2020-09-19, 16:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Exakt, men kan SÄPO verkligen vara så klantiga? Skurkarna är ju inte dummare dom heller, än att dom kan slå upp var maken bor och dra slutsatsen att makan också bor där.

Har de "enbart" SÄPO-skydd, så är de folkbokförda och synliga. Alla partiledare har ju skydd men är synliga. Partiledare behöver nog inte både och. De har väl kameror och skit installerade direkttuppkopplade mot polisen.

Var hon partiledare under denna tid? Om någon har skyddade personuppgifter, borde i och för sig maken ha det också.

Fanns hon inte skriven någonstans synligt? I så fall hade hon det.
Citera
2020-09-19, 16:46
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Vad lustigt för under åtminstone ett års tid var Bosse skriven på en etta vid Enskede Torg.
Samtidigt hade Måna skyddade personuppgifter och bodde INTE där, för det var ingen mer skriven på den.

(FB) Mona Sahlin, bl a formellt misstänkt för brott sept -16

Två vuxna personer i en etta? Det luktar separation lång väg.
Citera
2020-09-19, 16:53
Medlem
Hur orkar kvinnan? Det är dags att ge upp, lämna offentlighetens ljus. Vi är många som inte vill se mer av henne.
Citera
2020-09-19, 17:05
Medlem
Lian.Vendls avatar
Oj, hennes berättelser är troligtvis inte ett dugg intressanta.
Finns säkert en del som köper boken men undrar om det är så många.
En så ointelligent människa kan knappast ha några intressanta funderingar av djupare art utan det är garanterat bara en massa svammel om alla olika former av missbruk och ytliga frestelser som låg bakom alla klavertramp.
Citera
2020-09-19, 17:13
Medlem
Citat:
Vad lustigt för under åtminstone ett års tid var Bosse skriven på en etta vid Enskede Torg.
Samtidigt hade Måna skyddade personuppgifter och bodde INTE där, för det var ingen mer skriven på den.

(FB) Mona Sahlin, bl a formellt misstänkt för brott sept -16

Han kanske har behållit/skaffat sig en övernattningslägenhet? De har säkert båda både vänner och lite jobbgrejer kvar i Stockholm.
Citera
2020-09-19, 17:19
Medlem
Annacondas avatar
Är det inte någon som lyssnat på Söndagsintervjun? Den sänds i dag, men låg uppe redan igår. Jag började lyssna i går, men orkade bara lyssna på inledningen (det var sent). Då sa hon i alla fall att hon bor både i Hultsfred och i Stockholm.
Citera
2020-09-19, 17:37
Medlem
Crime-boy2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trendman
Har hon varit med två gånger i Skavlan på senare tid?
Det jag såg nyligen visade en skärpt, vältalig och faktiskt en ömsint Sahlin. Mina iakttagelser i det programmet stämmer inte alls med vad de flesta i denna tråd beskriver. Jag blev positivt överraskad ab hennes framträdande mot vad jag innan hört om henne.

Vilket var positivt? Att hon pratar med hela kroppen? Hennes falska leende? Hennes föreställning att alla utom hon själv är idioter?
Citera
2020-09-19, 17:50
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Två vuxna personer i en etta? Det luktar separation lång väg.
Exakt!
Citera
2020-09-19, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crime-boy2
Hon nekar fortfarande i sten till att hon och livvakten haft ett förhållande: https://www.svd.se/sa-mycket-har-blivit-sorgligt-de-har-aren

Vad ska man tro? Vad tror ni?

Nu har jag inte läst den artikeln, men i Söndagsintervjun använde hon flera gånger uttrycket "kärleksrelation". Varför såg hon det som nödvändigt att påpeka just det. Att det inte var just primärt kärlek det gällde när Labbe tryckte på henne där i USA?
Citera
2020-09-19, 18:33
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 25cm-slak
Nu har jag inte läst den artikeln, men i Söndagsintervjun använde hon flera gånger uttrycket "kärleksrelation". Varför såg hon det som nödvändigt att påpeka just det. Att det inte var just primärt kärlek det gällde när Labbe tryckte på henne där i USA?

Det kunde ju vara en rent sexuell relation.

Det kunde ju vara en relation hon först efteråt förstog inte var ömsesidig kärlek, utan att hon blev ordentligt utnyttjad o därför förnekar det nu.

Någon form av relation var det.
Citera
2020-09-19, 19:52
Medlem
Är det riktigt lån - skall Labben betala tillbaka pengarna.

Riktigt lån o han inte betalar - sätt Labben i konkurs

Får Labben jobba som polis om han är i konkurs - klart säkerhetsrisk o möjligheter till mutor/
olagliga extrapengar

Vad hände med miljonen för Saltis BR

Någon som vet vad Labben jobbar med idag?

Får Måånaa några styrelseuppdrag eller jobb genom partiet
Citera
2020-09-19, 23:19
Medlem
Citat:
Är det samma Peter Örn som "lånade" massor med pengar från Röda Korset när han satt som ordförande där?

Samma, såvitt jag kan förstå. Mona och han kunde säkert bonda över sitt gemensamma intresse: fifflande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in