2016-11-07, 23:24
Medlem
Plötsligt slog det mej, efter att ha försökt sätta mej in i tråden och förstå vad det ät MM gjort. Det är ju JT som är förebilden för Gulletussan. Inte riktigt vad jag tänkte jag skulle få ut av att plöja igenom tråden men nu kan jag inte sluta skratta. Att jag inte sett det innan. Och vad My gjort det lär vi aldrig bli kloka på.
Citera
2016-11-08, 11:45
Medlem
Jag såg My i en reklam för programmet Du är vad du äter. Är det nån som vet vad hon ska göra där? Är hon med som deltagare eller expert?
Citera
2016-11-08, 15:14
Medlem
Morriisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blondinibland
Jag såg My i en reklam för programmet Du är vad du äter. Är det nån som vet vad hon ska göra där? Är hon med som deltagare eller expert?

som PT väl?
Citera
2016-11-08, 23:16
Medlem
Bloggbevakningen är rätt intressant om man läser den där sidan med ett granskande öga. Hon som driver den sidan har sina "sötingar" som hon inte skriver nåt ont om men så har hon såna som hon gärna hånar på ett indirekt sätt, där hon egentligen sår det fröet hon är ute efter att sedan blomma ut i sitt kommentarsfält. Tanken är att det ska mynna ut i elakheter - vilket är själva syftet. Väldigt uträknat! Är inte det att utnyttja sina följare att gå hennes ärenden? My är en person hon gärna tar upp väldigt ofta, lite skämtsamt hånfullt-sådär och så tar kommentarena över och hon går -FRI! Hon utnyttjar sina följare eller vad? -Men JaAAg har ju inte gjort nåt😇. Det kan verka snyggt för det mindre begåvade men genomskinligt för ett slipat öga. Hon gör inget brottsligt, men det är högst omoraliskt och fruktansvärt elakt. My har fått nån kommentar på sin blogg i dagarna från en förvirrad stackare som jag faktiskt fick en garvis åt, hoppas My fick dra på smiljipprna hon också. Hoppas hon ser humorn i det. Det va nåt stolpskott som började babbla om att My aldrig frågar hur hennes läsare mår och nån harang om att hon inte bryr sig om sina läsare? Öhhhh, hmmmm *kliar mig i huvet*. Vissa bloggare har kommit på att en fråga i bloggen genererar fler kommentarer i kommentarsfältet, inte fan för att hon undrar hur Signe 89 mår. Bloggen är ett vinstdrivande företag och inget annat. Den ena vill verka smartare än den andra och dem har väl inte heller något hopp om att intelligenskvoten är så värst hög. Hoppas My och andra bloggare orkar stå ut mot såna här räpor.
Citera
2016-11-12, 12:26
Medlem
Läste My:s blogg förut och ärligt talat, jag tycker så otroligt synd om henne. Vad är det för sjuka, elaka för att inte säga rent av vidriga jävla tanter som står bakom allt detta? Usch, jag förstod att det My går igenom är en fruktansvärd mobbing, men att det är ännu värre än jag anat är bedrövligt! Vill ni ta livet av My? Är bloggtanterna inte nöjda innan?
Citera
2016-11-12, 13:10
Medlem
Vad är det mu böoggtanterna har skrivit om My?

Man får annars uppfattningen att My gärna vill ha uppmärksamhet för då ökar bloggantaley och med det inkomsterna.

Hur som helst verkar inte My ha tagit till sig att många tycker hon är jobbig som ljuger och försöker verka bättre och märkvärdigare än hon är.
Citera
2016-11-12, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gilli
Vad är det mu böoggtanterna har skrivit om My?

Man får annars uppfattningen att My gärna vill ha uppmärksamhet för då ökar bloggantaley och med det inkomsterna.

Hur som helst verkar inte My ha tagit till sig att många tycker hon är jobbig som ljuger och försöker verka bättre och märkvärdigare än hon är.
Hon blir trackaserad å' det grövsta och det tycker du det finns grund för?
Citera
2016-11-12, 14:18
Medlem
Morriisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosenglad
Läste My:s blogg förut och ärligt talat, jag tycker så otroligt synd om henne. Vad är det för sjuka, elaka för att inte säga rent av vidriga jävla tanter som står bakom allt detta? Usch, jag förstod att det My går igenom är en fruktansvärd mobbing, men att det är ännu värre än jag anat är bedrövligt! Vill ni ta livet av My? Är bloggtanterna inte nöjda innan?

MM borde outa mailet hon läste i morse... precis som hon har outat en del andra mobbingsaker i bloggen tidigare. Outa sexlistan oxå.. ju mer hon outar desto mer oskyldig kommer hon framstå är min mening.

Att hålla på och socanmäla och försöka få henne avskedad är helt uppåt väggarna galet... vilken normal människa gör så? man blir mörkrädd!
Citera
2016-11-12, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morriiss
MM borde outa mailet hon läste i morse... precis som hon har outat en del andra mobbingsaker i bloggen tidigare. Outa sexlistan oxå.. ju mer hon outar desto mer oskyldig kommer hon framstå är min mening.

Att hålla på och socanmäla och försöka få henne avskedad är helt uppåt väggarna galet... vilken normal människa gör så? man blir mörkrädd!
Hon har ju ingenting att förlora på det så varför inte? Det verkar på My enligt hennes kommentarer att -'hon har inte sagt något-än", så det kanske är på G? Och den där räpan från Nöjesguiden/blogg(nånting), vilken vidrig människa😳, å ena sidan gör hon narr av My för att i ett annat inlägg skriva någonting snällt?! *spyr*. Hon bidrar ju för fan till allt detta som drabbar My.
Citera
2016-11-12, 14:57
Medlem
Dagg i gräsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosenglad
Hon har ju ingenting att förlora på det så varför inte? Det verkar på My enligt hennes kommentarer att -'hon har inte sagt något-än", så det kanske är på G? Och den där räpan från Nöjesguiden/blogg(nånting), vilken vidrig människa😳, å ena sidan gör hon narr av My för att i ett annat inlägg skriva någonting snällt?! *spyr*. Hon bidrar ju för fan till allt detta som drabbar My.

Hoppas hon lägger ut mailet/mailen och drämmer näven i bordet. Fy fan så sjuka människor det finns därute. Kontaktar hennes nya jobb, anmäler till Soc mm.
Nä tystnad verkar inte funka, så nu måste hon nog agera.
Citera
2016-11-12, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dagg i gräset
Hoppas hon lägger ut mailet/mailen och drämmer näven i bordet. Fy fan så sjuka människor det finns därute. Kontaktar hennes nya jobb, anmäler till Soc mm.
Nä tystnad verkar inte funka, så nu måste hon nog agera.
Mm, jag håller med.
Citera
2016-11-12, 17:20
Medlem
Ja de får inte bli för lugnt minsann.
Då drar MM iväg ett offerinlägg igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem