2016-05-04, 17:26
Medlem
svampssons avatar
Här skulle en ju inte gått in och läst känner jag nu. Knarksuget lär väl aldrig lämna en. Och definitivt inte om en smygläser här inne om förmodat vettiga katinoner. Katinoner, my loved ones
Citera
2016-05-04, 19:35
Medlem
jokkolikercs avatar
Jag sitter här med en påse 500mg kristallint 3-bmc och funderar. Jag har löst upp 95mg på 1,5 ml vatten . Om det ens snuddar vid 3-cmc så e lyckan gjord. Får la bli o slå i sej den här rykaren i forskarens tecken...

I Will be back.
Fridens liljor
Jokkolikerc
Citera
2016-05-04, 23:15
Medlem
Sådär ja, omtumlande och lätt misshandlad pustar jag ut. 3-cmc var ganska hård i mitt tycke, men 3-bmc går steget längre och är rent våldsam. Kicken är en fin sådan och planar ut till ett fint rus, men sedan är det som att stimulansen kokar över och man blir påtänd som aldrig förr.

Serotoninet lyser med sin frånvaro när tjackruset eskalerar mer och mer, det mysiga ruset blev ett mer obekvämt kaos av att snöa in sig i allt, alltså till den gräns där det inte var roligt längre. Jag tog inte mer än 150 mg men blev totalbränd, rent påfrestande.

Ruset var till en början typiskt underbart för katinoner, men blev sedan alldeles för stimulerande. Det fortsätter bara, ruset planar aldrig ut, lite väl hård push. Sitter nog i länge också, väldigt länge...
Senast redigerad av Skogsvandring 2016-05-05 kl. 00:13.
Citera
2016-05-05, 00:23
Medlem
bananajoe33s avatar
Denna verkar intressant, blir att beställa ett gram när jag får in pengar.
Citera
2016-05-05, 00:26
Medlem
kattvraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jokkolikerc
Jag sitter här med en påse 500mg kristallint 3-bmc och funderar. Jag har löst upp 95mg på 1,5 ml vatten . Om det ens snuddar vid 3-cmc så e lyckan gjord. Får la bli o slå i sej den här rykaren i forskarens tecken...

I Will be back.
Fridens liljor
Jokkolikerc

Hur gick det?

Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvandring
Sådär ja, omtumlande och lätt misshandlad pustar jag ut. 3-cmc var ganska hård i mitt tycke, men 3-bmc går steget längre och är rent våldsam. Kicken är en fin sådan och planar ut till ett fint rus, men sedan är det som att stimulansen kokar över och man blir påtänd som aldrig förr.

Serotoninet lyser med sin frånvaro när tjackruset eskalerar mer och mer, det mysiga ruset blev ett mer obekvämt kaos av att snöa in sig i allt, alltså till den gräns där det inte var roligt längre. Jag tog inte mer än 150 mg men blev totalbränd, rent påfrestande.

Ruset var till en början typiskt underbart för katinoner, men blev sedan alldeles för stimulerande. Det fortsätter bara, ruset planar aldrig ut, lite väl hård push. Sitter nog i länge också, väldigt länge...

Hur länge var du igång? Inga återdoseringar? Vilka doser brukade du köra på 3-cmc för att nå högt? Är detta mer potent?
Senast redigerad av kattvrak 2016-05-05 kl. 00:29.
Citera
2016-05-05, 00:49
Medlem
Ruset är ruskigt kraftfullt, men på ett diffust vis. Började alldeles utmärkt, men sedan vet jag inte. Märkligt rus.
Citera
2016-05-05, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattvrak
Hur gick det?

Hur länge var du igång? Inga återdoseringar? Vilka doser brukade du köra på 3-cmc för att nå högt? Är detta mer potent?

Jag drog första linan på 70 mg vid kl 18, halvtimmen senare fyllde jag på med ytterligare 70 mg. Efter två timmar med ett bra och skönt rus tappade jag mer eller mindre kollen och snöade in mig i allt möjligt i ett par timmar.

Har inte fyllt på något mer och utöver att jag känner mig relativt sliten i hela kroppen har jag ett ganska skönt rus för tillfället, det har väl till slut lugnat ned sig. Ruset lär nog dock fortsätta ett par timmar, skulle jag tro. Bara hänga med...
Senast redigerad av Skogsvandring 2016-05-05 kl. 01:30.
Citera
2016-05-05, 01:16
Medlem
bananajoe33s avatar
Citat:
Jag drog första linan på 70 mg vid kl 18, halvtimmen senare fyllde jag på med ytterligare 70 mg. Efter två timmar med ett bra och skönt rus tappade jag mer eller mindre kollen och snöade in mig i allt möjligt. Blev riktigt speedad helt enkelt, timmarna flög förbi utan att jag gjort annat än att skriva inlägg och lyckas rycka loss mig för att dricka ett glas vatten etc. Mår bra, men det är lite väl hård stimulans. Är för stimulerad för att hantera det helt enkelt.

Förmodligen är bristen på näring osv en bov i dramat, måste vara nånting som påverkat. Eller så var 150 mg en för hård dos för mig, det är iallafall tryck i ruset. Helt klart.

Låter bra, längtar tills jag får testa denna..
Citera
2016-05-05, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bananajoe33
Låter bra, längtar tills jag får testa denna..

Lycka till, ärligt talat. Börja för guds skull med en låg dos, fyll inte på för tätt.
Senast redigerad av Skogsvandring 2016-05-05 kl. 02:04.
Citera
2016-05-05, 08:02
Medlem
Inser även att mina doser med största sannolikhet var i överkant, någon nämnde att över 100 mg var för saftigt. Förmodligen var min refill lite väl tätt inpå första linan vilket fick de slå samtidigt, och därmed blev det helt enkelt för mycket av det hela. 140-150 mg är alltså inte att rekommendera, håll er med fördel till runt 50 mg är mitt tips.

Mina doser kring 150 mg skapade ett smärre kaos, men det var åtminstone lite skoj att kämpa förbrilt med att skriva en och samma mening tills jag fick ge upp. Hjärnkontoret har dock fått sina törnar tidigare när ex. 5-mapb var lagligt. Satt väl i timmar och försökte chatta på skype när ögonvobblet skapade kaos och man fick ge upp när tangenbordet levde sitt egna liv.

Men nu måste jag sova, annars sitter jag här till i eftermiddag. Kvällen blev en långkörare, som vanligt. Benso får däcka mig, annars lär jag må som jag väl förtjänar. God natt! Knarka lugnt, less is more med iallafall denna rc.
Senast redigerad av Skogsvandring 2016-05-05 kl. 08:59.
Citera
2016-05-05, 09:17
Medlem
En sak som jag lagt märke till som jag dock är både förundrad och lite lätt nojjig över är hur jag fått lätt blodspränga ögon, alltså för att förtydliga är dessa lätt synbara och sitter på vardera öga.

Är det något att lägga energi på, eller är det vanligt att det förekommer vid sådana här rus?
Senast redigerad av Skogsvandring 2016-05-05 kl. 10:04.
Citera
2016-05-05, 10:49
Medlem
kattvraks avatar
Citat:
Inser även att mina doser med största sannolikhet var i överkant, någon nämnde att över 100 mg var för saftigt. Förmodligen var min refill lite väl tätt inpå första linan vilket fick de slå samtidigt, och därmed blev det helt enkelt för mycket av det hela. 140-150 mg är alltså inte att rekommendera, håll er med fördel till runt 50 mg är mitt tips.

Mina doser kring 150 mg skapade ett smärre kaos, men det var åtminstone lite skoj att kämpa förbrilt med att skriva en och samma mening tills jag fick ge upp. Hjärnkontoret har dock fått sina törnar tidigare när ex. 5-mapb var lagligt. Satt väl i timmar och försökte chatta på skype när ögonvobblet skapade kaos och man fick ge upp när tangenbordet levde sitt egna liv.

Men nu måste jag sova, annars sitter jag här till i eftermiddag. Kvällen blev en långkörare, som vanligt. Benso får däcka mig, annars lär jag må som jag väl förtjänar. God natt! Knarka lugnt, less is more med iallafall denna rc.

Du nämnde 3-cmc i tidigare inlägg, att 3-bmc var hårdare än 3-cmc. Jag frågar igen, vilka doser körde du på 3-cmc för att nå högt? Jag vill bara veta om 3-bmc är mer potent än 3-cmc, då du säger att 150mg (uppdelat i 2 doseringar dessutom) är för mycket på 3-bmc. Låter i min bok väldigt lite på såna här substanser, men vad vet jag? Detta kanske är mer potent? Hoppas du kan svara.
Senast redigerad av kattvrak 2016-05-05 kl. 10:51.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in