2016-10-30, 20:24
Medlem
Draifoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av echoesofglory
Fast det är ju helt otroligt att det ingenstans nämns i media att han någon form av handikapp, man fick ju bilden av någon riktigt otäck figur, sen visar det sig att han lika gärna hade kunnat var med i Glada Hudik

Den gemensamma nämnaren verkar vara att S till varje pris skall misskrediteras. Först som mördare och kvinnoantastare, och sedan som utvecklingsstörd lallare. Man anar nästan en kampanj. Inlägget nedan bär knappast trovärdighetens prägel direkt:
Citat:
Ursprungligen postat av villamaria
Känner o känner, men jag brukar stöta på fanskapet ibland. En gång såg jag honom stå o tajja bakom en lada i Fisja.
Frågan är om det bara är ett utslag av den vanliga flockmentaliteten, eller om det finns en tanke bakom?
Senast redigerad av Draifos 2016-10-30 kl. 20:31.
Citera
2016-10-30, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil-
Vad jag vet och hört är svaret NEJ. Kan inte nämna någon.

Tack för svar!

Citat:
Att ta en kniv och mörda någon kan P A J göra själv, det behövs ingen jägare.

..men det krävs en synnerligen kall typ för att göra något så här förskräckligt. Är det som du säger, att denne PAJ är mördaren...då är han ju något liknande Göran-Lindberg-typ.."en ulv i fårakläder"

.
Citera
2016-10-30, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Draifos
Den gemensamma nämnaren verkar vara att han till varje pris skall misskrediteras. Först som mördare och kvinnoantastare, och sedan som utvecklingsstörd. Man anar nästan en kampanj. Inlägget nedan bär knappast trovärdighetens prägel direkt:

Noll trovärdighet.

Sture är ju på lägre än ett barns nivå. Du ser det ju på honom direkt. Det är glada hudik i ett nötskal.

Det är lätt att attackera Sture som inte kan försvara sig. Media som är extremvänster i Röda Ådalen skulle ju aldrig hänga ut P A J som är engagerad i det egna partiet hur illa det än blir. Även om han blir dömd nu kommer de hävda att allt är ett "misstag" eller dylikt.

Särskilt nu då vänsterextrema grupperingar håller ihop mer än någonsin då den allmänna opinionen vänder mer åt höger.

De kommer aldrig hänga ut honom, snarare göra ett snyftreportage där de friskriver honom allt och ursäktar honom och börjar om drevet mot glada hudik-Sture.
Senast redigerad av Bertil- 2016-10-30 kl. 20:34.
Citera
2016-10-30, 20:34
Medlem
Citat:
Har du ens träffat honom?

Nej, men du har alltså gjort det...jag vet inte ett dugg om honom..jag vet inte om han är skyldig eller oskyldig.

Citat:
Ursprungligen postat av MyBladeIsSharp
1. Sköta ett arbete kan vilken lallare som helst göra. Se på Lisa Holm mördaren: det var samma argument där: "Han var ju så duktig på att arbeta så han kunde inte mörda". Till och med Leif GW var inne på dessa tankebanor innan han kovände i den utredningen...

Jo, lite av ett parallellfall faktiskt...om det nu är han killvippius..eller vad han heter...

Citat:
2. Engagerad politiskt? Ja det gör mig bara ÄNNU mer övertygad om att vi kan ha med en psykopat att göra, tyvärr.

...jo, fast han är ju brevbärare...är det en önskedröm för en psykopat????? Hade han varit postchef så....
Citera
2016-10-30, 20:36
Medlem
MyBladeIsSharps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trapizo
Nej, men du har alltså gjort det...jag vet inte ett dugg om honom..jag vet inte om han är skyldig eller oskyldig.

Jo, lite av ett parallellfall faktiskt...om det nu är han killvippius..eller vad han heter...

...jo, fast han är ju brevbärare...är det en önskedröm för en psykopat????? Hade han varit postchef så....

En riktig psykopat älskar kontroll. Han kanske älskar att kontrollera människors post?
Citera
2016-10-30, 20:40
Medlem
Citat:
Öh.."udda kuf"???? Han har ju skött ett arbete hela livet...han är engagerad politiskt m.m...har inte suttit i en garderob och lallat precis...känner du honom väl alltså?
Har träffar pajasen några ggr. Ena grabben hans är också bra underlig - sprang runt o trodde han var jokern i Batman under hela tonåren. Gick t.o.m. Klädd som jokern o sminkade sig mellan varven.
Citera
2016-10-30, 20:44
Medlem
Tror ni P A J följer tråden?

Vad tror ni han tänker nu?

Han har ingen stans att ta vägen nu.

Han måste befinna sig i någon slags konstant kalldusch.
Citera
2016-10-30, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sture47
Har träffar pajasen några ggr. Ena grabben hans är också bra underlig - sprang runt o trodde han var jokern i Batman under hela tonåren. Gick t.o.m. Klädd som jokern o sminkade sig mellan varven.

Var det vid den här tiden på året??
Citera
2016-10-30, 20:49
Medlem
MyBladeIsSharps avatar
Citat:

Vad han tänker vet jag inte. Men om han har något att bekänna kan han vända sig till närmaste polisstation.

Och det vore naturligtvis bra om han kunde berätta vad som verkligen hände den där septembernatten 1987. Och inte skylla på att han inte minns...
Senast redigerad av MyBladeIsSharp 2016-10-30 kl. 21:03.
Citera
2016-10-30, 20:50
Medlem
Citat:

Någon borde ju ha tipsat honom om inte annat vid det här laget, undrar vad han ska säga till barnen?

Ett av de tidigare opublicerade fotografierna på Eva i programmet:

http://s1033.photobucket.com/user/daCosta_arkivet/media/Ovrigt/Ovriga%20brottsfall/Eva%20Soderstrom%201987/Eva%20Soumlderstroumlm%20foto01_zpst3pdqcut.jpg.ht ml

Stackars Eva...
Citera
2016-10-30, 20:50
Medlem
Citat:
Var det vid den här tiden på året??

Året runt
Citera
2016-10-30, 20:53
Medlem
MyBladeIsSharps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av echoesofglory
Någon borde ju ha tipsat honom om inte annat vid det här laget, undrar vad han ska säga till barnen?

Fotot på Eva i programmet:

http://s1033.photobucket.com/user/daCosta_arkivet/media/Ovrigt/Ovriga%20brottsfall/Eva%20Soderstrom%201987/Eva%20Soumlderstroumlm%20foto01_zpst3pdqcut.jpg.ht ml

Stackars Eva...

Ja stackars Eva och stackars Evas föräldrar som troligtvis sörjde ihjäl sig och båda dog inom tre år efter detta mord!

Jag föreställer mig, när jag ser på bilderna, en riktigt intelligent och självständig kvinna som inte tog skit från någon i onödan...
Senast redigerad av MyBladeIsSharp 2016-10-30 kl. 20:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in