2016-11-03, 00:20
Medlem
COYBs avatar
Är det bara jag som får "crazy stalker"-vibbar av Linnea? Hon ser sina medtävlare som hinder som står mellan henne och Erik och skulle inte tveka att bokstavligen sätta en kniv i ryggen på dom. Verkar som hon ville gifta sig och börja producera barn med Erik från den stunden hon såg honom första gången. Inte så friskt beteende och jag hoppas Erik ser igenom det och skickar hem henne så fort han får chansen.
Citera
2016-11-03, 00:26
Bannlyst
Jennifer verkar sjukt kontrollerande. Vad det än är som ska göras, så ska hon analysera, testa och se hur dom reagerar och liknande. Hon verkar leta efter en perfekt människa som inte finns. Kanske har att göra med att hon misshandlats både fysiskt och psykiskt som hon har gått ut med nu i media. Får nästan lite psykopatvibbar av henne. Varför kan inte bara människan slappna av liksom. Man undrar ju lite också varför man träffar två misshandlare på rad, om man gått på misstaget redan en gång innan?!? Hon sa någonting i början om att hon ville ha "bad boys", så det kanske är fel killar hon dragits till.

Tror hon väljer Charlie, men han lär vara för ung för att flytta in på hennes gård, så jag tror inte det kommer hålla.
Citera
2016-11-03, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av COYB
Är det bara jag som får "crazy stalker"-vibbar av Linnea? Hon ser sina medtävlare som hinder som står mellan henne och Erik och skulle inte tveka att bokstavligen sätta en kniv i ryggen på dom. Verkar som hon ville gifta sig och börja producera barn med Erik från den stunden hon såg honom första gången. Inte så friskt beteende och jag hoppas Erik ser igenom det och skickar hem henne så fort han får chansen.

Nej det tycker jag inte alls, tycker hon är genuin och varm och jag hoppas tvärtom att hon blir hans slutliga val.
Citera
2016-11-03, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wienna2016
Jennifer verkar sjukt kontrollerande. Vad det än är som ska göras, så ska hon analysera, testa och se hur dom reagerar och liknande. Hon verkar leta efter en perfekt människa som inte finns. Kanske har att göra med att hon misshandlats både fysiskt och psykiskt som hon har gått ut med nu i media. Får nästan lite psykopatvibbar av henne. Varför kan inte bara människan slappna av liksom. Man undrar ju lite också varför man träffar två misshandlare på rad, om man gått på misstaget redan en gång innan?!? Hon sa någonting i början om att hon ville ha "bad boys", så det kanske är fel killar hon dragits till.

Tror hon väljer Charlie, men han lär vara för ung för att flytta in på hennes gård, så jag tror inte det kommer hålla.

Ganska bra analys av Jennifer, tycker hon går för långt med alla sina tester hit och dit av killarna. Hade jag varit där hade jag packat och tackat för mig.
Citera
2016-11-03, 06:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Fast å andra sidan verkar han ju betydligt äldre än sina 24 år tycker jag. Och han sa ju själv att ålder inte är det viktiga utan hur man är som person. Sen är det ju en annan fråga ifall han är redo att flytta till gården dit det inte ens går nån buss. Var bodde Charlie? Södertälje?

Jag får inget seriöst intryck av honom alls. Han beter sig inte speciellt moget.
Senast redigerad av AlexandraIda 2016-11-03 kl. 06:30.
Citera
2016-11-03, 06:23
Medlem
Citat:

Nej, det är inte bara du. Hon verkar vara besatt av honom.
Senast redigerad av AlexandraIda 2016-11-03 kl. 06:32.
Citera
2016-11-03, 06:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Nej det tycker jag inte alls, tycker hon är genuin och varm och jag hoppas tvärtom att hon blir hans slutliga val.

Det lär du vara ensam om att tycka. Jag hoppas hon åker ut snart.
Citera
2016-11-03, 06:34
Medlem
[quote=Hjortfelt|58901791]
Citat:
Ursprungligen postat av Lifeonmars

Tror också Per kommer välja Carola, sen får man väl hoppas det blir långvarigt, Erik tror jag kommer ta Linnea och sen hoppas jag det blir bra och stark kärlek. Jennifer har jag svårt att se vem hon väljer, känns som lite vad som helst kan ske där.

Det är väl ändå rätt så uppenbart att Jennifer väljer David? Liknande ålder, ser bra ut och verkar väldigt charmig. Charlie är för ung och Brandon spelar inte i samma liga.
Citera
2016-11-03, 07:38
Medlem
udons avatar
Har missat några avsnitt och tittar på del 5 nu.

Haha Linnea luktar ju fullblodsgalningen lång väg. Lite som en film där hon börjar söt och snäll men slutar med slaktkniven i hand.

Brandon är så pinsam att man kryper under täcket. Antingen är han helt harmlös eller en riktig stalker som kommer krypa ute i buskarna om han åker ut.

Det som är tråkigt med programmet på senare år är att det känns lite som om för många är med för att få tv-tid samt att vissa bönder knappt är bönder.
Citera
2016-11-03, 07:42
Medlem
Efter gårdagens avsnitt känns det mer som att Jennifer kommer välja David. Han känns som en stabil person och samtidigt väldigt snäll och omtänksam. Hon inser nog att Charlie är för omogen och Brandon känns inte äkta med alla sina "romantiska" påhitt. Kan tycka att Jennifer är lite barnslig, hon säger ju själv att killarna försöker vara på ett visst sätt så att hon ska bli nöjd. Varför inte vara sig själv istället? Hon behöver släppa på sitt kontrollbehov och låta saker vara som de är och utifrån det se om det kan utvecklas till något mer. Det skulle nog bli lättare för henne om hon kunde slappna av istället för att styra upp allting för att se killarnas reaktioner.
Citera
2016-11-03, 07:57
Medlem
[quote=udon|58903440]Har missat några avsnitt och tittar på del 5 nu.

Haha Linnea luktar ju fullblodsgalningen lång väg. Lite som en film där hon börjar söt och snäll men slutar med slaktkniven i hand.

Det känns inte bra att hon är så svartsjuk, vad hade hon väntat sig? Hon borde ha förstått när hon sökte till programmet att det även skulle vara andra tjejer där som också vill få uppmärksamhet. Hon verkar redan ha bestämt sig för att Erik är den rätta, utan att hon egentligen känner honom. Nej, jag hoppas att han ser igenom allt det där och att hon får lämna nästa vecka.
Citera
2016-11-03, 07:58
Medlem
Citat:

Nej vi är ett par stycken som har påtalat det tidigare i tråden..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in