2016-10-29, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fantasysun
Verkar inte finnas en seriös "tjackshop" längre. Väntat 7dagar på snabbaskor och väntar även på keminsenkla. Kan inte uttala mig om sweshoppen, aldrig beställt där. Får jag inte från ovannämnda nästa vecka är dom röda.

Kemis*hand*ln.tk. Dom kan du räkna med. Alltid fått min beställning på en-två dagar.
2016-10-29, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sdfg
Kemis*hand*ln.tk. Dom kan du räkna med. Alltid fått min beställning på en-två dagar.
Tyvärr inte. Svarar inte på wickr eller CM. Väntar leverans därifrån. Ger dom till på tisdag sen är dom röda för mig.
2016-10-29, 20:26
Medlem
Pissrannans avatar
Har dock mailat Sweshoppen och begärt ett sample så förlorar inget om inget kommer. Kommer nog inte beställa mer än 1 gubbe åt gången hädanefter för att det inte ska röra sig om stora pengar åt gången. Att bli blåst på en tusing eller mer känns fördjävligt. Blir dyra bakläxor i längden.
2016-10-29, 20:29
Medlem
Citat:
Tyvärr inte. Svarar inte på wickr eller CM. Väntar leverans därifrån. Ger dom till på tisdag sen är dom röda för mig.

Damn, segt:/. Har du nåt tips? Hade behövt själv
2016-10-29, 20:43
Medlem
skogsburkans avatar
Jag fick mitt av Snabbaskor visst tog det 3-4 dagar för mig men förståeligt när han sa hur mycket som ska packas och han hade anställt en ny packare som hade lyckats missa hälften av ordrarna så dom hade dubbelarbete förra veckan. detta sades även innan ordern när ja frågade hur lång tid det kan tänkas ta att få min order.
2016-10-30, 04:29
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Damn, segt:/. Har du nåt tips? Hade behövt själv

Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Jag fick mitt av Snabbaskor visst tog det 3-4 dagar för mig men förståeligt när han sa hur mycket som ska packas och han hade anställt en ny packare som hade lyckats missa hälften av ordrarna så dom hade dubbelarbete förra veckan. detta sades även innan ordern när ja frågade hur lång tid det kan tänkas ta att få min order.

Citat:
Dubbelpost men har beställt lite gröne trump(gräs) och amfetamin av http://cantram.com återkommer med gröning/rödning beroende på om jag får något eller inte.
2016-10-30, 18:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av käkmuskeln
Narcos däremot... herregud så gröna. Vilken produkt, vilken service. (Måste gå och byta kalsonger.)

Snor din kommentar, (Måste gå och byta kalsonger.) ... 2a beställningen hos narcos.biz kom som förväntat dagen efter (fredags) och räddade hela helgen.. jävlar vilken service säger jag bara

Beställde 1g mdma som jag hoppas kommer imorgon
2016-10-30, 21:46
Medlem
kezz89s avatar
Tänkte skriva en kort recension om mitt test av ladd från dem två största Narcos och Svensk Centralstimulans. Testade med en dags mellanrum (fre och lör) och under samma omständigheter med samma människor.

Scs:
50 mg iv: Rent, lite smuts, slår extremt hårt, mycket behagligt rus. Men mer bedövningsmedel vid snort.

Narcos;
50 mg iv: En del smuts som inte löser sig i vatten, måste filtrera för iv.
Slår hårt och bra rus. Mindre bedövningseffekt än SCS vid snort.

Sammantaget jämnt race men SCS hade lite övervikt och känns som renare produkt. Dessutom punktligare leverans vilket Narcos inte hade. Så denna gång vann Svensk centralstimulans, grattis.

Varsågoda!
2016-10-30, 22:22
Medlem
knarkpulvers avatar
Citat:
¨
Alltid varit gröna.
Fick en påse i fredags iallfall och pratade nyss med dom på deras CM och beställde nytt.
2016-10-31, 02:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Turkish
svenskcentralstimulans.com är det bluff? Väntat i över en vecka nu på en beställning. Dom hävdar givetvis att dom har skickat, men att Posten slarvat bort paketet. Sen säger dom att dom ska skicka ut ett nytt paket. Det sa dom redan i måndags, men fortfarande händer ingenting. Känns som jag redan nu borde ge dom en fet RÖDING. Men dom får till på fredag på sig.

Men jag skulle nog vara lite försiktig.

Hoppas det löste sig för din del, återstår fortfarande att se OM de väljer att göra rätt för sig vid min beställning... gått 1 mån, har kontakt med svenskcentralstimulans och hoppas de gör rätt för sig, annars förblir de RÖDA hos mig med.
2016-10-31, 12:57
Medlem
Citat:

Någon som fått härifrån? De har blivit borttagna från mormor.

Apoteksgrossen är den enda gröna tjack shoppen jag vet just nu men deras tjack är så jävla blött att det suger
Senast redigerad av Hero. 2016-10-31 kl. 13:21.
2016-10-31, 19:26
Medlem
Jag har iaf inga problem med kemins*nkla. Grönar som vanligt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in