Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-10-29, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grasstomouth
Nej. Det är den amerikanska staten som kommer börja arbeta för det amerikanska folket. Det är det Trump går på val på om du missat det.

Det måste jag ha gjort. Kan du förklara för en okunnig vad detta innebär?
2016-10-29, 13:24
Medlem
Ola Schuberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Det du skriver låter som en ramsa. Tror inte du att Melania och många andra kvinnor också skulle vilja ta Trump bakifrån och vrida om hans lilla korv?

På det ekonomiska planet går det utför, för denne sexmissbrukare och kvinnoplågare. Hans olika byggnader och golfbanor bojkottas. Det svider i hans imperium, då det är många goda medborgare som är genuint äcklade av detta missfoster till karl. Han är faktiskt både fet och ful, och då är det ännu vidrigare med hans sexuella trakasserier. Flera stämningar på stora skadestånd inväntar honom efter 11 november.

Är det så ett bolag ska skötas? Nu är namnet Trump en sänkare och hotellen måste rea sina rum för att bli halvt bokade.

Tja, det lär ju, i alla fall, inte vara många skottar som besöker hans golfanläggning där. Vem vill förknippas med den slemmiga fascisten och sexuella övergreppspersonen Donald Trump?
2016-10-29, 13:27
Medlem
zergrushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blim
Det måste jag ha gjort. Kan du förklara för en okunnig vad detta innebär?
Sänka skatten för storföretag och penningmagnater.
2016-10-29, 13:27
Medlem
PilotHockeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Galningen Trump fortsätter att hänga med i Florida:

Voted Early R 543,936 D 582,449

De republikanska stadsdelarna har inte öppnat Early voting dessutom.

Han får också mycket röster i Miami-Dade som är det starkaste demokratiska stället i Florida.

Marco Rubio var ju starkast här så jag antar att folk lägger röst på Trump samtidigt som Rubio.

Tar han som jag tror, Florida, Ohio och Nevada samt även 1 elektor ifrån Maine så hamnar han på 270 elektorer exakt.

O han har väldigt stora chanser att vinna Pennsylvania med faktiskt.

Och om McMullin vinner Utah men Trump de övriga som jag radat upp (förutom Pennsylvania) så når varken Hillary eller Trump upp till 270 elektorer och då väljer representanthuset. Eftersom att en representant ifrån varje delstat får en röst så kommer Trump vinna då republikanerna kontrollerar flest delstater i talform.

Trump kommer bli President nu. Han har enbart medvind nu också. Wikileaks skall släppa sin största grej 1:e November tydligen också. Tror att det är kört för Hillary nu definitivt!
2016-10-29, 13:43
Medlem
heiss avatar
Citat:
Tror inte du att Melania och många andra kvinnor också skulle vilja ta Trump bakifrån och vrida om hans lilla korv?
Citat:
Flera stämningar på stora skadestånd inväntar honom efter 11 november.
Efter 11 november händer vadå sa du??
Det är Donald som skall stämma (om han inte är upptagen med MAGA) alla de som falskt anklagat honom för brott, som av en slump allihopa dök upp först i oktober år 2016. https://youtu.be/O-ttPpxn6fE?t=57 Hon t.ex.
2016-10-29, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Galningen Trump fortsätter att hänga med i Florida:

Voted Early R 543,936 D 582,449

De republikanska stadsdelarna har inte öppnat Early voting dessutom.

Lägg därtill 234,000 Independent som redan röstat, det ser det ljust ut!
2016-10-29, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heis

Efter 11 november händer vadå sa du??
Det är Donald som skall stämma (om han inte är upptagen med MAGA) alla de som falskt anklagat honom för brott, som av en slump allihopa dök fram först oktober 2016. https://youtu.be/O-ttPpxn6fE?t=57
Ska bli ett nöje att se honom stämma dessa små luder som anklagat honom helt utan bevis.
Drain the fucking swamp!
2016-10-29, 14:35
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PilotHockey
Tar han som jag tror, Florida, Ohio och Nevada samt även 1 elektor ifrån Maine så hamnar han på 270 elektorer exakt.

O han har väldigt stora chanser att vinna Pennsylvania med faktiskt.

Och om McMullin vinner Utah men Trump de övriga som jag radat upp (förutom Pennsylvania) så når varken Hillary eller Trump upp till 270 elektorer och då väljer representanthuset. Eftersom att en representant ifrån varje delstat får en röst så kommer Trump vinna då republikanerna kontrollerar flest delstater i talform.

Trump kommer bli President nu. Han har enbart medvind nu också. Wikileaks skall släppa sin största grej 1:e November tydligen också. Tror att det är kört för Hillary nu definitivt!

Det gäller ju även att republikanska partiet vill ha honom, om de inte vill ha honom så kan de välja Clinton.
2016-10-29, 14:44
Medlem
Han.Jelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Det gäller ju även att republikanska partiet vill ha honom, om de inte vill ha honom så kan de välja Clinton.
Skulle de verkligen göra det? Det är en sak för vissa republikaner att välja att inte stödja honom. Men om de väljer Clinton över Trump då skulle fan de republikanska väljarna förklara krig mot dem!
2016-10-29, 14:48
Medlem
korvbenkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern

Det är ju ett säkert sätt att förstöra sitt parti och spä på hatet ännu mera så det tror jag inte.
2016-10-29, 14:59
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvbenke
Det är ju ett säkert sätt att förstöra sitt parti och spä på hatet ännu mera så det tror jag inte.

Med tanke på att många i partiet inte tycker om honom och speciellt i senaten så är det inte en omöjlighet.
2016-10-29, 15:00
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Han.Jelin
Skulle de verkligen göra det? Det är en sak för vissa republikaner att välja att inte stödja honom. Men om de väljer Clinton över Trump då skulle fan de republikanska väljarna förklara krig mot dem!

Partiet är relativt splittrat, om senaten kan förklara varför och även lugna de våldsamma elementen så kan de komma undan med det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in