2016-10-27, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Locifer
Det lustiga är ju att Sigrid inte alls är så vacker. Fula tänder t ex. Den andra tjejbonden har vackrare drag.

Jennifer ser mycket bättre ut ja, men i Sigrids egen lilla värld är hon väl vacker och åtråvärd....
Citera
2016-10-27, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Locifer
Hästbrudar är lite udda. Skulle aldrig dejta en sån. En av min frus kompisar är just hästtokig. Allt, precis allt, handlar om de där jävla hästarna.

Ja det är väl därför dessa individer också misslyckas i relationer, Sigrids liv består ju av hästarna och troligen är det samma för Pär-Ola som inte heller lyckades, och Pontus var ju också hästbonde och det gick ju inte så bra. Det är ju en speciell livsstil, visst, men vill man ha en relation så får man ju bjuda till lite.

Och det är ju inte Sigrid kapabel till alls.....
Citera
2016-10-27, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Förstår inte hur hennes besatthet av Erik kan tolkas som att hon är seriöst intresserad och där av rätt anledning. Hon verkar snarare väldigt skör.

Tycker verkligen inte hon hyser någon besatthet. Däremot var Ulrika som var hos Klas besatt av honom och på ett obehagligt sätt, även "gluggen" hos Thomas 2010 var besatt på ett obehagligt sätt.

Och om hon är lite skör så vad gör det? Tycker inte det behöver tolkas som en svaghet i alla lägen. Tycker hon är en skön motvikt till alla kaxiga tjejer man ser i media dagligen idag.
Citera
2016-10-27, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Favoritgame
Måhända men det kan nog vara lite nyttigt för dessa herrar att lära sig ett och annat av ett fruntimmer som Sigrid. Alla verkar ju som förhäxade av henne och hon kör ju bara med dem. Så fort en kvinna har lite utstrålning så är det ju som om männen bara släpper på garden och glorifierar. Blir intressant om någon hoppar av men alla verkar hoppas på att bli den utvalda...

Äsch hon är så där omoget kär som många kan vara i den åldern. Dessutom gör hon ju allt för den hon älskar

Jaha du menade så. Ja jag tycker männen hos Sigrid ska börja titta lite på hur hon är egentligen, lyckas dem se igenom henne så hoppas jag att alla drar. Männen skulle få det bättre med någon annan, hos Sigrid skulle den utvalda bara bli "ett trevligt inslag" när hon har några minuter över.
Citera
2016-10-27, 22:43
Medlem
2mass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Finns ju personer som blir kära direkt i någon, "kärlek vid första ögonkastet" som det brukar kallas. Finns ju flera fall där folk har blivit det och det har lett till bra saker.

Föredrar ju att se känslor i BSF än likgiltiga och kalla damer som Marlene och Ann-Katrin...

Linnea hos Erik påminner i sin "betuttning" om Pernilla om var hos Johan 2010. Hon är ju inte besatt på samma sätt som den hemska gluggen. Och inte heller på det psyksjuka sättet som Johanna som var på slottet hos Fredrik 2007 - https://www.youtube.com/watch?v=UuV8hUdfhaM#t=2m4s - där anade Fredrik tillslut oråd och bjöd inte in henne till gården, trots hans initialt positiva(och väldigt pinsamma) reaktion på hennes osunt överdrivna intresse.
Citera
2016-10-27, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2mas
Linnea hos Erik påminner i sin "betuttning" om Pernilla om var hos Johan 2010. Hon är ju inte besatt på samma sätt som den hemska gluggen. Och inte heller på det psyksjuka sättet som Johanna som var på slottet hos Fredrik 2007 - https://www.youtube.com/watch?v=UuV8hUdfhaM#t=2m4s - där anade Fredrik tillslut oråd och bjöd inte in henne till gården, trots hans initialt positiva(och väldigt pinsamma) reaktion på hennes osunt överdrivna intresse.

Nej Linnea är ju verkligen inte som vare sig gluggen som var riktigt otäck, eller som Johanna, Ulrika hos Klas var ju också besatt på ett ruggigt sätt tycker jag. Du minns säkert henne, som gick och köpte smycke till Klas och så.
Citera
2016-10-28, 07:32
Medlem
Citat:
Tycker verkligen inte hon hyser någon besatthet. Däremot var Ulrika som var hos Klas besatt av honom och på ett obehagligt sätt, även "gluggen" hos Thomas 2010 var besatt på ett obehagligt sätt.

Och om hon är lite skör så vad gör det? Tycker inte det behöver tolkas som en svaghet i alla lägen. Tycker hon är en skön motvikt till alla kaxiga tjejer man ser i media dagligen idag.

Nej jag förstår att du gillar henne men jag tycker det verkar som att hon bara vill ha någon vem som helst. En blandning av båda tror jag är det bästa, inte för skör och inte för kaxig.
Citera
2016-10-28, 07:41
Medlem
Vad hade Sigrid väntat sig att få för kommentarer när hon beter sig som hon gör? Det är ju så uppenbart att hon inte söker något seriöst, hon hade ju inte ens tid att umgås och lära känna dem hon valde ut. De fick roa sig själva medan hon hade fullt upp med sina hästar. Om hon nu redan är så upptagen, varför ska hon då ha ett förhållande? Nej, hon lever i sin bubbla och tror att den hon träffar bara ska haka på utan att ställa några krav på hur hon prioriterar.
Citera
2016-10-28, 11:24
Medlem
Citat:
Nej jag förstår att du gillar henne men jag tycker det verkar som att hon bara vill ha någon vem som helst. En blandning av båda tror jag är det bästa, inte för skör och inte för kaxig.

Kanske du har rätt, att just den blandningen är den bästa, och kanske hon har en lite mer kaxig sida som man inte fått se än.
Citera
2016-10-28, 13:54
Medlem
Strychnos avatar
OT raderat.

Diskussioner om bloggar och vad som skrivs på facebook är inte tillåtet i den här tråden,
generellt skvaller om deltagare i programmen får ni ta i forumet: (FB) Kändisskvaller

I den här tråden är endast vad som händer i programmen topic.

/Moderator.
Citera
2016-10-29, 11:46
Medlem
Citat:
Vad hade Sigrid väntat sig att få för kommentarer när hon beter sig som hon gör? Det är ju så uppenbart att hon inte söker något seriöst, hon hade ju inte ens tid att umgås och lära känna dem hon valde ut. De fick roa sig själva medan hon hade fullt upp med sina hästar. Om hon nu redan är så upptagen, varför ska hon då ha ett förhållande? Nej, hon lever i sin bubbla och tror att den hon träffar bara ska haka på utan att ställa några krav på hur hon prioriterar.

Nej hon lever verkligen i en bubbla där allt kretsar kring henne. Hon ska inte ha nåt förhållande alls tycker jag. Den dagen hon inser att saker inte bara kan ske på hennes villkor kan hon ju komma tillbaka i dejtingsammanhang. Tycker att hon ska fråga sig varför hon ens sökte till BSF. Och killarna borde ge henne en utskällning och sen dra allihop.
Citera
2016-10-29, 12:16
Medlem
Citat:
Nej hon lever verkligen i en bubbla där allt kretsar kring henne. Hon ska inte ha nåt förhållande alls tycker jag. Den dagen hon inser att saker inte bara kan ske på hennes villkor kan hon ju komma tillbaka i dejtingsammanhang. Tycker att hon ska fråga sig varför hon ens sökte till BSF. Och killarna borde ge henne en utskällning och sen dra allihop.

Jag skulle gissa att hon ser det här med BSF som en kul grej men som hon inte tar så seriöst på. Är mest om de hon valt ut som verkar vara där av rätt anledning och så håller hon på som hon gör.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in