My?
Citera
2016-10-28, 13:45
Medlem
Blir det så många galaförställningar nu för tiden? Och hur många festfixare är kvar bland kompisarna?
Citera
2016-10-28, 14:11
Medlem
Som ovanstående Moderator skriver så ska inte diskussionerna här handla om huruvida vid som skriver här går på galaföreställningar eller är bekanta med kändisar. Så sluta klanka på oss skrivare.
Citera
2016-10-28, 14:54
Medlem
Citat:
Hon känner Gert Fylkings och Gert Fylkings exfru. Hon känner Richard Herreys fru. Hon har varit på dejt med Niclas Wahlgren. Hon verkar komma jättebra överens med många festfixare. Gör du det? Känner du dessa människor? Får du gå på galakvällar som My?

Vilka superkändisar! Att hon har jättenära kontakt med festfixare betvivlar jag inte.
Citera
2016-10-28, 21:26
Medlem
Citat:

Det spelar ingen roll vem eller vilka hon träffar och känner. Känd eller inte, jag är inte avundsjuk ändå. Jag har mina vänner och är nöjd med dom 😊
Nu är det inte mej denna tråd handlar om så slutdiskuterat om det!
Citera
2016-10-29, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molly10
Det spelar ingen roll vem eller vilka hon träffar och känner. Känd eller inte, jag är inte avundsjuk ändå. Jag har mina vänner och är nöjd med dom 😊
Nu är det inte mej denna tråd handlar om så slutdiskuterat om det!
Det är bara att hoppas att trådens huvudperson känner samma harmoni inför sitt eget liv och dem vänner och familj som hon omgärdas av. Lyckan hänger ju knappast i att umgås me Anna book eller vara bästa vän med Magdalena graaf eller att fjäska för toftby. Kollade My:s blogg för någon dag sedan, hon verkade nöjd med sitt. Vad någon annan än önskar så verkar det iaf inte störa henne nämnvärt att det florerar skitsnackstrådar på fb.Vilket är bra! Hennes haters kan väl inte bli så Mycket mindre än så, kan jag tycka. Jag gillar att hon dödar snacket med tystnad. Det lär funka på henne som det ser ut, men jag är osäker på om det kommer funka för alla. Det återstår att se.
Citera
2016-10-29, 09:28
Medlem
My har kanske blivit tämjd och uppfostrad och sticker inte ut lika mycket som tidigare. Det är bra.
Citera
2016-10-30, 09:51
Medlem
Morriisss avatar
Varför i hela världen är det ingen som vågar berätta vad som hänt? vad tror ni ska hända om ni berättar? ut med skiten el lägg ner skiten mot MM, känns sjukt omotiverat med alla hat utan någon förklaring. Här inne är man anonym så bring it on..

Dessa antydningar utan förklaring, alla dom som säger sig veta utan att avslöja... Patetiskta är ni o väldigt barnsliga! Tissel tassel på lågstadienivå..

http://blogg.ng.se/bloggbevakning/2016/10/hej-vad-det-svanger

Jag gillar inte MM o det står jag för.. men jag börjar även ogilla alla andra bloggar oxå för dom är lika falska som dom påstår att MM är för att dom inte vågar stå för vad dom satt igång!
Citera
2016-10-30, 12:14
Medlem
Dagg i gräsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morriiss
Varför i hela världen är det ingen som vågar berätta vad som hänt? vad tror ni ska hända om ni berättar? ut med skiten el lägg ner skiten mot MM, känns sjukt omotiverat med alla hat utan någon förklaring. Här inne är man anonym så bring it on..

Dessa antydningar utan förklaring, alla dom som säger sig veta utan att avslöja... Patetiskta är ni o väldigt barnsliga! Tissel tassel på lågstadienivå..

http://blogg.ng.se/bloggbevakning/2016/10/hej-vad-det-svanger

Jag gillar inte MM o det står jag för.. men jag börjar även ogilla alla andra bloggar oxå för dom är lika falska som dom påstår att MM är för att dom inte vågar stå för vad dom satt igång!

Gulligt att JT läser och kommenterar ett inlägg om My. Rätt avslöjande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in