2017-01-14, 02:10
Moderator
OT raderat, i massor.

Skärpning nu, hur svårt kan det vara att diskutera Gang Stalking i tråden om just Gang stalking?
Inte spekulationer om framtidens mind control, inte påtänkt drömforskning i labb med pannband.

/Moderator
Citera
2017-01-14, 02:27
Medlem
Fnissturkens avatar
Det är helt okej att ta lite stalkinguppdrag när man är arbetslös men det blir fort tråkigt och man får ju inte uppdraget så länge förrän objektet byts ut och man får order om att förfölja någon annan. Idag tar jag inte sådana extraknäck längre då mitt ordinarie arbete tar för mycket tid men några udda bekanta till mig gör fortfarande stalkinguppdrag. Man gör det ju inte främst för pengarnas skull utan spänningen och känslan av att man gör något bra.
Citera
2017-01-14, 02:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fnissturken
Det är helt okej att ta lite stalkinguppdrag när man är arbetslös men det blir fort tråkigt och man får ju inte uppdraget så länge förrän objektet byts ut och man får order om att förfölja någon annan. Idag tar jag inte sådana extraknäck längre då mitt ordinarie arbete tar för mycket tid men några udda bekanta till mig gör fortfarande stalkinguppdrag. Man gör det ju inte främst för pengarnas skull utan spänningen och känslan av att man gör något bra.
Hahaha skojar du eller? Vad är något bra? Vi har ju inte hört motivet så kom fram nu
Citera
2017-01-14, 02:33
Medlem
Fnissturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spocck
Hahaha skojar du eller? Vad är något bra? Vi har ju inte hört motivet så kom fram nu
Det är från fall till fall men det är dåliga, ibland till och med onda, människor. Oftast får man väldigt lite detaljer och uppföljning om objekten men det är aldrig bra människor som blir objekt så man känner ju att man gör lite av en samhällsinsats.
Citera
2017-01-14, 02:34
Bannlyst
Citat:
Det är från fall till fall men det är dåliga, ibland till och med onda, människor. Oftast får man väldigt lite detaljer och uppföljning om objekten men det är aldrig bra människor som blir objekt.
Om dem inte gjort någonting då?
Citera
2017-01-14, 02:36
Medlem
Fnissturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spocck
Om dem inte gjort någonting då?
Förstår inte vad du menar. Objekten väljs ju inte slumpvis.

Men jag släpper det här nu, skulle inte ha sagt något från början. Är väl lite fredagsöl som gjort att jag börjat prata om sådant jag ingått sekretessavtal kring, sysslar inte med det här längre i vilket fall som helst.
Senast redigerad av Fnissturken 2017-01-14 kl. 02:39.
Citera
2017-01-14, 02:38
Bannlyst
Citat:

Men jag släpper det här nu, skulle inte ha sagt något från början. Är väl lite fredagsöl som talar, sysslar inte med det här längre i vilket fall som helst.
Om dem är oskyldiga eller har blivit lagliga?

Säger du A får du säga B

Edit vad är motivet?
Citera
2017-01-14, 09:24
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Det är från fall till fall men det är dåliga, ibland till och med onda, människor. Oftast får man väldigt lite detaljer och uppföljning om objekten men det är aldrig bra människor som blir objekt så man känner ju att man gör lite av en samhällsinsats.

Så de som försöker utreda händelser runt Palme mordet , med hot mot kvinnor och barn, tortyr etc är goda människor enligt dig?

Sådana som låter medvetet människor stå kvar med smärtsamma sjukdom som lätt går att bota operativt i 20 år , är hyggliga människor enligt dig?

Vad har du för erfarenhet att ta sådana beslut om vilka du ska trakassera?

Vad heter dina chefer ? Lennart K ? Är det poliser ?
vilken region av landet är det ?
Citera
2017-01-14, 09:51
Medlem
Harfagers avatar
Citat:

Men jag släpper det här nu, skulle inte ha sagt något från början. Är väl lite fredagsöl som gjort att jag börjat prata om sådant jag ingått sekretessavtal kring, sysslar inte med det här längre i vilket fall som helst.

Jag tror att du kan bli deras nästa offer, jag fick frågor om att gå med grupper för att spana mot dessa mm och efter detta ( Jag var i bråk med några, med svåra hot ) och i samband med det fick jag höra om Palme säpo etc , sedan dess har det varit väckningar på nätter och ekonomin väldigt dålig, sabotagen på arbetet ( så att du inte orkar ta två jobb) nu så passa ryggen och fundera lite på detta sekretessavtal om det verkligen skyddar mot människorätts brott med utomrättsliga bestraffningar. Eller om det är något du vill backa upp , flera personer har jag sett på nuvarande bygden har tydligen försvunnit , men ni kanske fick order om att åka till andra orter också så dessa kan ha åkt hem ?

Har du hört om någon som fått order om / eller i ungdomlighet satt krockben på någon så att denna ramlat framför en buss ?

Har du politisk åskådning på dem ?

LK , PK ? Ringer det några klockor?

Övriga som läser, ta en skärmdump på detta !
Citera
2017-01-14, 10:33
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Jag tror att du kan bli deras nästa offer, jag fick frågor om att gå med grupper för att spana mot dessa mm och efter detta ( Jag var i bråk med några, med svåra hot ) och i samband med det fick jag höra om Palme säpo etc , sedan dess har det varit väckningar på nätter och ekonomin väldigt dålig, sabotagen på arbetet ( så att du inte orkar ta två jobb) nu så passa ryggen och fundera lite på detta sekretessavtal om det verkligen skyddar mot människorätts brott med utomrättsliga bestraffningar. Eller om det är något du vill backa upp , flera personer har jag sett på nuvarande bygden har tydligen försvunnit , men ni kanske fick order om att åka till andra orter också så dessa kan ha åkt hem ?

Har du hört om någon som fått order om / eller i ungdomlighet satt krockben på någon så att denna ramlat framför en buss ?

Har du politisk åskådning på dem ?

LK , PK ? Ringer det några klockor?

Övriga som läser, ta en skärmdump på detta !

Förstår du verkligen inte att du skriver till någon som har suttit och fylletrollat dig efter några fredagsöl (som han t.o.m. själv skriver)??
Givetvis har han inte jobbat som gangstalker - det jobbet finns ju inte. Men visst - skärmdumpa på du, du kan ju bifoga det till rersten av dina suddiga insektsbilder den dag du äntligen pallrar dig iväg till en åklagare eller polis (fast det vet vi ju alla vid det här laget att den dagen aldrig kommer.)
Citera
2017-01-14, 10:38
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:

ha ha årets bästa trollkommentar. Sluta stressa ts nu, han kan ju bli knäpp på riktigt. Ogs förekommer säkert i mindre grupper men säkert i helt privat regi. Tex lokala fanatiska kristna som terroriserar lokala häxor, medborgargarden som spionerar på sexualbrottslingar mm. Säkert också lokalpolisen som kan snurra runt folk de inte får grepp på bara för att mobba. Men the real deal på säponivå, för att terrorisera folk, nej det hade kommit fram i förundersökningar. Det är ju straffbart att ofreda folk och kan leda till avsked.
Citera
2017-01-14, 10:41
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Förstår du verkligen inte att du skriver till någon som har suttit och fylletrollat dig efter några fredagsöl (som han t.o.m. själv skriver)??
Givetvis har han inte jobbat som gangstalker - det jobbet finns ju inte. Men visst - skärmdumpa på du, du kan ju bifoga det till rersten av dina suddiga insektsbilder den dag du äntligen pallrar dig iväg till en åklagare eller polis (fast det vet vi ju alla vid det här laget att den dagen aldrig kommer.)

Försöker du rädda situationen ... Dra något väldigt gammalt över dig , du är ett bevis på att de hänger även här .

Det är precis det han beskriver som jag fick öppet efter mig sedan 2004 då jag bla anmälde PK.

De skyddar ett gäng haverister som använder folk mot varandra och högst troligen har mycket stort stor skuld till dagen alla skjutningar då de blir rädda om sina pensioner , gratis hus och bilar och inte kunna visa sig ute, hotar mycket fult och gör Sverige till ett skit land utan förnuft eller hopp, så dra något gammalt över dig och försök inte smula sönder folks vittnes mål eller bilder på drönare .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in