2016-10-29, 16:20
Medlem
Morsning

Detta är mitt lag nu:
http://www.futbin.com/17/squad/212678

Är det värt att sälja Griezmann och Thiago Silva för att ha råd med Pogba och spela detta lag:

http://www.futbin.com/17/squad/212673

Kan fan inte bestämma mig. Lag 2 är bättre defensivt men får rätt skönt flow med lag 1, plus att Griezmann är en av dem bbästa anfallarna jag testat i år.

Jag har 330k på banken så kanske bara ska försöka spara och hoppas på pack-luck vid något tillfälle.

Väl mött
Citera
2016-10-29, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N0sslo
Har inte hittat rätt målvakt ännu till mitt PL-lag, och sitter nu och kollar på Cech och Mandanda. Har inte cash i överflöd så la Lloris och De Gea åt sidan för tillfället.
Är det någon som har testat Mandanda? Vet att han kunde vara ute och fladdra rätt rejält i tidigare spel, men hans kort ser fint ut i år!
Cech har jag mött ett antal gånger och verkar vara stabil.

Någon som kan ge en liten åsikt?

Butland är bästa målvakten i PL efter Lloris
Citera
2016-10-29, 18:11
Medlem
Jag kör 4-3-3 (4) som formation men börjar seriöst tvivla på att det är rätt formation för mig.
Så mycket använder jag inte kanterna egentligen. Spelar mest sicksack på mitten och lägger en genomskärare till min striker Benzema.

Mycket passningar fram och tillbaka, tills jag ser en lucka, och drar på genomskäraren. Är detta möjligtvis fel formation för mig då?
Jag har två snabba wingers i form av Williams och Martial men att komma från sidan och lägga inlägg brukar jag aldrig göra. Dribbla är jag inte särskilt bra på heller.

Angående målvakt så har jag inte råd med De Gea. Skulle ni rekommendera Hugo Lloris?
Citera
2016-10-29, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teren
Jag kör 4-3-3 (4) som formation men börjar seriöst tvivla på att det är rätt formation för mig.
Så mycket använder jag inte kanterna egentligen. Spelar mest sicksack på mitten och lägger en genomskärare till min striker Benzema.

Mycket passningar fram och tillbaka, tills jag ser en lucka, och drar på genomskäraren. Är detta möjligtvis fel formation för mig då?
Jag har två snabba wingers i form av Williams och Martial men att komma från sidan och lägga inlägg brukar jag aldrig göra. Dribbla är jag inte särskilt bra på heller.

Angående målvakt så har jag inte råd med De Gea. Skulle ni rekommendera Hugo Lloris?

Butland eller Begovic kanske?
Spelar också väldigt centralt men tror man behöver wingers för att inte bli för lättläst. I synnerhet mot de som spelar ultra defensivt. Såg en video med Airjapes, han körde 3421 och han har ofta väldigt mycket bollinnehav.
Citera
2016-10-29, 18:37
Medlem
meatballrains avatar
Vad tror ni om det här laget? Där jag kanske byter ut Dembele mot De Bruyne ifall det inte blir för dåligt defensivt.
http://www.futhead.com/17/squads/1759626/

Det kostar cirka 520k plus Payet atm. Kan det gå ner runt 100k till Black friday?
Citera
2016-10-29, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
Butland eller Begovic kanske?
Spelar också väldigt centralt men tror man behöver wingers för att inte bli för lättläst. I synnerhet mot de som spelar ultra defensivt. Såg en video med Airjapes, han körde 3421 och han har ofta väldigt mycket bollinnehav.

Tänkte köpa en dyrare målvakt. Har Mandanda nu men tänkte ta nästa steg.

Var kan man se dessa videos?
Citera
2016-10-29, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teren
Tänkte köpa en dyrare målvakt. Har Mandanda nu men tänkte ta nästa steg.

Var kan man se dessa videos?

youtube, bara sök Airjapes fifa
Citera
2016-10-29, 19:23
Medlem
Boomshiggabangs avatar
Vad frustrerad man kan bli på detta spel.

Vad är det för vits med att köpa spelare för hundratusentals coins och sedan parkera bussen och slå långbollar?
Mötte precis en som hade tre spelare med det där Halloween-kortet (Lukaku, Payet och Fellaini). Från avspark parkerade han bussen och slog bara långa bollar mot Lukako som försökte skarva mot Sterling.
Gjorde dock tidigt 1-0 och sedan rullade jag runt bollen i backlinjen medans hans offensiva spelare sprang sig trötta. Hans spelare flyttar successivt upp och jag kan gå till anfall. Matchen är normal en stund, sedan återgår han till att parkera bussen.
Fortsätter rulla boll och gör 2-0, sedan spelar jag bara av matchen. Tråkfotboll deluxe.

Efteråt skickar han ett meddelande om att jag suger och ska få cancer

Tre vinster och en förlust än så länge i FUT Weekends. Hur går det för er?
Citera
2016-10-29, 19:33
Medlem
nitinitis avatar
Draften är skitlätt för tillfället. Möter bara massa kids som glitchat sig till finalen.
Citera
2016-10-29, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nitiniti
Draften är skitlätt för tillfället. Möter bara massa kids som glitchat sig till finalen.

Funkar bara på ps4 va?
Citera
2016-10-29, 20:22
Medlem
Kan tänka mig att draften är lättare under helgen då det är weekend league, så passa på
Citera
2016-10-29, 21:21
Medlem
Missade att kvalificera mig för Weekend League, är det värt att nöta lite FUT Draft eller kastar man 15k i sjön? Vad kan man vinna för någonting egentligen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in