Citat:
Ursprungligen postat av
kristofferG
Suck... återigen. Det är inte siffrorna i sig man är intresserad av, det är trenden. Dessutom är det (vet inte hur många gånger jag skrivit detta) redan bevisat att Pollarna är manipulerade av Clinton-basen. De frågar orimligt många fler demokrater, de frågar knappt några independents, och som pricken över i:et manipulerar de siffrorna efter utfrågningen är klar.
Men, det var ju det jag redan bad om ursäkt för. Att undersökningarna som visar en Clintonledning är riggade
Det vet ju alla i hela den stora stygga världen. Att allt hon gör är kriminellt och att hon på något sätt har makt över all media och alla undersökningsinstitut.
Röstmaskinerna är styrda med en logaritm som först efter x antal demokratröster registrerar en republikanröst.
Och när någon röstregistrerad dött, men ändå vill rösta, då går det bra så länge rösten är demokratisk.
Förresten har jag hört det skall komma 8-miljoner Mexikanare för att rösta. Hillary har hyrt in 130 000 bussar som skall köra dem till lite olika delstater för att fixa valet.
Lär visst köpts lite gränsvakter som skall släppa igenom dem. Och media kommer då befinna sig i Alaska för att kolla valet på plats.
Blir skönt när man låser in Trump och ställer honom inför riksrätt för samhällsstörtande verksamhet, mutande av FBI-tjänstemän, förtal, och allt som han håller på med.
Skulle tro han aldrig kommer ut.