Citat:
Ursprungligen postat av
MyBladeIsSharp
Ja, detta faktum är ett mycket tungt tecken på att det var "Mr.P" som uförde detta dåd. Han hade umgåtts med hunden i tre år!
Låt oss spekulera i om det hade varit en slumpmässig galen mördare som gjort detta...
Då inställer sig följande frågor hos mig angående hunden:
1. Först hugga Eva med ELVA KNIVHUGG. Så långt inget konstigt...Men, och nu är jag en galen mördare, varför massakrerar jag i min galenskap och mitt raseri också inte hunden? Varför tystar jag den enbart lite snabbt?
Trött efter huggandet?
Citat:
2. Hur kan jag, som okänd galen mördare, "komma åt" hunden? Har jag bacon i fickan eller?
Hunden kom fram och ville rädda Eva?
Citat:
3. Om jag är helt galen jägare/mördare varför bryr jag mig ens om en hund som springer omkring och skäller? Varför flyr jag inte direkt eller genast går vidare till nästa människooffer?
Störande hund? Hunden kan avslöja mördaren!
Citat:
EDIT: Resultatet av min spekulation ovan om en "galen mördare" blir isåfall att polisen söker efter:
En galen mördare, dock en djurvän, med bacon/hundkex i fickan som efter mordet direkt fick sina förståndsgåvor tillbaka och på ett väldigt slugt sätt avlägsnade mordvapen, gömde sin cykel för polisen i flera år samt aldrig någonsin mer fått ett "återfall" i sin kriminalitet. Hmm....
Det som i alla fall är 100% klart är att det är en galen mördare!!!!