2016-10-29, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adde1234
Missade att kvalificera mig för Weekend League, är det värt att nöta lite FUT Draft eller kastar man 15k i sjön? Vad kan man vinna för någonting egentligen?

Köper du FIFA poäng för 100-150 kr så är det värt det.

Jag personligen skulle aldrig betala mynt för inträde.

Man vinner allt från vanliga guld packs till mega paket, beroende hur långt man kommer
Citera
2016-10-29, 21:51
Medlem
nitinitis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jockel
Köper du FIFA poäng för 100-150 kr så är det värt det.

Jag personligen skulle aldrig betala mynt för inträde.

Man vinner allt från vanliga guld packs till mega paket, beroende hur långt man kommer

Har inte tagit in fifa points utan börjat från 0 nu har jag 920k coins som jag tjänat genom draften. Det går att göra bra profit om man är någorlunda duktig. Särskilt nu i början när alla spelare går för mycket.
Citera
2016-10-29, 22:05
Medlem
KorvkastarNs avatar
Fattar inte hur folk kan kontrollera bollen så jävla bra, dom kmr förbi så jävla lätt medans det tar sån sjuk tid för mina spelare att dra bollen vänster eller höger när man ska försöka komma förbi..

Drar jag för mycket i spaken eller finns det en knapp man ska hålla in?
Senast redigerad av KorvkastarN 2016-10-29 kl. 22:09.
Citera
2016-10-29, 23:12
Medlem
Vad säger folket, SIF Donnarumma eller buffon? lirar buffon nu och han gör inga större misstag, men någon som har erfarenhet av båda två?
Citera
2016-10-29, 23:17
Medlem
Zlatan eller aguero? Kör 4-3-2-1 men vem tror ni utav dom passar bäst med hazard till vänster och Shaqiri till höger?
Citera
2016-10-30, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laxus
Zlatan eller aguero? Kör 4-3-2-1 men vem tror ni utav dom passar bäst med hazard till vänster och Shaqiri till höger?

Aguero
Citera
2016-10-30, 01:09
Medlem
Jag har tidigare haft Lacazette som striker och kör nu Benzema.
Tycker inte sistnämnda gör det speciellt bra, han är för långsam trots Hunter-kort.

Är det bara jag som tycker han är trög?
Citera
2016-10-30, 01:26
Medlem
waikikiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av distinho
Vad säger folket, SIF Donnarumma eller buffon? lirar buffon nu och han gör inga större misstag, men någon som har erfarenhet av båda två?
Mötte just en med SIF Donnarumma som gjorde mig fullständigt galen. 18 skott varav 14 på mål och gör 2-1 i 118e på hörna. Funderar själv på att sälja Buffon nu.
Citera
2016-10-30, 02:01
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Ingen som fattar varför priserna är så låga nu? Iaf. de spelare jag har kollat på har störtdykt typ mellan torsdag till idag. Brukar ju öka på helgen?

Tankar om det laget? http://www.futbin.com/17/squad/210532 Kör med lån Aubameyang och Castro. Även Miranda och Castan som mittbackar. Sen Kane och Eriksen tills jag får råd med resten. I 433(3) så länge tills jag köpt de andra. Alltså inte köpt Muller, Buffon, Dembele eller Bonucci än. Men är det nåt att spara ihop till?

Edit: Funkar EA-servrarna för er? Ligger nere här.
Senast redigerad av IWannaBeAdored 2016-10-30 kl. 02:43.
Citera
2016-10-30, 05:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nitiniti
Har inte tagit in fifa points utan börjat från 0 nu har jag 920k coins som jag tjänat genom draften. Det går att göra bra profit om man är någorlunda duktig. Särskilt nu i början när alla spelare går för mycket.

Wow
Citera
2016-10-30, 05:48
Medlem
[quote=teren|58866119]Jag har tidigare haft Lacazette som striker och kör nu Benzema.
Tycker inte sistnämnda gör det speciellt bra, han är för långsam trots Hunter-kort.

Är det bara jag som tycker han är trög?[/]

Lacazette är ju snabbare än Benzema, så inte så konstigt... Dessutom "mer spelare för pengarna"
Senast redigerad av jockel 2016-10-30 kl. 05:51.
Citera
2016-10-30, 06:09
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boomshiggabang
Vad frustrerad man kan bli på detta spel.

Vad är det för vits med att köpa spelare för hundratusentals coins och sedan parkera bussen och slå långbollar?
Mötte precis en som hade tre spelare med det där Halloween-kortet (Lukaku, Payet och Fellaini). Från avspark parkerade han bussen och slog bara långa bollar mot Lukako som försökte skarva mot Sterling.
Gjorde dock tidigt 1-0 och sedan rullade jag runt bollen i backlinjen medans hans offensiva spelare sprang sig trötta. Hans spelare flyttar successivt upp och jag kan gå till anfall. Matchen är normal en stund, sedan återgår han till att parkera bussen.
Fortsätter rulla boll och gör 2-0, sedan spelar jag bara av matchen. Tråkfotboll deluxe.

Efteråt skickar han ett meddelande om att jag suger och ska få cancer

Tre vinster och en förlust än så länge i FUT Weekends. Hur går det för er?

Har fått spela en jävla massa matcher mot folk som kör 5atb. Det som är bra är att man lugnt kan kontrollera mittfältet och att det finns stora ytor att röra sig på. Brukar köra mycket possession och vänta ut h*n innan jag anfaller. Oftast brukar det gå bra men det riktigt dryga är om man råkar släppa in det första målet och hamnar i underläge. Då jävlar blir det till att passa runt och hålla i bollen tills den andra kör på total offensiv + hög press, när man har gjort det så åker man på långbollar till OP n**rer som springer som om deras liv hängde på det och gör mål på minsta lilla chans.
Väldigt tråkig inställning. Finns en del som kör så i vanliga säsonger, men i fut champions är det helt annan gameplay. Då är det defend the country som gäller. Förstår att folk gör så eftersom en vinst betyder väldigt mycket, men det blir drygt när man får möta såna personer så ofta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in