Jag måste rätta dig på den här punkten. Polisen HADE sin man. Men istället spenderade utredarna tid på ett medium för att sätta ditt den lokala, mentalt handikappade, byfånen!
Detta är inget annat än en stor skandal! Idag är utredningen öppen enligt Öhman. Men ingen polis arbetar aktivt med fallet...
EDIT: Mr.P kommer troligen inte kunna åtalas om han inte själv erkänner eller om DNA-tekniken går våldsamt framåt de närmsta åren. Gubben kommer slippa att behöva ta ansvar för detta bestialiska mord. Vämjeligt! Han får naturligtvis tro på Gud om han vill, men till kyrkans himmel kommer han definitivt inte komma. Jag tror han får åka "nedåt" när han dör!
Vad som menades med dumsnäll är mer naiv i det här fallet. Hon avfärdade inte P A J som återkommande gjorde närmanden och hon tillät honom fortsätta i sin fantasi.
Om hon stod på sig hade hon inte velat umgås med P A J tillsammans med sin syster Annelie.
Visst att hon sa nej som i att de inte skulle ha sex eller bli ett par men inte mer nej än så upplever jag det som.
Citat:
Ursprungligen postat av echoesofglory
Ja du har nog rätt, återgav bara vad en annan skribent skrev i tråden...
Jag uppfattade det som att hon "hade skinn på näsan"... och det kan inte ha varit så kul att bli kladdad på av systerns gamla avlagda....men...jag fattar inte vad dom gjorde hemma hos honom som systern lyckats bli av med, att dom blandade in honom överhuvudtaget..??
Jag uppfattade det som att hon "hade skinn på näsan"... och det kan inte ha varit så kul att bli kladdad på av systerns gamla avlagda....men...jag fattar inte vad dom gjorde hemma hos honom som systern lyckats bli av med, att dom blandade in honom överhuvudtaget..??
Du kanske kan fråga dem när du gör postrundan imorgon?
Jo så uppfattar jag det också, kolla ca 10:20 in programmet. Han beskrivs ju som manipulativ, han lyckades väl lura båda två?
Ja jag har för mig det, vilken usel research, eller drog dom bara till med något? märkligt.
Bilden i AB är från slutet av maj 1988, borde det inte vara ännu mer öppnare på hösten? Fast vi vet väl inte till 100% att bilden är tagen exakt där. Men om den är det, så kan ju Paj sett kroppen från bilen utan problem?