2016-10-30, 22:35
Medlem
Sinclairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MyBladeIsSharp
Jag måste rätta dig på den här punkten. Polisen HADE sin man. Men istället spenderade utredarna tid på ett medium för att sätta ditt den lokala, mentalt handikappade, byfånen!

Detta är inget annat än en stor skandal! Idag är utredningen öppen enligt Öhman. Men ingen polis arbetar aktivt med fallet...

EDIT: Mr.P kommer troligen inte kunna åtalas om han inte själv erkänner eller om DNA-tekniken går våldsamt framåt de närmsta åren. Gubben kommer slippa att behöva ta ansvar för detta bestialiska mord. Vämjeligt! Han får naturligtvis tro på Gud om han vill, men till kyrkans himmel kommer han definitivt inte komma. Jag tror han får åka "nedåt" när han dör!

Ursäkta, vaddå medium?
Citera
2016-10-30, 22:37
Medlem
MyBladeIsSharps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinclair
Ursäkta, vaddå medium?

Haha, ja ,nej snälla jag orkar inte tänka på dessa mordutredare något mer!

Jag kan bara skratta åt tomtepoliserna. Jo de fixade dit ett medium då det begav sig!
Citera
2016-10-30, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil-
Vad som menades med dumsnäll är mer naiv i det här fallet. Hon avfärdade inte P A J som återkommande gjorde närmanden och hon tillät honom fortsätta i sin fantasi.

Om hon stod på sig hade hon inte velat umgås med P A J tillsammans med sin syster Annelie.

Visst att hon sa nej som i att de inte skulle ha sex eller bli ett par men inte mer nej än så upplever jag det som.

Citat:
Ursprungligen postat av echoesofglory
Ja du har nog rätt, återgav bara vad en annan skribent skrev i tråden...

Jag uppfattade det som att hon "hade skinn på näsan"... och det kan inte ha varit så kul att bli kladdad på av systerns gamla avlagda....men...jag fattar inte vad dom gjorde hemma hos honom som systern lyckats bli av med, att dom blandade in honom överhuvudtaget..??
Citera
2016-10-30, 22:39
Medlem
Sinclairs avatar
Citat:
Haha, ja ,nej snälla jag orkar inte tänka på dessa mordutredare något mer!

Jag kan bara skratta åt tomtepoliserna. Jo de fixade dit ett medium då det begav sig!

Var står det?
Citera
2016-10-30, 22:39
Medlem
MyBladeIsSharps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trapizo
Jag uppfattade det som att hon "hade skinn på näsan"... och det kan inte ha varit så kul att bli kladdad på av systerns gamla avlagda....men...jag fattar inte vad dom gjorde hemma hos honom som systern lyckats bli av med, att dom blandade in honom överhuvudtaget..??

Du kanske kan fråga dem när du gör postrundan imorgon?
Citera
2016-10-30, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trapizo

Jo så uppfattar jag det också, kolla ca 10:20 in programmet. Han beskrivs ju som manipulativ, han lyckades väl lura båda två?

En till bild på Eva ur programmet:

http://s1033.photobucket.com/user/daCosta_arkivet/media/Ovrigt/Ovriga%20brottsfall/Eva%20Soderstrom%201987/eva03_zpsdc2zbdvj.jpg.html
Citera
2016-10-30, 22:41
Medlem
Citat:
Var står det?

Det var inte polisen som kallade in siaren/mediumet men de verkar ju inte direkt avfärda medium som ett sätt att lösa brott:

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article10350011.ab
Senast redigerad av echoesofglory 2016-10-30 kl. 22:46.
Citera
2016-10-30, 22:42
Medlem
Ron.Frangus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av echoesofglory
Menade inte programledarna att det skulle varit ännu snårigare på 80-talet? Det ser ju helt öppet ut..

Ja jag har för mig det, vilken usel research, eller drog dom bara till med något? märkligt.
Citera
2016-10-30, 22:42
Medlem
Citat:
Du kanske kan fråga dem när du gör postrundan imorgon?

Så han jobbar fortfarande hos posten? Var det inte inom kyrkan numer?
Senast redigerad av echoesofglory 2016-10-30 kl. 22:46.
Citera
2016-10-30, 22:43
Medlem
Ron.Frangus avatar
Citat:
Kort nacke tecken på psykopati? Det skulle jag vilja ha en källa på..

Det stod en en av tidningsartiklarna att den häktade och en bekant till Eva fått lämna dna - det är väl troligen paj.

Hur gammal var den tidningsartikeln?
Citera
2016-10-30, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ron.Frangu
Ja jag har för mig det, vilken usel research, eller drog dom bara till med något? märkligt.

Bilden i AB är från slutet av maj 1988, borde det inte vara ännu mer öppnare på hösten? Fast vi vet väl inte till 100% att bilden är tagen exakt där. Men om den är det, så kan ju Paj sett kroppen från bilen utan problem?
Citera
2016-10-30, 22:45
Medlem
Ron.Frangus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil-
Det så kallade alibi han fått ska bortses då allt annat i hela utredningen pekar på honom som tydlig gärningsman och att alibit är rakt igenom falskt.

Ja jag delar helt din åsikt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in