Citat:
Ursprungligen postat av
Fnissturken
Förstår inte vad du menar. Objekten väljs ju inte slumpvis.
Men jag släpper det här nu, skulle inte ha sagt något från början. Är väl lite fredagsöl som gjort att jag börjat prata om sådant jag ingått sekretessavtal kring, sysslar inte med det här längre i vilket fall som helst.
Jag tror att du kan bli deras nästa offer, jag fick frågor om att gå med grupper för att spana mot dessa mm och efter detta ( Jag var i bråk med några, med svåra hot ) och i samband med det fick jag höra om Palme säpo etc , sedan dess har det varit väckningar på nätter och ekonomin väldigt dålig, sabotagen på arbetet ( så att du inte orkar ta två jobb) nu så passa ryggen och fundera lite på detta sekretessavtal om det verkligen skyddar mot människorätts brott med utomrättsliga bestraffningar. Eller om det är något du vill backa upp , flera personer har jag sett på nuvarande bygden har tydligen försvunnit , men ni kanske fick order om att åka till andra orter också så dessa kan ha åkt hem ?
Har du hört om någon som fått order om / eller i ungdomlighet satt krockben på någon så att denna ramlat framför en buss ?
Har du politisk åskådning på dem ?
LK , PK ? Ringer det några klockor?
Övriga som läser, ta en skärmdump på detta !