Citat:
Ursprungligen postat av
Hejtjena
Dåliga awards jämfört med vad? Det är vi som sätter marknaden. Att folk betalar cirka 7.5k för ett guldpaket är väl deras problem? Hade det varit ett 50k packe i potten så hade ju priserna på spelarna varit ännu dyrare och då hade awarden varit dålig där också. Kvittar vad man sätter för award när det är vi som styr marknaden. SBC kommer alltid vara ovärt om man inte väntar på rätt tillfälle. Jag gjorde Son-challange för 30k, nu suger han in game men tänk att folk la 200k på honom för de var giriga.
Jag sparar typ alla kort jag får i paket så de kan användas senare i SBC. Sitter med runt 300 spelare tror jag haha . Jag gjorde Son för typ 50k. Tycker han är rätt bra så nöjd med det. Fick bara skit i marquee matchups men gick plus på hybrid-SBC. Tycker SBC är ett riktigt roligt inslag men precis som när man köper paket är det tur och slump som avgör om det är värt det.
Edit: någon som fattat varför priserna sjunkit igår och idag? De brukar ju höjas innan helgen. Passade på att köpa upp en del spelare jag ska ha till ett nytt lag. Men har jag inte gjort fel? För priserna brukar ju vara lägst på mån/tis men nu hade det sjunkit så mycket att jag slog till.