Citat:
Ursprungligen postat av
EliasAlucard
Jodå. Trump är lite köpt han också i och med hans ekonomiska affärer med finansjuden Carl Icahn (som har räddat Trump ett antal gånger från ekonomiska knipor), och under första året nämnde Trump Icahn hela tiden, men på senare tid har Trump varit rätt tyst om Icahn, särskilt nu när judemaffian blivit allt mer aggressiv mot Trump.
I vilket fall som helst kommer Trump bli den mest självständiga presidenten USA har haft sedan Kennedy, och vi bör förvänta oss ett nackskott redan under första veckan i Vita Huset.
Njae, jag tycker jag har sett tendenser på att han är lättlurad t.ex. hans hårda ord mot Kina och diverse krigsutspel ungefär som Hillary. Om vi leker med tanken om det hade varit Trump som satt i stället för George W Bush. Jag tror att Trump hade gått på tricket att gå i krig både med Afghanistan och Irak, precis som med Tony Blair och George W Bush. Han kan smörjas i rätt riktning.
Sedan kan vi se på Fredrik Reinfeldt som idag är all in gloalist inklusive förstöra Sverige och Europa. Om man kan lura in alla dessa varför kan man inte lura Trump?
Jag tror han kommer lägga sig mer i linje med globalisterna ju längre tiden går.