Citat:
Ursprungligen postat av
Referenshumla
Ja just det...hur kunde man göra Mona Sahlin till Minister
mot våldsbejakande extremism!?
http://www.expressen.se/sport/mma/mona-sahlin-jag-ar-stolt-over-honom/
Den länken är från förra hösten när hon var i HOUSTON.
Mona gillar tydligen våld, hon har hela tiden sökt upp sådana miljöer, är hon schizofren eller något annat?
Man undrar eftersom hon samtidigt har så fruktansvärt dåligt omdöme, och är så osannolikt risktagande, och blåljuger som en treåring...hon börjar bli en riktig gåta, ta mig tusan

Varför jag skrev
minister vet jag inte samordnare ska det naturligtvis vara.
Hjärnan blir som ett getingbo av alla dessa äckliga självberikande politiker som är satta att förvalta vårt land, som är ansvariga för vår framtid, våra barn och barnbarns framtid, och så skojar de bara runt och roar sig själva på vår bekostnad.
Nu blir det väl uppror snart eller...nja så länge vi har vår melodifestival, och får vår whiskypinne på lördag så bryr vi oss tydligen inte, eller är det de
antidepressiva pillren?
Vi är drogade att acceptera vansinnet (inte jag), men många, många politiker också, är det därför de gör så galna saker?
Man ser Cipramil vecket i deras mungipor och den slappa haklinjen...huvale, hur ska detta sluta, drogade politiker, sprit har de i riksdagsrestaurangen också så de ska fatta riktigt skarpa beslut